Dansen op het water bedoel je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij gaan vanmiddag de minutenwals doen
Nee nee het O4* veld!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef SFRje het volgende:
N4+ neem ik aan seekfaM? Daar zal ik ook in gaan starten.
Ah, die zou ik ook bijna gaan starten, maar na ingrijp van coach mocht dat niet meer.. De oude vier (plus 1 Proteusgast) gaat namelijk dat veld starten en ik vond t prima om ff voor mijn eigen wedstrijd hun boot te sturen, maar dat mocht dus niet van de lieve coach..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:55 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee nee het O4* veld!
Super mooi dubbelen!
Hierna word het wel weer lekker met 1 paal peddelen
Wij zijn Laga 3. Jullie hebben lekkere loting dan, vooraan in het veldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:09 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ah, dan zijn we concurrenten.. Zit ook in een N4+! (Skoll 2)
18 Startende ploegen, zal ook wel veel iets te dik lichts bij zitten..
Ben benieuwd!
Ik ben er ook , als chagrijnige veel te weinig geslapen hebbende coach die probeert toch enthousiast te zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Danseresje84 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de Asopos Najaars volgende week? Ben zelf wel aanwezig, als EHBO'er!
Het plan was wel dat we er met de pre-selectie zouden gaan starten, maar volgens mij gaat het allemaal helaas niet doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Danseresje84 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de Asopos Najaars volgende week? Ben zelf wel aanwezig, als EHBO'er!
Ik niet, ik mag niet startenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Danseresje84 het volgende:
Blijkbaar wedstrijd-wedstrijd. Ik word niet ingeschreven.quote:
Sorry Kluup, zitten op de Amstel te trainen in de 4+.. Cola'tje doen na je cursus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Morgen start mijn coachploegje op de Trivi, ben benieuwd..
Verder ben ik zelf op de Bosbaan voor een coachclinic van Rene Mijnders, ben benieuwd.
Zijn mijn rood-witte knorrevriendjes nog aan het trainen daar? Of alleen op de Amstel?
Lijkt me prima plan.. Weet alleen niet tot hoelaat het duurt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Sorry Kluup, zitten op de Amstel te trainen in de 4+.. Cola'tje doen na je cursus?
I know.. 'k mocht helaas niet gaan van de coaches, ook wel logisch natuurlijk..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Lijkt me prima plan.. Weet alleen niet tot hoelaat het duurt.
Werd vannacht nog gespamt door die rooie en max.. Of ik naar die Orca-Skøll pre-galaborrel kwam
Dat zeg ik niet, dat vraag ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
omg, een dikke met een stuk schaap op het voorhoofd is dé hoop van Skøll?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Even voor de goede orde. We hebben het hier over toch?
[ afbeelding ]
Hij heeft het al zwaar genoegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
He, we moeten die jongen ook niet zo plagen.. Voor je het weet is het een hele toffe bondsroeier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ben ik natuurlijk de hoop van Clubroeiend Skoll![]()
Ach, alles beter dan het boegballetje zijn dat nooit op de foto's te zien wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
omg, een dikke met een stuk schaap op het voorhoofd is dé hoop van Skøll?
Daar was ik! Gespeeddate haha, supergrappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Lijkt me prima plan.. Weet alleen niet tot hoelaat het duurt.
Werd vannacht nog gespamt door die rooie en max.. Of ik naar die Orca-Skøll pre-galaborrel kwam
Boegbal zijn bij een corporale vereniging..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ach, alles beter dan het boegballetje zijn dat nooit op de foto's te zien was
Ben benieuwd. Heb reeds kennisgemaakt met jullie knappe maar helaas te verlegen secretaris, maar die zie ik volgend weekend vast wel weer...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef C.est_Bon het volgende:
tvp
Ons bestuur is gisteren gewisseld! De nieuwe praeses is echt een contrast met haar voorgangers: we hebben nu de kleinste, jongste én eerste vrouwelijke praeses bij Boreas. Namelijk mijn stuurtje van afgelopen jaar! Woot woot!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar was ik! Gespeeddate haha, supergrappig
Nico verlegen??? Die zat nl ook bij mij in de 4+ tot ze geblesseerd raakte en ik ken bijna niemand die zo uitgaand is, met iedereen praat, overal mensen kent (en dronken van plezier kan zijn zonder een druppel alcoholquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:51 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb reeds kennisgemaakt met jullie knappe maar helaas te verlegen secretaris, maar die zie ik volgend weekend vast wel weer...
Ik start de Asopos ook volgende week! Gaan proberen iets in het Nieuwelingen vier met stuurman veld te bereiken hoewel ik niet denk dat dat gaat lukken aangezien we pas vier trainingen in een 4+ hebben gehad en één in de wedstrijdopstelling. Ook is onze wedstrijd voorbereiding verre van ideaal is geweest..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Danseresje84 het volgende:
Je bent in ieder geval wel mijn zware bal held, kroketten eten voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan het boegballetje zijn dat nooit op de foto's te zien was
Nee, de hoop van zwaar roeiend Skoll ben ik niet, dan zou t wel erg slecht gesteld zijn met onze mooie vereniging.. (hoe kom je daar ook in hemelsnaam bij..)
Bwaah, Hier hetzelfde. Hoop ook wel dat het droog blijft ja, anders zou het wel behoorlijk kut zijn. Tot in Aaaamsterdam! (h)quote:Op zondag 1 november 2009 07:25 schreef De_Brok het volgende:
argh, mijn uitslaapmogelijkheid van de week opgeven om naar de nov444 te gaan kijken. hopelijk blijft het droog. Veel succes voor de startende lieden en wellicht tot zo!
Ik met uitslapen toch ook nog even naar de nov vieren, buienradar ziet er niet hoopvol uit vrees ik...quote:Op zondag 1 november 2009 07:25 schreef De_Brok het volgende:
argh, mijn uitslaapmogelijkheid van de week opgeven om naar de nov444 te gaan kijken. hopelijk blijft het droog. Veel succes voor de startende lieden en wellicht tot zo!
Hehe ik dacht even dat je bellah's ploeg "wellicht" bedoeldequote:Op zondag 1 november 2009 07:25 schreef De_Brok het volgende:
Gefeliciteerd kerelquote:Op zondag 1 november 2009 11:47 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ideaal roeiweer dit! Dat wordt genieten straks!!
Ik zeg NKIR starten in t clubveld.. Is maar 1500/1000 m toch?quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
Feli Blokhoofd, ben je toch onze hoop!
Weet er iemand nog skiffwedstrijden dit jaar? Hel van het Noorden zal ik wel niet mogen starten en verder zie ik alleen een wedstrijd van Beatrix, lijkt me wel lachen om die te doen
Ik kan niet ergometeren, ben bang dat ik weer geblesseerd raak. Het is overigens maar 1000 meter ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Ik zeg NKIR starten in t clubveld.. Is maar 1500/1000 m toch?
Oke daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar de niet-skiffeurs hebben ook weinig wedstrijden tot die tijdquote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan niet ergometeren, ben bang dat ik weer geblesseerd raak. Het is overigens maar 1000 meter ja.
@ Tramposa:
Ik wil gewoon zoveel mogelijk wedstrijden starten, het liefst dit jaar nog. Al die Nooc wedstrijden enzo duren nog maanden dus ik ben op zoek naar wedstrijden op de korte termijn.
Het seizoen is helaas wel bijna over dus ik ben bang dat je op het volgend jaar moet wachten.quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan niet ergometeren, ben bang dat ik weer geblesseerd raak. Het is overigens maar 1000 meter ja.
@ Tramposa:
Ik wil gewoon zoveel mogelijk wedstrijden starten, het liefst dit jaar nog. Al die Nooc wedstrijden enzo duren nog maanden dus ik ben op zoek naar wedstrijden op de korte termijn.
Ik zag dat er een wedstrijd is in Eindhoven bij Beatrix, misschien die maar startenquote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het seizoen is helaas wel bijna over dus ik ben bang dat je op het volgend jaar moet wachten.
Voordeel is dan weer dat je goed kunt oefenen![]()
@Skollzwaar feli
Die Triton bumping zou ook nog kunnen natuurlijk. Je kan wellicht iets lenen daar om te starten want een skiffje heen en weer brengen lijkt me wat veel van het goede.quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag dat er een wedstrijd is in Eindhoven bij Beatrix, misschien die maar starten!
Nee, de Triton Bumping is de 22equote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Triton bumping zou ook nog kunnen natuurlijk. Je kan wellicht iets lenen daar om te starten want een skiffje heen en weer brengen lijkt me wat veel van het goede.
Of is dat al geweest?
Heb daar al over gemaild, ik krijg nog reactie. Hoop dat ik mee mag doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Triton bumping zou ook nog kunnen natuurlijk. Je kan wellicht iets lenen daar om te starten want een skiffje heen en weer brengen lijkt me wat veel van het goede.
Of is dat al geweest?
QFTquote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Pluizel het volgende:
Gister 2x november444 gestuurd, en na de tweede keer was ik echt tot op het bot verregend. Zelfs m'n ski-jas had het opgegeven.
De race ging wel lekker, eerste ronde zat ik wat ongelukkig in de omval en bij de berlagebrug waardoor ik het middelste bruggat moest nemen, de tweede keer met een andere ploeg heb ik echt superstrak gestuurd.
Bootjes inhalen is echt het mooiste wat er is! Het mooiste moment was toen ik in de omval in de binnenbocht een boot in wilde halen die dacht dat ze niet hoefden te wijken. Sterker nog, ze riepen tegen mij dat ik moest wijken.Heb ze toen iets toegeschreeuwd in de zin van "moven met dat schip" en toen gingen ze toch maar aan de kant.
Waardeloos die mensen die de regels niet kennenquote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Pluizel het volgende:
Gister 2x november444 gestuurd, en na de tweede keer was ik echt tot op het bot verregend. Zelfs m'n ski-jas had het opgegeven.
De race ging wel lekker, eerste ronde zat ik wat ongelukkig in de omval en bij de berlagebrug waardoor ik het middelste bruggat moest nemen, de tweede keer met een andere ploeg heb ik echt superstrak gestuurd.
Bootjes inhalen is echt het mooiste wat er is! Het mooiste moment was toen ik in de omval in de binnenbocht een boot in wilde halen die dacht dat ze niet hoefden te wijken. Sterker nog, ze riepen tegen mij dat ik moest wijken.Heb ze toen iets toegeschreeuwd in de zin van "moven met dat schip" en toen gingen ze toch maar aan de kant.
Niet opgeven he! Het is natuurlijk wel ernom balen. Niet kunnen roeien is zo erg. Maar wie weet kan die sportarts je helpen! Hoop houdenquote:Op maandag 2 november 2009 09:45 schreef AHappelstroop het volgende:
Pffff ik geef het op hoor.. Even frustraties kwijt: Zaterdag onwijs mooie trainingen gedraaid, 2 keer geEDt en naja dat ging gewoon echt goed! Zondag; 2x 20 min ergo tempo 26; na 3 minuten schoot het er alweer in mijn rug. Weg weekend.. Ik wordt er echt gek van!! Mijn coach gaat nu bellen met een sportarts die vele bondsroeiers onder zich heeft, hopelijk kan hij mij ook helpen.
Ah gefeliciteerd! 4x lijkt me vet, ziet er mooi uit!quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Bellah het volgende:
Slag.. Leuk gisteren! Veel wind wel. Zesde geworden in DCl4* veld met leuke burgerverenigingen (wel als snelste studentenvereniging), genoeg ruimte voor verbetering en nu supergemotiveerd.
En spierpijn. Yes!
Haha dank je welquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:09 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
Niet opgeven he! Het is natuurlijk wel ernom balen. Niet kunnen roeien is zo erg. Maar wie weet kan die sportarts je helpen! Hoop houden
Dankje Thomas,quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Marten, de sportarts van het UMC (van der Meulen) die vorig jaar onze Eerstejaarsboten begeleidde is ook erg goed.
Ik had rugproblemen..
[..]
Aanrader dus Van der Meulen
Bij ons varen de beste boten gewoon met bigblades hoor, voor de anderen hebben we ze niet anders hadden ze eraan gezeten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:09 schreef C.est_Bon het volgende:
Weet iemand of je de onervaren C4 op de Asopos mag starten met big blades? En of het gebeurt?
M'n composaris doet er een beetje vaag over. Het is niet echt gebruikelijk dat competitieroeiers met big blades roeien maar ik geloof niet dat we er regels over hebben...
Ah oké! Dan doen we dat gewoonquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:32 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Bij ons varen de beste boten gewoon met bigblades hoor, voor de anderen hebben we ze niet anders hadden ze eraan gezeten.
Enige nummer waar bigblades niet toegestaan ijn is de Ov4+ op de varsity. Maar daar mogen ze IMHO ook houten palen gewoon verplicht stellen
EDIT: Goed dat je me er aan herinnert, ik besefte me net dat we sinds de verkoop van een 8 een serie biglbades over hebben, en die kunnen we misschien nog net voor de apesop op 2 van onze C4en zetten
Ah, ik had dat bericht niet gezien..quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:59 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Dankje Thomas,
ik had die al van Vince als aanrader gekregen, ik heb daar a.s. donderdag een afspraak meeIk bedoelde hem met die 'mindere sportarts', uit mijn vorige bericht.
Heb de IJsselregatta (18km) nog gestart in een C4+ met macon-bladenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er nog c4en zonder bigblades?
En shit zeg, ik was net op de Amstel wel een paar keer flink bang dat ik om zou slaan![]()
Ja maar dat was een boot van een burgervereniging toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb de IJsselregatta (18km) nog gestart in een C4+ met macon-bladen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |