quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus een voorwerp ben je inderdaad al
Our bitchesquote:
quote:
Klein kind.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
We eten kip, patat en appelmoes!
*insert Kinderen voor Kinderen liedje*
Nou ja, IK eet kip, patat en appelmoes.
Heer G is niet zo van het eten geloof ik
Roerbak met bio kip en veel groenten en heerlijke mie zometeen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef MrSubtle het volgende:
Gepanneerde pittige kip met citroen en gekruide aardappeltjes uit de wokzo lekker aan tafel
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
Q, alwéér naar de HAP?
Wat nu weer? Of hetzelfde?
En hier roepen dat je iemand je diepste geheim hebt verteld en dan niet zeggen wat het is... foei!
tissur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjeEn ik ging aan senes raad vragen en die zei HAP
![]()
Je weet dat als het iets serieus is we er echt niet over geinen. Over die diarree enzo word soms gegeind omdat je er soms zelf ook luchtig en grappig over doetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, iets anders maar het heeft er wel mee te maken. En ik wil het best vertellen, maar ik schaam me een beetjeEn ik ging aan senes raad vragen en die zei HAP
![]()
Daar ben jij heul niet grappig genoeg voorquote:
Het waren niet allemaal stomme grapjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Qwea het volgende:
jullie maken stomme garpjes in het vorige topic
Ik hou het wel mooi geheim
Voelt je lovah zich al iets beter?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Zo, gegeten!![]()
Nu mandarijntje en beker zoethoutthee![]()
Q, kom, we kunnen echt ook serieus zijn en wat er hier al gezegd werd... als je zélf lollig over bepaalde dingen doet, doen wij het ook
Geloof het niet. Hij ligt nog languit op de bankquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelt je lovah zich al iets beter?
Die riep in het vorige topic even snel dat ze naar Dr. Phil kijkt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat de rest zegt Q.
Waar hangt Elies eigenlijk uit
Timeline, Hairspray, Swept away... allemaal slechte IMDB scoresquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik vanavond nou gaan kijken... op het ene net komt Hairspray (John Travolta op hakken!) en op het andere net komt een heel foute film met Madonna (die ik al gezien heb) en verder komt er ook geen bal, want ik volg al die series die er komen niet.
Ja ook, maar nou ja, ik heb pijn. Erge pijn. En niet van mn darmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Tisser dan Q?
Ik dacht dat je darmen weer raar deden.
Waar dan? Keel nog steeds?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ook, maar nou ja, ik heb pijn. Erge pijn. En niet van mn darmen
Ik ben enkel weer aan de diarree. Maar das nie zo erg.
Ik heb wel lekker gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |