Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Niet doen griekjeee, wat zei ik! Ik hou je in de gaten. Hallo zo erg is het toch niet, het is mijn schuld, ik begon met dat geel/oranje truitje.
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achterquote:
drankje? oooh dan is het goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Blijf dan maar onwetend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
tis al laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar daar was je volgens mij al achter
quote:
Ik voel me niet te goed voor jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet, of ze voelt zich te goed voor iedereen. Je weet het toch nooit.
Wtf dacht jij nou weer danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
drankje? oooh dan is het goed
Idd, Lubya is liefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik voel me niet te goed voor jou.
Net zo knap als hem?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
Ok mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drankje van hem te goed zo erg is dat toch niet
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou me wel te goed voelen voor andere fokkers. En ik ben minstens net zo knap.
QFTquote:
Als zij een 8 is op een vrouwenschaal ben ik een 8 op mannenschaal. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent een meisje? of ben je een jongen met vrouwlijke kenmerken?
of het pakt helemaal averechts omdat een vriend haar heeft verradenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok mooionthoud dat Trigger je vriend is. Goed ik hou verder op, ik doe nu wel mijn best toch trigger
.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Ik heb een fobo, je kan het zelf bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zo knap als hem?
[ afbeelding ]
Je vroeg of hun vergelijkbaar waren, ik antwoord nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |