Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt het vragen. Xylocaine en lidocaine zijn eigenlijk gelijk aan elkaar.
Alleen is Xylocaine ook gewoon te koop bij een apotheek zonder recept.
Daarmee smeren kan geen kwaad; tis enkel een verdovend middel voor de huid.
Verder wat Ll zegt; niet alles erop smeren, die isosorbidetroep maakt het alleen erger.
Diepe douchebak? Teiltje?quote:
Anders had je het vast wel meegekregenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepneusjede apotheek heeft geen zalf meer met lidocaïne. MM is met mijn recept daar heen geweest, en die was op. Toen MM vroeg of er dan een andere zal was met lidocaïne zei ze nee
Dus ik moet morgen naar een ander apotheek. We hebben er 4, maar er heeft er nu maar 1 dienst
Geeft niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijk
Want nu je dit zegt denk ik 'Oh ja, dat heb ik nog gelezen'
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Maes het volgende:
Q wat heel erg vervelend voor je. Au Ik hoop dat je snel weet wat het is![]()
Greys, wat is het linkje van het filmpje van het krullen met de styletang? Wat een stomme zin maar je begrijpt het wel toch?
Wat een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een cutie![]()
Kunnen jullie die niet inhuren om op de eerste volgende meet een workshop te geven.
Dan kom ik ook. Naar die workshop.
Hell ik koop zelfs een straightener ervoor.
In Emmen word ik altijd afgescheeptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Da's wel heel tof Q, nog om 8 uur 's avonds
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Dat kreng is wel héél erg mooi, het is net een pop!
Die is hier nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
En anders naar de noodapotheek bij t ziekenhuis!
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Lesboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons egoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar iets dikkere plukken doen, anders was ik veel te lang bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.
Wedden dat ze ook nog kan zingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Ja, naast haar zijn we allemaal lelijke horken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons ego
Grapje meneer Sonnebergquote:
Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
Haart jouw hond ook zo uit haar?Baloe echt als de tering gewoon
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan inderdaad niet andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Grapje meneer Sonneberg
Nou ja, ze moet haast wel een kutkarakter hebben. Dat kan niet anders![]()
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zei ik vanmiddag nog iets over hierBen vanmiddag maar gaan plukken, kon een zwembad vullen met het haar dat eruit kwam
En net na het douchen lag er ook alweer een shitload aan haar.
Na het kammen/douchen/plukken komt er ook gewoon niets meer uit hè, maar als je een uur later weer bezig gaat komt er weer net zo'n shitload uit
Kut is dat he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet anders![]()
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Ik vind 'r engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutie
Hihihihi, jij snapt mequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, heel verhaal in spoiler, maar het kon niet korter.
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2x per dag, maar het blijft een teringkutbendeEn borstelen helpt ook voor geen kut.
Hoe de neuk pluk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet hier ook elke dag stofzuigen, ja. Echt niet normaal hoor
Op de reünie zeiden ze dat kammen juist niet goed is, je moet plukken. k Weet het niet hoor. Ik doe nu gewoon beide, al moet ik toegeven dat er met plukken wel veel uitkomt. En dat doe ik dan stiekem tegen t verkeer in. Het kammen daarna ook. Hij heeft toch prachthaar, kan wel wat hebben.
Is ze single?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Bij mijn vorige werkgever werkte echt een heel knap meisje, dus ik dacht dat het wel een trut zou zijn. Was het echt een enorm aardig meisje. Was het onmogelijk om haar stom te vinden![]()
Geen idee, toen niet.quote:
quote:
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbolquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel meer aardige, knappe meisjes op deze wereldbol
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, spannend. We verwachten uitgebreid verslag na afloop, dat begrijp je toch?
Dank je wel het lukt redelijk. Er zat al haarlak enzo in het haar dus dat werkte niet zo goed maar we weten nu wel hoe het moetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp alles... of ik het ook doe is iets anders natuurlijk
en ik was te laat met mijn spijt-edit
wat een ... raar / grappig / lelijk / mooi / ... raar! ... meisjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik het wel moest posten. toch maar gedaan. toen gewijzigd. toen weggehaald ... en toen was ik al te laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Hier krijg je geen zeikerds over het volle inbox gedoe hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijt![]()
dat was 't
Thanks. Hoe gaat het met jou? Beetje beter inmiddels?quote:
Bizar he? Daarom zag ik hem dus ook totaal niet aankomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?
Ach, een leuke klaagmuur om tegenaan te blaaaaten is nooit weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
kutsituatie Cat... weinig wat je daar nog aan kunt doen heik vind het erg inflexibel van je baas... maar ja, wat ik vind helpt jou ook niks
Jaha, mijn andere mama wees me op het bestaan van deze SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
O en ik zie dat GB hier ook uithangt!!
Oh sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
Oh wat jammer! Maar je haar wordt inderdaad een stuk korter met krullen! Ben benieuwd hoe dat bij mij uitpakt, kan een stijltang/krulding lenen van een collegaatje, even kijken of het bevalt! Zo liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Maes het volgende:
Mijn haar is te kort voor krullen met de styltangBah
Cat toch een lastige situatie zo in je nieuwe baan. Goed dat je broer aan problemen oplossen doet, ik heb zo'n meneer
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorrydat wist ik niet...
Gaat het trouwens over thee of koffie?
Never will!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)
@GB: als je maar niet je andere mama vergeet!!
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Never will!!![]()
ik had je nog een krabbel gestuurd na je vakantie zelfs, echte dochterliefde!
![]()
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.![]()
En ik denk dat jouw haar te dik is voor zo'n tang, daar ben je dan veel te lang mee bezig.....
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!![]()
Hmm, daar heb je een punt. Maar alleen een beetje aan de bovenkant kan misschien wel (onderaan de lokken?)
Nouja, dan is het in ieder geval maar goed dat ik er eerst even eentje leen van m'n collega. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niets is. Nu kijk ik telkensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.
Hè, hadden ze toch nog wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef Qwea het volgende:
Zo terug. Nu heb ik tijdelijke creme met lidocaine wat binnen 5 min moet werken. Voor alsnog voel ik niks ervan
Staat groot op " LEES BIJSLUITER VOOR GEBRUIK" zit niet eens een bijsluiter in
*google opstart
Nee ik ben bezweken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Leeft Qwea nog
*msn aandoetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè, hadden ze toch nog wat?
En doe even msn.
Ze is alweer zonder één woord vertrokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
topickiller, iedereen zit te PMen en MSNen
Behalve deze twee leden van de PBPquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
topickiller, iedereen zit te PMen en MSNen
Neeeee ga nou niet zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Maes het volgende:
Heb niet eens msn volgens mij. Even zoeken...
msn plopte eruitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is alweer zonder één woord vertrokken.
Why not?quote:
Kende je die nog niet eens?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik was het katertje-met-een-oog-vindt-baasje-via-fok topic aan het doorlezen. Feelgood topic.
Zit je nooit op msn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef Maes het volgende:
Msn doet hetDe contactpersonen zijn niet meer echt van nu. JohnP who the f is dat?
Nee werd een tijdje nogal lastig gevallen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Maar ik wist mijn wachtwoord nog. Goed hèquote:
Ik heet geen kukelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!![]()
Wat gezellig dat je ff komt buurten ook al is het je dan alleen om Greys te doen![]()
![]()
En Cat, gek wief...tuurlijk ben je iemand![]()
![]()
Qukel, ik heb m'n MSN nooit aan. Ik haat het echt.
En deze site is mss wel handig voor jou www.fk.cvz.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |