Toen ik vroeg wat ze kwam doen verstond ze me niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef wise het volgende:
"geen intresse en een goede dag doet wonderen
Een zelfverzekerd "nee" verstaat iedereen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toen ik vroeg wat ze kwam doen verstond ze me niet.
Jij hebt die hyves zeker gemaaktquote:
?quote:
Ik zag toen daarna de aardbeien en zei nee ik hoef niks en sloot het raam. Maar mijn punt is dat ik dan voor niks uit mijn concentratie ben gehaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een zelfverzekerd "nee" verstaat iedereen.
noicequote:
Dat lijkt me wel stoer, met zo'n intercom systeem waardoor je gewoon even makkelijk 'fuck off' kunt zeggen zonder naar de deur/het raam te lopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou inderdaad bijna een camera installeren bij de voordeur. Al die ongein aan mn deur...
Genoeg hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Jij hebt weinig te doen op een dag, of niet TS?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef genakt het volgende:
HAHA bij mij mag je ook op je blote knietjes hoor
Het mooie van deze aanbieding is dat jij er geld mee verdient !
Vrouwen kunnen multi tasken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
Je was niet aan 't werk, je moest fokken.
Vraag ik me ook af, in een nette buurt zouden dat soort schooiers niet eens mogen komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Waar woon jij in godsnaam dat er zo vaak van die personen aan je deur staan?
In dat geval is dit:quote:
...dus een hoax. spreek uit: HOOKS.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef griekjeee het volgende:
Klacht: mensen die je uit je concentratie halen, hoer op ik was aan het werk
Er staat dan een bordje 'verboden toegang voor schooiers' aan het begin van de buurt of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, in een nette buurt zouden dat soort schooiers niet eens mogen komen.
Ik zeg altijd Hoo-aks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dat geval is dit:
[..]
...dus een hoax. spreek uit: HOOKS.
Gewoon in een nette buurt hoor. Ik heb het idee dat ze daar juist eerder voor je deur staan omdat er in een pauper buurt weinig te halen valt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Waar woon jij in godsnaam dat er zo vaak van die personen aan je deur staan?
Nee maar bijv. door een hek om het huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er staat dan een bordje 'verboden toegang voor schooiers' aan het begin van de buurt of zo?
En alle mensen die mij wel echt moeten hebben danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef szalony het volgende:
haal je deurbel weg!!!
probleem opgelost
Ik zei toch ze gaan het geloven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij hebt die hyves zeker gemaakt
Aan je bel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb altijd alleen maar 'snachts dronken mensen aan mijn belEn dat door de weeks, wanneer ik moet opstaan om 5:30
Het nadeel van wonen in een kroegenstraat
Dat is TSquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef genakt het volgende:
HAHA bij mij mag je ook op je blote knietjes hoor
Het mooie van deze aanbieding is dat jij er geld mee verdient !
quote:
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:05 schreef Triggershot het volgende:
Nou TS, je heet tegenwoordig Maria dus.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei toch ze gaan het geloven.
Ik niet, ik vind je irl nog arroganter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Je moet toegeven Triggy, mensen houden nu eenmaal van me. Ik heb zoveel fans dat er gewoon speciaal een griekjeee hyves is aangemaakt.
Nou in nette buurten zie je ze dus nooit, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gewoon in een nette buurt hoor. Ik heb het idee dat ze daar juist eerder voor je deur staan omdat er in een pauper buurt weinig te halen valt.
linkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Je moet toegeven Triggy, mensen houden nu eenmaal van me. Ik heb zoveel fans dat er gewoon speciaal een griekjeee hyves is aangemaakt.
Waar denk je dat de foto vandaan komt?quote:
Josef Fritzl krijgt ook liefdesbrieven in het gevang. En hij wordt door de meerderheid van de mensen toch gezien als een vreselijke man.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Onzin, werkelijk waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou in nette buurten zie je ze dus nooit, vandaar mijn vraag.
Ga je me nu met Fritzl vergelijken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Josef Fritzl krijgt ook liefdesbrieven in het gevang. En hij wordt door de meerderheid van de mensen toch gezien als een vreselijke man.
Qua seksueel frustratie, perversiteit en gebrek aan sociaal leven komt het wel aardig overeen toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga je me nu met Fritzl vergelijken?
Ook zoiets ja...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef Saaaaab het volgende:
En binnenkort komen ook die krantenkoters weer die je fijne feestdagen wensen namens een krant, en daar geld voor willen
Nou, misschien ligt het dan aan de stad waar je woont.quote:
Ik fok, dus twee van de drie zouden wel aannemelijk zijn niet waar. Maar waar the fuck komt dat perverse gedeelte vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua seksueel frustratie, perversiteit en gebrek aan sociaal leven komt het wel aardig overeen toch?
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou, misschien ligt het dan aan de stad waar je woont.
Maar in nette buurten zie ik ze nooit.
Ken echt niemand in een nette buurt die er last van heeft.
Eigen inzichten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik fok, dus twee van de drie zouden wel aannemelijk zijn niet waar. Maar waar the fuck komt dat perverse gedeelte vandaan?
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het aannemelijk zou zijn. Common mistake.quote:
Hoeveel mensen zouden nu kijken denk jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
Mja, ach, je valt nie heel erg veel op, maar als je een beetje oplet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden nu kijken denk je
Don't flatter yourselfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga je me nu met Fritzl vergelijken?
True.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ach, je valt nie heel erg veel op, maar als je een beetje oplet.
Das dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ziet het er zo slecht uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was geen sprake van choreografie he?
Please answer the question ma'am.quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Please answer the question ma'am.
Ligt een beetje aan de verkoper. Pauperbuurten zijn vaak goudmijnen voor colporteurs, maar een beetje nette jongen kan het in een dure wijk met veel tweeverdieners ook goed doen. Ligt wel een beetje aan het product/de dients natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gewoon in een nette buurt hoor. Ik heb het idee dat ze daar juist eerder voor je deur staan omdat er in een pauper buurt weinig te halen valt.
Ja zo kan ik het ook wel, Beetje populair doen dat je in een filmpje voorkomt maar toch nog niet duidelijk doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
En dan over mij een comment maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel, Beetje populair doen dat je in een filmpje voorkomt maar toch nog niet duidelijk doen.
Hier kom ik in beeld, ook seriously
Alleen zit in ingepakt in kleding dus kan je mij alsnog niet herkennen
Mannen doen liever 1 ding goed ipv multitasken.quote:
Deden ze het ook maar echt dan, in plaats van het alleen te willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mannen doen liever 1 ding goed ipv multitasken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan over mij een comment maken?
Shit,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Deden ze het ook maar echt dan, in plaats van het alleen te willen.
Het was een beetje bedoeld voor de die hard nieuwschierigen, van mij hoef je niet te gaan speuren naar haar hé.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel, Beetje populair doen dat je in een filmpje voorkomt maar toch nog niet duidelijk doen.
Hier kom ik in beeld, ook seriously
Alleen zit in ingepakt in kleding dus kan je mij alsnog niet herkennen
En toevallig hebben wij zo'n dingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel stoer, met zo'n intercom systeem waardoor je gewoon even makkelijk 'fuck off' kunt zeggen zonder naar de deur/het raam te lopen
Hoax!quote:
Het is ts idd niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoax!
De sleutelbeen van Griekjeee komt helemaal niet overeen met het postuur van die dame op die foto!
Volgens mij is de echte griekjeee wat kilootjes lichter, gezien de foto die ze eerst in haar fobo had.quote:
Dat zeg ik!quote:
toch grappig dat elk keer weer moet domineren hoe ts er uitziet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de echte griekjeee wat kilootjes lichter, gezien de foto die ze eerst in haar fobo had.
Verder weten we toch niks van de TS? Ja, behalve dat ze eenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
toch grappig dat elk keer weer moet domineren hoe ts er uitziet.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verder weten we toch niks van de TS? Ja, behalve dat ze eenGriek
is.
Griekjeee domineert alleen maar met foto, zonder nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
toch grappig dat elk keer weer moet domineren hoe ts er uitziet.
Eerst niet, nu welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Maar daar ging het topic dan toch ook nie over?
Je zou dit topic kunnen opfleuren door sappige details te onthullen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Maar daar ging het topic dan toch ook nie over?
like?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zou dit topic kunnen opfleuren door sappige details te onthullen.
FOkstylequote:
Oeh, is ze stout?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ze zich niet gedragen zou.
Ik heb naar alle chickies gekeken en ik heb echt geen idee wie griekjeee is. Je hebt het ook heel erg makkelijk voor ons gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
seriously
Hehe alsof er te weinig meiden in voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb naar alle chickies gekeken en ik heb echt geen idee wie griekjeee is. Je hebt het ook heel erg makkelijk voor ons gemaakt.
Ik denk dat griekjeee wel een lekker ding is.
Nou weten we al welgeteld één ding, ga je nog meer loslaten of hoe zit het?quote:
Ik beantwoord toch vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou weten we al welgeteld één ding, ga je nog meer loslaten of hoe zit het?
Ik weet genoeg, ik beschouw alle meiden in de clip als een lekker dingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe alsof er te weinig meiden in voorkomen.
Maar je deed nie eens een gok
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, ik beschouw alle meiden in de clip als een lekker ding.
Anders blijf ik maar gokken, maar dat ene meisje in het geel/oranje?
/ care? En neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze puntige ellebogen of knieën?
Wat the fuck, ze had dus wel geel/oranje aan, woehooeee, lekker dingquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat the fuck, ze had dus wel geel/oranje aan, woehooeee, lekker ding!
![]()
Nu moet ik kiezen welke van die meiden. Er zijn er meerdere, zie ik nu.
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.quote:
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.
Zit ik er naast? Het was toch wel geel/oranje wat ze aan had? Laat maar je doet moeilijk.
Nee ik moest lachen omdat het herkenbaar is, wanneer je iets op het spoor bent zie je ineens meer mogelijkheden, net zoals je zei met dat ineens meerderen dat aan hadden .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.
Zit ik er naast? Het was toch wel geel/oranje wat ze aan had? Laat maar je doet moeilijk.
Ja, Triggershot. Wij zijn griekjeee's fans.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.
Trekkerschot, wie in dat filmpje is de persoon in kwestie?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.
Trekkerschot, wie in dat filmpje is de persoon in kwestie?
Omdat liegen niet mag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Dat bedoelde ik dus met dat ik dan blijf gokken. Maar ik weet het, griekjeee is een lekker ding!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen omdat het herkenbaar is, wanneer je iets op het spoor bent zie je ineens meer mogelijkheden, net zoals je zei met dat ineens meerderen dat aan hadden .
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
Het is al geraden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met dat ik dan blijf gokken. Maar ik weet het, griekjeee is een lekker ding!![]()
Daar ben je het toch wel mee eens Trigger, je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen.
Hoe wist jij dit? Was het echt een wilde gokquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
Ik zweer het dat ik dacht dat zij het was, maar is die glimlach een ja van je Triggershot?! So hot griekjeeequote:
Ik wist het gewoon! Damn!quote:
in 0.52 / 0. 53 nog x btw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik dacht dat zij het was, maar is die glimlach een ja van je Triggershot?! So hot griekjeee!
Mja, volgens mij ga ik klappen krijgen morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon! Damn!
![]()
Wat krijg ik nu! Griekjeee is hot!
Hormonen jongens.En enthousiasme.
Ja ik wou die raden! Die in het begin. Tot dat ik zag dat ze ook in de derde minuut zat (wat er geraden was dan!), hetzelfde meisje! Yeeeeeh, wauw ik voel me nu goed, is dat erg?quote:
Ik hoop het niet voor je. Zo duidelijk is het ook weer niet. Ik wil je wel beschermenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ga ik klappen krijgen morgen
't Is wel één potentiële Emimich minder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Biels het volgende:
Wat, blijkt griekje lekker te zijn? Ontknoping!
Van mij mag je, maakt mij niet zoveel uit. Kunnen we het iig niet meer hebben over hoe ze er uitzietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik wou die raden! Die in het begin. Tot dat ik zag dat ze ook in de derde minuut zat (wat er geraden was dan!), hetzelfde meisje! Yeeeeeh, wauw ik voel me nu goed, is dat erg?
Ja dat is goed, ik voel je angst!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van mij mag je, maakt mij niet zoveel uit. Kunnen we het iig niet meer hebben over hoe ze er uitziet
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Zo duidelijk is het ook weer niet. Ik wil je wel beschermen.
Dat meer door domme users, van not againquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit je er nu zo bij in afwachting van de klappen morgen?
[ afbeelding ]
Ja, ik heb geen idee wat jij krijgt, ik krijg namelijk niks qua prijzen van griekjeeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon! Damn!
![]()
Wat krijg ik nu! Griekjeee is hot!
Hormonen jongens.En enthousiasme.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat meer door domme users, van not again
Dan kan ik met een gerust hart roepen dat ik haar keihard zou geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is wel één potentiële Emimich minder.
Dat negeerde ik wijselijk.quote:
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart roepen dat ik haar keihard zou geven.
Ik ga uit van het goede in mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat negeerde ik wijselijk.
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.
Goed. Als ze het te bont maakt, pm mequote:
Mja, jij zal morgen wel een bevestiging van haar en ik een paar klappen krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Ze lijkt op Britney in haar jongere jarenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, dit is griekjeee?
[ afbeelding ]
Je zou haar in eerste instantie niet als relnicht classificeren
Wat is het probleem? Dit is een win-win situatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, jij zal morgen wel een bevestiging van haar en ik een paar klappen krijgen.
Relnicht pur sang.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou griekjeee wel raken, wajoo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat we eindelijk over wat anders konden hebben met de heren in dit topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed. Als ze het te bont maakt, pm me. Ik wou zeggen, ring me
.
Ik ben echt blij nu! Enthousiast enzo!
Post jij dan eens pics, is het niet voor niks geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niks.
Triggershot moet je niet vertrouwen, is een geniepig achterbaks ventje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niks.
Of jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Post jij dan eens pics, is het niet voor niks geweest
Nee joh lekkere dingen hosselen doen we als eerste gezamenlijk en ze komt lief over! En ik wist het gewoon! Woehoeeeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we eindelijk over wat anders konden hebben met de heren in dit topic
Maarre, ik moet der nog trakteren dus komt goed.
Ok,quote:
Een vrouw hoort niet te betalen, nimmer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee joh lekkere dingen hosselen doen we als eerste gezamenlijk en ze komt lief over! En ik wist het gewoon! Woehoeeee!
Haar trakteren? Wat heb je fout gedaan? Of is het voor de fun
?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer heeft al een fotoboek.
Inderdaad, je moet voor haar betalen, komt minder hoerig overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vrouw hoort niet te betalen, nimmer.
doe dan van een ander dayquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ok,
Ben de middelste, had een bad hair day dus moest iets hebben om het te verbergen
[ afbeelding ]
Niet alles is seksgerelateerd hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet voor haar betalen, komt minder hoerig over
Oja? Stonden ze in je fobo dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
Drinky, Biels en Triggershot hebben me al gezien.
Dus met andere woorden ik heb al foto's gepost.
Drinky verwacht nu echt veel he, ik heb al tegen hem gezegd dat ie niet veel miste.
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
Drinky verwacht nu echt veel he, ik heb al tegen hem gezegd dat ie niet veel miste.
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?
Nee, je hebt gelijk, het is een schatje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja in het fobo wel!
Vind je dan van niet?
Ik heb je zien lurkenquote:
Geloof ik ook wel, maar ik kan het me niet zo 1 2 3 meer voor de geest halen. Maar als jij het zegt geloof ik je meteen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb je zien lurken. Goed we hadden het over griekjeee woeehoeee, ding ding ding wat een lekker ding
!
Ik heb te veel energie. Sorry jongens.
Dit is van een andere day, maar gezien je niet zonder helm mag motorrijdenquote:
Dan zal ik zoeken, zoeken tot ik zal vinden, en niet eerder stoppen, of dan moet het al bedtijd zijn, maar da's andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?
Dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.
en er bestaan geen anderen van je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is van een andere day, maar gezien je niet zonder helm mag motorrijden
[ afbeelding ]
Oehquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, Triggershot. Wij zijn griekjeee's fans.
En je broeders.
Nee, ben nog te jong voor kinderenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en er bestaan geen anderen van je?
Dan zul je haar toch echt een handje moeten helpen anders blijft dit maar over griekje gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.
zie PIquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ben nog te jong voor kinderen
PI??quote:
Het is een stuck up bitch hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
Dat valt allemaal wel mee hoor.
En ik zou dat niet kunnen, Triggershot!
wat doe ik de hele tijd al?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zul je haar toch echt een handje moeten helpen anders blijft dit maar over griekje gaan.
Je leert elke dag wel wat op fokquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leert elke dag wel wat op fok
zie pi
Ik ben nooit lang boos op hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notarisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben nooit lang boos op hemEnw at een complimentjes allemaal
![]()
![]()
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat griekje / meisje is een student en figurant, nothin morequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Nee tuurlijk niet, ze zou zich laten nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Share the love @ fok!quote:
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notaris
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijs???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dat was een foutje sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dit is echt eenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
Ik heb zeker wel wat te goed van jouquote:
Zie piquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?
Ik werd overvallen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
wat is je prijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
wat moet het verklaren dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie pi?
wat een stom iets om te zeggen, "zie pi"
Maar nu snap ik het wel ja
Maar dat verklaart de hoofdoek niet
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achterquote:
drankje? oooh dan is het goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Blijf dan maar onwetend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
tis al laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
quote:
Ik voel me niet te goed voor jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Wtf dacht jij nou weer danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
drankje? oooh dan is het goed
Idd, Lubya is liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Net zo knap als hem?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
Ok mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
QFTquote:
Als zij een 8 is op een vrouwenschaal ben ik een 8 op mannenschaal. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerken?
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verradenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok mooionthoud dat Trigger je vriend is. Goed ik hou verder op, ik doe nu wel mijn best toch trigger
.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Ik heb een fobo, je kan het zelf bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.quote:
Aaaaah dat is te lief!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Ik snapte ook niet waarom drinky iets in de trant van hoeveel ksot het vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij vroeg eerst hoe duur. Ik zie alles hoor.
Ik snapte hem niet.
Mij.quote:
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Goofisch het volgende:
waar gaat dit topic over?
Zoals gewoonlijkquote:
Jij bent ook een schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Jij gaat het echt even erin wrijven hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Oeh zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.
Weetje, zelfs ik vraag me dat wel eens afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Hoe weet jij elk topic om te toveren in een topic wat weer over jou gaat?
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Nee ik denk het niet. Je weet het eigenlijk nooit met vrouwen, moet ik eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verraden
Ik mag het graag benadrukken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat het echt even erin wrijven he
jij ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Staat een foto in dit topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat triggershot de oorzaak van ALLES is?
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en leveloze nerds ofzoquote:
Jij ook.quote:
Ik denk dat ik haar wel zou kunnen versieren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en lezeloze nerds ofzo
Of ze willen het geloven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Mensen zijn echt bereid om alles te geloven he
Hij had het natuurlijk weer over mijn topicsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waarom drinky iets in de trant van hoeveel ksot het vroeg.
Ah, de klassieke jaloerse vrouw die iedere vrouw die knap is meteen beticht van leugens is ook gearriveerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat triggershot de oorzaak van ALLES is?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Doe je best ouwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar wel zou kunnen versieren.
Je bent zeker Egyptenaar/vakantieganger in Egyptequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk weer over mijn topics. Een man vroeg dat een keer aan mij en daar heb ik dus over geklaagt, dus ik had niet verwacht dat jij dat dan weer zou vragen, als pesterij ofzo. I don't know.
Ja ongeveerquote:
Helemaal niet, ik vroeg wat is je prijs als in "welke prijs heb je gewonnen? " gezien griekjeee nogal moeilijk doet met prijzenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk weer over mijn topics. Een man vroeg dat een keer aan mij en daar heb ik dus over geklaagt, dus ik had niet verwacht dat jij dat dan weer zou vragen, als pesterij ofzo. I don't know.
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ah, de klassieke jaloerse vrouw die iedere vrouw die knap is meteen beticht van leugens is ook gearriveerd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay. Hey griekjeee, kom je vanavond langs?
Je kan ook iedereen wijs maken dat je knap bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bent
de clip is nou niet willekeurig gekozenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bent
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze, en als dit niet zo blijkt te zijn voel ik me wel genept. En keihard ook.
Of ze willen het geloven.
Bij jou altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay. Hey griekjeee, kom je vanavond langs?
Kun je wel zeggen ja, Ali Bquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
de clip is nou niet willekeurig gekozen
Doet ze zelf niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op internet kan je sowieso alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je kan ook iedereen wijs maken dat je knap bent
L0t, ik ben je vaderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op internet kan je sowieso alles wijsmaken.
quote:
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |