Aaaaah dat is te lief!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Ik snapte ook niet waarom drinky iets in de trant van hoeveel ksot het vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij vroeg eerst hoe duur. Ik zie alles hoor.
Ik snapte hem niet.
Mij.quote:
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Goofisch het volgende:
waar gaat dit topic over?
Zoals gewoonlijkquote:
Jij bent ook een schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Jij gaat het echt even erin wrijven hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Oeh zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.
Weetje, zelfs ik vraag me dat wel eens afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Hoe weet jij elk topic om te toveren in een topic wat weer over jou gaat?
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Nee ik denk het niet. Je weet het eigenlijk nooit met vrouwen, moet ik eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verraden
Ik mag het graag benadrukken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat het echt even erin wrijven he
jij ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Staat een foto in dit topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat triggershot de oorzaak van ALLES is?
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en leveloze nerds ofzoquote:
Jij ook.quote:
Ik denk dat ik haar wel zou kunnen versieren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en lezeloze nerds ofzo
Of ze willen het geloven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Mensen zijn echt bereid om alles te geloven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |