Oja? Stonden ze in je fobo dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
Drinky, Biels en Triggershot hebben me al gezien.
Dus met andere woorden ik heb al foto's gepost.
Drinky verwacht nu echt veel he, ik heb al tegen hem gezegd dat ie niet veel miste.
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
Drinky verwacht nu echt veel he, ik heb al tegen hem gezegd dat ie niet veel miste.
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?
Nee, je hebt gelijk, het is een schatje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja in het fobo wel!
Vind je dan van niet?
Ik heb je zien lurkenquote:
Geloof ik ook wel, maar ik kan het me niet zo 1 2 3 meer voor de geest halen. Maar als jij het zegt geloof ik je meteen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb je zien lurken. Goed we hadden het over griekjeee woeehoeee, ding ding ding wat een lekker ding
!
Ik heb te veel energie. Sorry jongens.
Dit is van een andere day, maar gezien je niet zonder helm mag motorrijdenquote:
Dan zal ik zoeken, zoeken tot ik zal vinden, en niet eerder stoppen, of dan moet het al bedtijd zijn, maar da's andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Lub_ya het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, wat let je om de laatste onwetende lezer van dit topic te verrijken met je pracht en praal?
Dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.
en er bestaan geen anderen van je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is van een andere day, maar gezien je niet zonder helm mag motorrijden
[ afbeelding ]
Oehquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, Triggershot. Wij zijn griekjeee's fans.
En je broeders.
Nee, ben nog te jong voor kinderenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en er bestaan geen anderen van je?
Dan zul je haar toch echt een handje moeten helpen anders blijft dit maar over griekje gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze wil Griekjes thunder niet afpakken.
zie PIquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ben nog te jong voor kinderen
PI??quote:
Het is een stuck up bitch hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
Dat valt allemaal wel mee hoor.
En ik zou dat niet kunnen, Triggershot!
wat doe ik de hele tijd al?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zul je haar toch echt een handje moeten helpen anders blijft dit maar over griekje gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |