ik twijfelde of ik het wel moest posten. toch maar gedaan. toen gewijzigd. toen weggehaald ... en toen was ik al te laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Moet ik mijn post even aanpassen?
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Hier krijg je geen zeikerds over het volle inbox gedoe hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Hoi!! Ik kwam even voor Greys!!!
je inbox is vol![]()
Alles goed met jullie??
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi, ik moest lachen om je nick laatst... dat wilde ik effe kwijt![]()
dat was 't
Thanks. Hoe gaat het met jou? Beetje beter inmiddels?quote:
Bizar he? Daarom zag ik hem dus ook totaal niet aankomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmmm, en jij werkt voor zo'n mensgerichte organisatie?![]()
![]()
Is de auto geen optie dan?
Ach, een leuke klaagmuur om tegenaan te blaaaaten is nooit weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
kutsituatie Cat... weinig wat je daar nog aan kunt doen heik vind het erg inflexibel van je baas... maar ja, wat ik vind helpt jou ook niks
Jaha, mijn andere mama wees me op het bestaan van deze SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
O en ik zie dat GB hier ook uithangt!!
Oh sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom dan?? Het kán niet serieuzer, mijn nick!!![]()
Oh wat jammer! Maar je haar wordt inderdaad een stuk korter met krullen! Ben benieuwd hoe dat bij mij uitpakt, kan een stijltang/krulding lenen van een collegaatje, even kijken of het bevalt! Zo liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Maes het volgende:
Mijn haar is te kort voor krullen met de styltangBah
Cat toch een lastige situatie zo in je nieuwe baan. Goed dat je broer aan problemen oplossen doet, ik heb zo'n meneer
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorrydat wist ik niet...
Gaat het trouwens over thee of koffie?
Never will!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigenlijk over geen van beiden! Het is meer een verbastering van m'n gewone naam, maar als ik zou moeten kiezen: zóó koffie!! (Thee met melk......huu!!)
@GB: als je maar niet je andere mama vergeet!!
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Never will!!![]()
ik had je nog een krabbel gestuurd na je vakantie zelfs, echte dochterliefde!
![]()
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
o dat is ook zo!! Ik wilde je terugkrabbelen om te zeggen dat ik nog meer foto's had geplaatst, maar toen ben ik dat weer vergeten.![]()
En ik denk dat jouw haar te dik is voor zo'n tang, daar ben je dan veel te lang mee bezig.....
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, geeft niets, want ik heb ze wel gezien!![]()
Hmm, daar heb je een punt. Maar alleen een beetje aan de bovenkant kan misschien wel (onderaan de lokken?)
Nouja, dan is het in ieder geval maar goed dat ik er eerst even eentje leen van m'n collega. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niets is. Nu kijk ik telkensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort haar en als ik weleens een carmensset probeer, dan is dat ook geen daverend succes. Zo'n stijltang heb ik dan weer niet......maar lijkt me hetzelfde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |