Je leert elke dag wel wat op fokquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leert elke dag wel wat op fok
zie pi
Ik ben nooit lang boos op hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notarisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben nooit lang boos op hemEnw at een complimentjes allemaal
![]()
![]()
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat griekje / meisje is een student en figurant, nothin morequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Nee tuurlijk niet, ze zou zich laten nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Share the love @ fok!quote:
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notaris
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijs???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dat was een foutje sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dit is echt eenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
Ik heb zeker wel wat te goed van jouquote:
Zie piquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?
Ik werd overvallen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
wat is je prijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
wat moet het verklaren dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie pi?
wat een stom iets om te zeggen, "zie pi"
Maar nu snap ik het wel ja
Maar dat verklaart de hoofdoek niet
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achterquote:
drankje? oooh dan is het goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Blijf dan maar onwetend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
tis al laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
quote:
Ik voel me niet te goed voor jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Wtf dacht jij nou weer danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
drankje? oooh dan is het goed
Idd, Lubya is liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Net zo knap als hem?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
Ok mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
QFTquote:
Als zij een 8 is op een vrouwenschaal ben ik een 8 op mannenschaal. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerken?
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verradenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok mooionthoud dat Trigger je vriend is. Goed ik hou verder op, ik doe nu wel mijn best toch trigger
.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Ik heb een fobo, je kan het zelf bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.quote:
Aaaaah dat is te lief!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Ik snapte ook niet waarom drinky iets in de trant van hoeveel ksot het vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij vroeg eerst hoe duur. Ik zie alles hoor.
Ik snapte hem niet.
Mij.quote:
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Goofisch het volgende:
waar gaat dit topic over?
Zoals gewoonlijkquote:
Jij bent ook een schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Jij gaat het echt even erin wrijven hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Oeh zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.
Weetje, zelfs ik vraag me dat wel eens afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Hoe weet jij elk topic om te toveren in een topic wat weer over jou gaat?
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Griekjeee's ontmaskering door Triggershot. Clou van het verhaal: ze blijkt lekker.
Nee ik denk het niet. Je weet het eigenlijk nooit met vrouwen, moet ik eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verraden
Ik mag het graag benadrukken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat het echt even erin wrijven he
jij ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaaaah dat is te lief!
Dank je Triggershot.
Nog maals dank je griekjeee.
Ik vind jullie ook heel lief! Leuke users!
Staat een foto in dit topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Vraag me af of wij dit ooit te zien gaan krijgen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat triggershot de oorzaak van ALLES is?
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en leveloze nerds ofzoquote:
Jij ook.quote:
Ik denk dat ik haar wel zou kunnen versieren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WIj vallen buiten de boot want wij zijn fobofappers en lezeloze nerds ofzo
Of ze willen het geloven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Mensen zijn echt bereid om alles te geloven he
Hij had het natuurlijk weer over mijn topicsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waarom drinky iets in de trant van hoeveel ksot het vroeg.
Ah, de klassieke jaloerse vrouw die iedere vrouw die knap is meteen beticht van leugens is ook gearriveerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat triggershot de oorzaak van ALLES is?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
Doe je best ouwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar wel zou kunnen versieren.
Je bent zeker Egyptenaar/vakantieganger in Egyptequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk weer over mijn topics. Een man vroeg dat een keer aan mij en daar heb ik dus over geklaagt, dus ik had niet verwacht dat jij dat dan weer zou vragen, als pesterij ofzo. I don't know.
Ja ongeveerquote:
Helemaal niet, ik vroeg wat is je prijs als in "welke prijs heb je gewonnen? " gezien griekjeee nogal moeilijk doet met prijzenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk weer over mijn topics. Een man vroeg dat een keer aan mij en daar heb ik dus over geklaagt, dus ik had niet verwacht dat jij dat dan weer zou vragen, als pesterij ofzo. I don't know.
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ah, de klassieke jaloerse vrouw die iedere vrouw die knap is meteen beticht van leugens is ook gearriveerd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay. Hey griekjeee, kom je vanavond langs?
Je kan ook iedereen wijs maken dat je knap bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bent
de clip is nou niet willekeurig gekozenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik geloof gerust dat ze knap is, maar je kan iedereen wel wijsmaken dat je een willekeurig meisje uit welke clip dan ook bent
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze, en als dit niet zo blijkt te zijn voel ik me wel genept. En keihard ook.
Of ze willen het geloven.
Bij jou altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay. Hey griekjeee, kom je vanavond langs?
Kun je wel zeggen ja, Ali Bquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
de clip is nou niet willekeurig gekozen
Doet ze zelf niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op internet kan je sowieso alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je kan ook iedereen wijs maken dat je knap bent
L0t, ik ben je vaderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op internet kan je sowieso alles wijsmaken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |