Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt het vragen. Xylocaine en lidocaine zijn eigenlijk gelijk aan elkaar.
Alleen is Xylocaine ook gewoon te koop bij een apotheek zonder recept.
Daarmee smeren kan geen kwaad; tis enkel een verdovend middel voor de huid.
Verder wat Ll zegt; niet alles erop smeren, die isosorbidetroep maakt het alleen erger.
Diepe douchebak? Teiltje?quote:
Anders had je het vast wel meegekregenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar eens bellen dan. En een HAP heeft die zooi niet op voorraad he? Kan een HA me ook wat anders voorschrijven? iets wat wél op voorraad is?
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepneusjede apotheek heeft geen zalf meer met lidocaïne. MM is met mijn recept daar heen geweest, en die was op. Toen MM vroeg of er dan een andere zal was met lidocaïne zei ze nee
Dus ik moet morgen naar een ander apotheek. We hebben er 4, maar er heeft er nu maar 1 dienst
Geeft niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zat niet goed op te letten, da's duidelijk
Want nu je dit zegt denk ik 'Oh ja, dat heb ik nog gelezen'
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Maes het volgende:
Q wat heel erg vervelend voor je. Au Ik hoop dat je snel weet wat het is![]()
Greys, wat is het linkje van het filmpje van het krullen met de styletang? Wat een stomme zin maar je begrijpt het wel toch?
Wat een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een cutie![]()
Kunnen jullie die niet inhuren om op de eerste volgende meet een workshop te geven.
Dan kom ik ook. Naar die workshop.
Hell ik koop zelfs een straightener ervoor.
In Emmen word ik altijd afgescheeptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
Da's wel heel tof Q, nog om 8 uur 's avonds
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube op 'How to curl your hair with a straightener', dan krijg je meerdere filmpjes!
Ik vond deze wel duidelijk, hieronder. Vergeet vooral het extra draaitje niet als je het uiteinde er overheen hebt geslagen, dan dus nog een slag draaien. Dat deed ik in het begin niet en dan lukt het dus niet.
Maar kijk maar even, dat is wel duidelijk hoe zij het doet.
Ja die ogen maken d'r net een barbie. Maar het is wel een cutiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Dat kreng is wel héél erg mooi, het is net een pop!
Die is hier nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
En anders naar de noodapotheek bij t ziekenhuis!
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik zes topics geleden ook al geroepen ja, toen ik het linkje aan MB gaf.
Lesboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons egoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar iets dikkere plukken doen, anders was ik veel te lang bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook altijd zo leuk hè, maar ik heb dan 500 strengen die gedaan moeten worden.
Wedden dat ze ook nog kan zingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat kieschattige hiihih cute little curl hihiihihi. Ik zou bijna verliefd worden.
Ja, naast haar zijn we allemaal lelijke horken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus die mag sowieso niet komen, da's slecht voor ons ego
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |