Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaah, de 3 fundamentele rechten van de oksel is er weer op.
Eliehiieeeees!
Het snappen is het probleem hier niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik haat nieuwe telefoons, want dan snap ik ze weer niet.
Nu heb ik zo'n fab roze walkman-telefoon, maar ik vind hem kut sms-en en verder gebruik ik hem alleen om te bellen. Dus al die toeters en bellen die er op zitten (een stappenteller, ja dahag) die gebruik ik niet. En weet ik niet te vinden in dat ding
Hier campingzender, maar ik ben intussen aan het pjoeteren en wassen en drogen enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk naar een film met Zjan Kloot van Damme.
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
Gewoon terug naar den ouderwetsche draaitelephoonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er even voor ga zitten snap ik hem wel natuurlijk.
Maar daar heb ik dan het geduld en de zin niet voor
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het snappen is het probleem hier niet.
Die prepaiddingen zijn altijd zo duur en ik ben altijd zo zuinig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik geef graag 20 euro per maand uit aan abbo omdan iedere 2 jr n nieuwe te krijgen en ben een enorme krent schijnt
Ehmm dan moet je tusseninquote:
Oehh das knap! maar jij hebt vast ook n huistel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe meestal 2 maanden met 20 euro beltegoed, dus het kan voor mij echt niet uit.
Ha als ik quote lukt het wel om te reageren......quote:
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!![]()
Wat gezellig dat je ff komt buurten ook al is het je dan alleen om Greys te doen![]()
![]()
quote:
Hihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Ing!! Ik kwam stiekem ook voor jou natuurlijk, maar dat durfde ik niet zo goed te zeggen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |