Hi dear!quote:
Dat lijkt me voor Q best lastig te beoordelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, komt dat van die bult of uit je darmen? Da's een heel verschil.
van die bult( denk ik). Want het was helderrood en zat aan het papiertje. En mn darmen zijn donkerder en nooit aan mn papiertjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, komt dat van die bult of uit je darmen? Da's een heel verschil.
dan ben je morgen ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga maar slapen, denk ik.En even van m'n vriendje aannemen dat ik niet altijd overal mee moet zitten
![]()
Geen zin om morgen nog te werken, dus ik heb een beetje moeite met de laptop uitzetten, haha
Haha nee hoor, ik ga gewoon braaf.quote:
Nou ik las net over Perianaal abces en dus ook fistelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Bamba het volgende:
Oooh qwea, ik weet helaas ongeveer hoe k*t het is. Mijn vriend heeft ruim anderhalf jaar iets soortgelijks gehad (fistels) en die heeft ook veel pijn en ongemakken gehad. Hopelijk werkt de zalf en ben je er snel vanaf!!
Cycle 13, heb vandaag epi 9 gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, hoeveelste aflevering is het? Welk seizoen?
Dan eh... weet ik waar ik naar moet zoeken
Je moet ook niet lopen googlen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik las net over Perianaal abces en dus ook fistels
Die fistels moeten toch ook operatief verwijderd worden?
van zo'n Perianaal abces word ik echt nie vrolijk
poepfabriekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
De HAP heeft je verhaal aangehoord en naar je poepfabriek gekeken, dus ik neem aan dat meneer Dokter wel weet wat ie je voorschrijft
Hij was trouwens lekker. Die dokter. Jaartje of 32 33 denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
De HAP heeft je verhaal aangehoord en naar je poepfabriek gekeken, dus ik neem aan dat meneer Dokter wel weet wat ie je voorschrijft
Hoest nou met hem? Nog last?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe vloog net weer als vanouds door het huis en molesteerde Baileys weer ff.
Maar dat maakt niet uit...hij is weer een vrolijke rooie wortelpoezz
Dank je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cycle 13, heb vandaag epi 9 gezien.
Doe dat nou niet, doossie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooooooh! Dát wilde ik vanmiddag nog vragen. Maar t gaat goed dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe vloog net weer als vanouds door het huis en molesteerde Baileys weer ff.
Maar dat maakt niet uit...hij is weer een vrolijke rooie wortelpoezz
Weer een vrolijke rooie wortelpoezz, denk ikquote:
Dat klopt, dat heeft mijn vriend gehad en is zo''n 6 keer geopereerd in die anderhalf jaar tijd. Maar bij hem was het ook bijzonder hardnekkig. En het perianaal abces komt vaker voor bij mannen gelukkig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel plezier morgen met het weerzien met je beestjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q het zit je niet echt mee he. Sterkte ermee hopelijk verlicht de zalf snel wat
@Cat succes morgen en van sommige mensen snap je niet waar hun flexibele kant zit vooral als ze in het "zorg" systeem werken.
Ik ga maar eens naar bedje. Vriendlief is iets heel vaags op discovery aan het kijken. Morgen naar huismaar dan zie ik de katten wel weer
kijken of Rossi gegroeid is.
Jij had ook geen leuke vakantie hè, met je ziek zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q het zit je niet echt mee he. Sterkte ermee hopelijk verlicht de zalf snel wat
@Cat succes morgen en van sommige mensen snap je niet waar hun flexibele kant zit vooral als ze in het "zorg" systeem werken.
Ik ga maar eens naar bedje. Vriendlief is iets heel vaags op discovery aan het kijken. Morgen naar huismaar dan zie ik de katten wel weer
kijken of Rossi gegroeid is.
Ja, ik geef hem nu wel standaard 2x per dag een pijnstiller.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooooh! Dát wilde ik vanmiddag nog vragen. Maar t gaat goed dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |