Mja, jij zal morgen wel een bevestiging van haar en ik een paar klappen krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat negeerde ik wijselijk.
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.
Ze lijkt op Britney in haar jongere jarenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, dit is griekjeee?
[ afbeelding ]
Je zou haar in eerste instantie niet als relnicht classificeren
Wat is het probleem? Dit is een win-win situatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, jij zal morgen wel een bevestiging van haar en ik een paar klappen krijgen.
Relnicht pur sang.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat negeerde ik wijselijk.
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.
Ik zou griekjeee wel raken, wajoo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat we eindelijk over wat anders konden hebben met de heren in dit topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed. Als ze het te bont maakt, pm me. Ik wou zeggen, ring me
.
Ik ben echt blij nu! Enthousiast enzo!
Post jij dan eens pics, is het niet voor niks geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niks.
Triggershot moet je niet vertrouwen, is een geniepig achterbaks ventje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vertrouw Triggershot en ik zou het heel erg flauw van hem vinden, dat dit allemaal gespeelt was, enthousiasme voor niks.
Of jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Post jij dan eens pics, is het niet voor niks geweest
Nee joh lekkere dingen hosselen doen we als eerste gezamenlijk en ze komt lief over! En ik wist het gewoon! Woehoeeeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we eindelijk over wat anders konden hebben met de heren in dit topic
Maarre, ik moet der nog trakteren dus komt goed.
Ok,quote:
Een vrouw hoort niet te betalen, nimmer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee joh lekkere dingen hosselen doen we als eerste gezamenlijk en ze komt lief over! En ik wist het gewoon! Woehoeeee!
Haar trakteren? Wat heb je fout gedaan? Of is het voor de fun
?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer heeft al een fotoboek.
Inderdaad, je moet voor haar betalen, komt minder hoerig overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vrouw hoort niet te betalen, nimmer.
doe dan van een ander dayquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ok,
Ben de middelste, had een bad hair day dus moest iets hebben om het te verbergen
[ afbeelding ]
Niet alles is seksgerelateerd hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet voor haar betalen, komt minder hoerig over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |