FOkstylequote:
Oeh, is ze stout?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ze zich niet gedragen zou.
Ik heb naar alle chickies gekeken en ik heb echt geen idee wie griekjeee is. Je hebt het ook heel erg makkelijk voor ons gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
Hehe alsof er te weinig meiden in voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb naar alle chickies gekeken en ik heb echt geen idee wie griekjeee is. Je hebt het ook heel erg makkelijk voor ons gemaakt.
Ik denk dat griekjeee wel een lekker ding is.
Nou weten we al welgeteld één ding, ga je nog meer loslaten of hoe zit het?quote:
Ik beantwoord toch vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou weten we al welgeteld één ding, ga je nog meer loslaten of hoe zit het?
Ik weet genoeg, ik beschouw alle meiden in de clip als een lekker dingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe alsof er te weinig meiden in voorkomen.
Maar je deed nie eens een gok
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, ik beschouw alle meiden in de clip als een lekker ding.
Anders blijf ik maar gokken, maar dat ene meisje in het geel/oranje?
/ care? En neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze puntige ellebogen of knieën?
Wat the fuck, ze had dus wel geel/oranje aan, woehooeee, lekker dingquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat the fuck, ze had dus wel geel/oranje aan, woehooeee, lekker ding!
![]()
Nu moet ik kiezen welke van die meiden. Er zijn er meerdere, zie ik nu.
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.quote:
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.
Zit ik er naast? Het was toch wel geel/oranje wat ze aan had? Laat maar je doet moeilijk.
Nee ik moest lachen omdat het herkenbaar is, wanneer je iets op het spoor bent zie je ineens meer mogelijkheden, net zoals je zei met dat ineens meerderen dat aan hadden .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zei alleen what the fuck, omdat ik het beluister.
Zit ik er naast? Het was toch wel geel/oranje wat ze aan had? Laat maar je doet moeilijk.
Ja, Triggershot. Wij zijn griekjeee's fans.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.
Trekkerschot, wie in dat filmpje is de persoon in kwestie?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Triggershot zei net dat hij al onze vragen eerlijk zou beantwoorden.
Trekkerschot, wie in dat filmpje is de persoon in kwestie?
Omdat liegen niet mag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Dat bedoelde ik dus met dat ik dan blijf gokken. Maar ik weet het, griekjeee is een lekker ding!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen omdat het herkenbaar is, wanneer je iets op het spoor bent zie je ineens meer mogelijkheden, net zoals je zei met dat ineens meerderen dat aan hadden .
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
Het is al geraden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met dat ik dan blijf gokken. Maar ik weet het, griekjeee is een lekker ding!![]()
Daar ben je het toch wel mee eens Trigger, je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen.
Hoe wist jij dit? Was het echt een wilde gokquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
Ik zweer het dat ik dacht dat zij het was, maar is die glimlach een ja van je Triggershot?! So hot griekjeeequote:
Ik wist het gewoon! Damn!quote:
in 0.52 / 0. 53 nog x btw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik dacht dat zij het was, maar is die glimlach een ja van je Triggershot?! So hot griekjeee!
Mja, volgens mij ga ik klappen krijgen morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon! Damn!
![]()
Wat krijg ik nu! Griekjeee is hot!
Hormonen jongens.En enthousiasme.
Ja ik wou die raden! Die in het begin. Tot dat ik zag dat ze ook in de derde minuut zat (wat er geraden was dan!), hetzelfde meisje! Yeeeeeh, wauw ik voel me nu goed, is dat erg?quote:
Ik hoop het niet voor je. Zo duidelijk is het ook weer niet. Ik wil je wel beschermenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ga ik klappen krijgen morgen
't Is wel één potentiële Emimich minder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Biels het volgende:
Wat, blijkt griekje lekker te zijn? Ontknoping!
Van mij mag je, maakt mij niet zoveel uit. Kunnen we het iig niet meer hebben over hoe ze er uitzietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik wou die raden! Die in het begin. Tot dat ik zag dat ze ook in de derde minuut zat (wat er geraden was dan!), hetzelfde meisje! Yeeeeeh, wauw ik voel me nu goed, is dat erg?
Ja dat is goed, ik voel je angst!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van mij mag je, maakt mij niet zoveel uit. Kunnen we het iig niet meer hebben over hoe ze er uitziet
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Zo duidelijk is het ook weer niet. Ik wil je wel beschermen.
Dat meer door domme users, van not againquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit je er nu zo bij in afwachting van de klappen morgen?
[ afbeelding ]
Ja, ik heb geen idee wat jij krijgt, ik krijg namelijk niks qua prijzen van griekjeeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon! Damn!
![]()
Wat krijg ik nu! Griekjeee is hot!
Hormonen jongens.En enthousiasme.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat meer door domme users, van not again
Dan kan ik met een gerust hart roepen dat ik haar keihard zou geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is wel één potentiële Emimich minder.
Dat negeerde ik wijselijk.quote:
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart roepen dat ik haar keihard zou geven.
Ik ga uit van het goede in mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat negeerde ik wijselijk.
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, straks is het een complot van triggershot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |