Je leert elke dag wel wat op fokquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leert elke dag wel wat op fok
zie pi
Ik ben nooit lang boos op hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
griekjee ik hou van je! Niet boos worden op Triggershot he, hij is mijn broerder.
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notarisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben nooit lang boos op hemEnw at een complimentjes allemaal
![]()
![]()
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat griekje / meisje is een student en figurant, nothin morequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Nee tuurlijk niet, ze zou zich laten nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
Al die fappers hier. Alsof zo'n meisje zich ooit zou laten geven door een fokker
.
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Share the love @ fok!quote:
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even uitprinten, ondertekenen en morgen meteen naar een notaris
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar, wie is het meisje in zijn fobo dan, gaat hij vreemd, ben jij het, wie ben ik, en waar blijft mijn prijs???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dat was een foutje sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene waarin je zegt dat ik wat te goed heb van je print ook maar ff uit dan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers ooit een meisje zouden geven:
[ afbeelding ]
Dit is echt eenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
.
Ik heb zeker wel wat te goed van jouquote:
Zie piquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je snapt dat ik niets met griekje heb hoop ik?
Ik werd overvallen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat te goed van jouwat een geroddel als ik er even niet ben. Je lijkt wel een wijf.
wat is je prijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
wat moet het verklaren dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie pi?
wat een stom iets om te zeggen, "zie pi"
Maar nu snap ik het wel ja
Maar dat verklaart de hoofdoek niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |