Toen ik vroeg wat ze kwam doen verstond ze me niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef wise het volgende:
"geen intresse en een goede dag doet wonderen
Een zelfverzekerd "nee" verstaat iedereen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toen ik vroeg wat ze kwam doen verstond ze me niet.
Jij hebt die hyves zeker gemaaktquote:
?quote:
Ik zag toen daarna de aardbeien en zei nee ik hoef niks en sloot het raam. Maar mijn punt is dat ik dan voor niks uit mijn concentratie ben gehaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een zelfverzekerd "nee" verstaat iedereen.
noicequote:
Dat lijkt me wel stoer, met zo'n intercom systeem waardoor je gewoon even makkelijk 'fuck off' kunt zeggen zonder naar de deur/het raam te lopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou inderdaad bijna een camera installeren bij de voordeur. Al die ongein aan mn deur...
Genoeg hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef kikoooooo het volgende:
Jij hebt weinig te doen op een dag, of niet TS?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef genakt het volgende:
HAHA bij mij mag je ook op je blote knietjes hoor
Het mooie van deze aanbieding is dat jij er geld mee verdient !
Vrouwen kunnen multi tasken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
Je was niet aan 't werk, je moest fokken.
Vraag ik me ook af, in een nette buurt zouden dat soort schooiers niet eens mogen komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Waar woon jij in godsnaam dat er zo vaak van die personen aan je deur staan?
In dat geval is dit:quote:
...dus een hoax. spreek uit: HOOKS.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef griekjeee het volgende:
Klacht: mensen die je uit je concentratie halen, hoer op ik was aan het werk
Er staat dan een bordje 'verboden toegang voor schooiers' aan het begin van de buurt of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, in een nette buurt zouden dat soort schooiers niet eens mogen komen.
Ik zeg altijd Hoo-aks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dat geval is dit:
[..]
...dus een hoax. spreek uit: HOOKS.
Gewoon in een nette buurt hoor. Ik heb het idee dat ze daar juist eerder voor je deur staan omdat er in een pauper buurt weinig te halen valt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Waar woon jij in godsnaam dat er zo vaak van die personen aan je deur staan?
Nee maar bijv. door een hek om het huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er staat dan een bordje 'verboden toegang voor schooiers' aan het begin van de buurt of zo?
En alle mensen die mij wel echt moeten hebben danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef szalony het volgende:
haal je deurbel weg!!!
probleem opgelost
Ik zei toch ze gaan het geloven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij hebt die hyves zeker gemaakt
Aan je bel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb altijd alleen maar 'snachts dronken mensen aan mijn belEn dat door de weeks, wanneer ik moet opstaan om 5:30
Het nadeel van wonen in een kroegenstraat
Dat is TSquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef genakt het volgende:
HAHA bij mij mag je ook op je blote knietjes hoor
Het mooie van deze aanbieding is dat jij er geld mee verdient !
quote:
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:05 schreef Triggershot het volgende:
Nou TS, je heet tegenwoordig Maria dus.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei toch ze gaan het geloven.
Ik niet, ik vind je irl nog arroganter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Je moet toegeven Triggy, mensen houden nu eenmaal van me. Ik heb zoveel fans dat er gewoon speciaal een griekjeee hyves is aangemaakt.
Nou in nette buurten zie je ze dus nooit, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gewoon in een nette buurt hoor. Ik heb het idee dat ze daar juist eerder voor je deur staan omdat er in een pauper buurt weinig te halen valt.
linkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Je moet toegeven Triggy, mensen houden nu eenmaal van me. Ik heb zoveel fans dat er gewoon speciaal een griekjeee hyves is aangemaakt.
Waar denk je dat de foto vandaan komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |