quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ik
Gelukkig, jij leest ook wel eens niet goed!
Ga ik doen! Geen hint geven dan he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, ik zou het leuk vinden als je gaat raden op wie ik doelde met geweldig leuk.
Ooh, ik denk je gaat me ff lekker een lebber op die bult geven. Fijn weer dat je dat voor me over hebt ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kusje d'r op!
Nou ja, op je verdriet. Niet op je bips
Trusten!
Vanaf de eerste afleveringquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen! Geen hint geven dan he?
En had je al vanaf afl. 1 dag je haar geweldig leuk vond? Of moet ik dan even een paar afleveringen kijken voordat ik ga raden?
Mss kan ze hem er af bijtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik denk je gaat me ff lekker een lebber op die bult geven. Fijn weer dat je dat voor me over hebt ook![]()
Trusten iedereen en tot morg
Maar hij heeft nu toch ook nog een kuur? Of is die al klaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nu wel standaard 2x per dag een pijnstiller.
En gisteren dachten we dat het prima ging, totdat ie ging eten (blikvoer) en ineens was het jammeren en met z'n pootje langs z'n bekje wrijven.
Dus het is toch nog wel pijnlijk voor hem.
Mss dat het beter is om die kies straks toch te verwijderen, maar dat hoor ik volgende week wel van de DA.
Oh de tering, Ingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss kan ze hem er af bijten![]()
Ben jij er van af![]()
Trusten![]()
Morgen alweer officieel m'n laatste vakantiedag
Die duurt nog tot volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu toch ook nog een kuur? Of is die al klaar?
Jawel, al had ik iedere dag wel dingen te doen die met het werk te maken haddenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Bamba het volgende:
Oeh balen is dat altijd he Ing... Maar wel een fijne vakantie gehad?
Oh ja, zoiets had ik in het snelle teruglezen al gezien idd. Dat is dan wel weer heel fijn, heerlijk shoppen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, al had ik iedere dag wel dingen te doen die met het werk te maken hadden![]()
Daarom vandaag lekker gesjopt
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets had ik in het snelle teruglezen al gezien idd. Dat is dan wel weer heel fijn, heerlijk shoppen!
Niet joh? Ik vind het van tijd tot tijd heeerlijk...alleen n'n bankrekening nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.
Maar vandaag ging het lekker, veel leuke dingen gekocht in relatief korte tijd
Ja, gaan we nou geen foto's krijgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...eerlijk gezegd is sjoppen voor mij ook een straf.
Maar vandaag ging het lekker, veel leuke dingen gekocht in relatief korte tijd
Dan moet ik eerst de camera zoeken, een kaartje, het kabeltje om aan te sluiten op de laptop, de kleren uitstallen, foto's maken, uploaden, posten...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, gaan we nou geen foto's krijgen?
Allemaal in koor:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ik
Gelukkig, jij leest ook wel eens niet goed!
Loeeeeetjuuuh met rooie haaaaaruhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Allemaal in koor:
Poeeeezjes met rooode haaaaren........
Maar wel ooit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de camera zoeken, een kaartje, het kabeltje om aan te sluiten op de laptop, de kleren uitstallen, foto's maken, uploaden, posten...
Euhm...hek geen zin in nu
Hoe noosquote:
Hipquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef Bamba het volgende:
Mn vriend mocht vandaag zn nieuwe gsm uitzoeken, vanwege contractsvernieuwing. Het is de LG Chocolate bL40 geworden. Echt supermooi!! Ik ga zelf voor een Iphone denk ik..In januari mag ik!!
Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaah, de 3 fundamentele rechten van de oksel is er weer op.
Eliehiieeeees!
Het snappen is het probleem hier niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik haat nieuwe telefoons, want dan snap ik ze weer niet.
Nu heb ik zo'n fab roze walkman-telefoon, maar ik vind hem kut sms-en en verder gebruik ik hem alleen om te bellen. Dus al die toeters en bellen die er op zitten (een stappenteller, ja dahag) die gebruik ik niet. En weet ik niet te vinden in dat ding
Hier campingzender, maar ik ben intussen aan het pjoeteren en wassen en drogen enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
Gewoon terug naar den ouderwetsche draaitelephoonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.
Maar daar heb ik dan het geduld en de zin niet voor
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijnt
Ehmm dan moet je tusseninquote:
Oehh das knap! maar jij hebt vast ook n huistel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe meestal 2 maanden met 20 euro beltegoed, dus het kan voor mij echt niet uit.
Ha als ik quote lukt het wel om te reageren......quote:
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!![]()
Wat gezellig dat je ff komt buurten ook al is het je dan alleen om Greys te doen![]()
![]()
quote:
Hihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |