Niet huilenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:52 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op het mailtje van jack dat hij gisteravond zou sturen
Ik denk dat hij ligt te slapen heurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:52 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op het mailtje van jack dat hij gisteravond zou sturen
En dat ze voor een paar euro op Ebay te krijgen zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
Lijkt mij idd ook zo, heb ook nog wat spul al weken op "ready" staan, terwijl het gewoon in stock moet zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
Dat was ik, wat kost die daar dan? Hier in de buurt hebben we ook twee actions dus kan anders zelf ook wel kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef Qaox het volgende:
Diegene die nog een goedkope wake-up light willen:
Noteer hier je naam ff, dan neem ik zo'n ding voor je mee bij de action.
Je betaald mij dan de koop prijs en de verzendkosten.
En ik stuur hem naar je op?
Ja, dat wil hij ook gaan doen omdat 'ie hier ziet dat er iemand achter is gekomen dat ze nog geen 2 euro zijn op TaoBao. (waar 'ie ze waarschijnlijk zelf vandaan heeft)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Binkster001 het volgende:
Ik dacht dat Jack die cams voor 3 euro op zijn site ging zetten. Vraagt hij er gewoon 32$ voor. Oplichter
Dit is gewoon geen Engelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef revpolen het volgende:
daar mijn engels niet zo heel goed is ( kwa lezen/schrijven )
wat bedoelen ze hier mee?
TNT is very easy to deduct shutting in, transport China's aviation to wrap up big, OK?
Ze worden dus binnenkort goedkoper via Jack?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ja, dat wil hij ook gaan doen omdat 'ie hier ziet dat er iemand achter is gekomen dat ze nog geen 2 euro zijn op TaoBao. (waar 'ie ze waarschijnlijk zelf vandaan heeft)
Het gaat over een tradetang besteling die zou geleverd worden door TNT.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:29 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen Engels![]()
Als ik bovenstaande in google translate terugvertaal naar Chinees en dan van Chinees naar Nederlands krijg ik dit:
TNT is zeer gemakkelijk te worden afgetrokken af, door de lucht van China vervoer grote percelen, OK?
Worden we nog niet veel wijzer vanMisschien worden we iets wijzer van de context waarin deze zin werd geplaatst...
De lasers op jack's site zijn genuie... heb 't er met hem over gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:14 schreef Skiet het volgende:
Jack heeft een hoop nieuwe lasers op ze site staan.
Allemaal echt fucking duur haha als je kijkt naar DX dan gaat het nergens over die prijzen. Zien er wel anders uit. Ik vraag me af waarom die prijzen zo belachelijk hoog zijn. Denk dat ie hoopt dat er gewoon een paar dombo's zijn die ze kopen.. maakt ie een mooie winst op denk ik.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De lasers op jack's site zijn genuie... heb 't er met hem over gehad.
Die op dx zijn in werkelijkheid maar 2/3 van wat ze zeggen.. kijk maar revieuws
Heb ik ook. Komt morgen pas weer binnen en word dan geshipped. DealExtreme = a no go for me.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb op 13 september een simpel geheugenkaartje besteld, die ik nu naar meer dan een maand nog niet ontvangen heb, dit is de status:
9/13/2009 0913TxCE 0913TxCE Processing - Contact us for the latest updates.
Word je toch zo moe van he, DX is niet meer wat het geweest is
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef caspergf1 het volgende:
Zou iemand mij vertellen wat de nieuwe site van Jacko is en waar je die camera op die Chinese site Taobao vindt. ik kom der niet wijs uit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay verkochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
zouden jullie die onzin misschien ff willen aanpassen in je bericht?
Jack was der flauw van denk ik. Hij zal wel denken, tijd voor een nieuwe gadget.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef thecuriousone het volgende:
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs![]()
Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
Omdat we weten dat ze veel goedkoper te krijgen zijn, anders hadden we deze prijzen volgens mij helemaal niet zo bizar gevonden. Jack heeft er eentje met hoesje trouwens die ik niet heel goedkoop nog ben tegengekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef Skiet het volgende:
Lol 32 dollar voor dat ding. Dat gaat nergens over toch.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?
Ah... op je korte lontje getrapt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef mickeyD het volgende:
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef tokko1 het volgende:
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé![]()
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?
de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?
de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Als je hem door de vertaler haalt wel. Alleen probleem is dat de functionaliteit dan wel minder is imoquote:
het was eigenlijk een tvpquote:
doe dat dan voortaan op een normale manier en niet gelijk gaan uit zitten lokkenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.
Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
@beide;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.
Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:
Het is wel aandoenlijk hoe jullie altijd uitgaan van het goede in de mens.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijn) door een $5 product voor $32 te verkopen is ook weer overdreven
. Dan is het logischer dat hij ze voor $15 op een markt vond en dacht dat hij ze duur kon verkopen.
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.
Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!
x2, En hij snapt ook wel, dat ie hier zijn kop moeten laten zien op de sales weer te boosten. Hoe lang is het niet geweest dat ie niet meer online kwam op msn of niet reageerde op mails?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb hem geen oplichter genoemd.
Kan je even de link plaatsen van DX waar die DVR staat voor iets van 59 dollar zoals jij zegt.
nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik vind jack wel oke...
Je bent toch niet verplicht om bij hem te bestellen?
Jóh! Jack was hier vorige week nog? Met andere woorden, hij probeert het maar hij heeft nu massa's mensen en dan is het logisch dat hij minder aandacht voor dit forum heeft, het zal me niks verbazen als hij nog 2 forums heeft waar hij allemaal vragen krijgt, mail hem gewoon en je krijg je antwoord. Geduld is een schone zaak bij bestellen in China maar je krijgt er ook mooie Gadgets tegen een Mooie prijs terug!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.
Dat is op een gegeven moment ter aarde gestort en daar kwam nog overheen, dat er niet meer met PP betaald kon worden.
Nu is hij weer bezig de dingen op de rails te zetten en hier te posten!
Dat zie je aan de doos?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef mickeyD het volgende:
ho ff, das een echte inclusief 2GB micro sd, das niet te vergelijken he?
die echte zijn helemaal van metaal, en niet van plastic..
andere (betere?) knopjes enz enz
voor een echte betaal je in principe tot $100, dus dan is $62,70 goedkoop!
klein beetje inlezen op een artikel kan geen kwaad, een doos zegt niets natuurlijk he..quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Qaox het volgende:
Question:
Welke camera's hebben jullie nou allemaal zo massaal ingekocht?
Em er was nog iemand die er vanaf moest?
Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Skiet het volgende:
PS3 Slim 250GB met Uncharted 2 is besteld en al verzonden. Ga maar eens kijken naar wat leuke PS3 accessoires.
begin een chinese webshops (pro only) topic?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
tvp (#30 is mijn final, bedroevende reeksen zijn t geworden)
Man, ik wil juist Teva flip flops maar die gaan maar tot maat 44 of ze zijn duurder dan in Nederlandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef mickeyD het volgende:
zoals ik ook al schreef, voor die $30+ had ik em ook niet gekocht..
hij's wel semi slim om aan ons te vragen waar wij interesse in hebben, zodat ie zn site kan vullen met dingen die we wel willen, ipv flip-flop slippers enz enz
Hahaha deze heb ik ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
tvp (#30 is mijn final, bedroevende reeksen zijn t geworden)
Wie was jij ook alweer dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussies![]()
Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij snapt heel vaak niet de achterliggende gedachte van een post merk ik. Nu ook weer, het gaat helemaal niet om of je wel of niet kon betalen. Maar hij probeert duidelijk te maken dat mensen wel erg snel omzwaaien van onvrede naar allemaal weer tevreden over Jack en zijn diensten. Hij zegt 4 keer iets op het forum en heeft varkentjes voor 1 cent en iedereen is weer blij.
Kijk naar jezelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef mickeyD het volgende:
je moet het niet bij hem kopen hoor, het staat je (gelukkig nog steeds) vrij om t lekker ergens anders te bestellen waar het (soms veel) goedkoper is.
dat ze allemaal zo blij zijn met zijn methodes, en ff niet zo blij waren dat t betalen niet goed werkte is gewoon de reden van de negatieve berichten, aangeslingerd door 100 (soms knap irritant wordende) berichten per topic waarom dr niet besteld/betaald kon worden bij DP enz.
10 dagen.... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef tokko1 het volgende:
Jongens ik zeg.. 10 dagenmeer niet..
We shall miss you.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).
Post je fotootjes als je het klokkie hebt? Gaaf dingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas
GRATIS?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
Iemand die zijn graits biggetje van dealperfect al heeft?
Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
Ja al een paar dagen incl. mijn nieuwe hoofdtelefoon ( me oude viel uit mekaar)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
Iemand die zijn graits biggetje van dealperfect al heeft?
[..]
Witte schoenen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn order met 2 broeken 1 paar witte schoenen worden maandag verscheept by Jack!
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas
Moet bijbetalen alleen PayPal werkt tegen atm
och meid toch!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...
Van een bepaalde ploeg?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ik zoek ook nog een shirt voor het wielrennen, kon ze alleen op TT vinden maar daar betaalde ik me blauw aan verzendkosten.
Zoek even op vuilniszak met vulling.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef blizzardo het volgende:
Hey,
Weet iemand nog links van jassen van dit soort;
http://item.taobao.com/au(...)58ec049f27c340.jhtml
Zoek me dood, maar kan of weinig vinden of de prijs is veel te hoog en ken verder niet echt namen/merken om op te zoeken
Gewicht verkeerd geschat denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Rupkeii het volgende:
Wat heb je betaald voor dat horloge Dion, als ik vragen mag?
En waarom/waarvoor moet je bijbetalen?
Die heb ik al binnenquote:
jah regel dan is wat!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Klonk het volgende:
we beginnen nu weer langzaam richting het heel erg donkergrijze gebied te glijden lieverds
Hier ook een bestelling van de 19e, welke nog steeds op "waiting for supplier" staat.. Van 2 items die allebei 3-5 dagen ship dates hadden. Gaat idd weer lekker bij DX; bij PB was mijn veel grotere order laatst na 2 dagen al verzonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
Kon 'm laatst niet vinden, linkje in de OP er naartoe is ook stoek.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Hardrebel het volgende:
Tevens vergeet iedereen het review topic volgens mij haha
Gewoon naar http://www.taobao.com gaan en de ploegnaam invullen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Rabo of Skill zou leuk zijn, maar die zijn niet goedkoop te krijgen. Dus dan Discovery ofzo.
Lees de OP????!!!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Kn0x het volgende:
Hoe moet ik het aanpakken als ik bij taobao iets vind? Moet ik Jack dan mailen en dan komt alles goed?
In theorie zou je jack kunnen mailen en dan komt alles goed ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Kn0x het volgende:
Hoe moet ik het aanpakken als ik bij taobao iets vind? Moet ik Jack dan mailen en dan komt alles goed?
Skil hebben ze ook hoor;)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Gewoon naar http://www.taobao.com gaan en de ploegnaam invullen.
Rabobank hebben ze (van vorig seizoen, miniem verschil), Skil niet. Voor de rest wel een paar... Zoek gewoon op een paar namen
Hee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:35 schreef Semmm het volgende:
[..]
Skil hebben ze ook hoor;)
http://item.taobao.com/au(...)fcd4dba.htm?cm_cat=0
Ga nou niet zitten te zeurenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:06 schreef mickeyD het volgende:
ik zie t probleem niet, we handelen toch nergens in of wel?
we wijzen alleen op spullen waarvan we de herkomst/status niet weten..
linkjes naar gecopieerde films en/of muziek (zogenaamde torrents) zijn al schemergebied.. over linkjes naar eventuele gecopieerde apparatuur en kleding heeft nog geen wetgever zich uitgelaten, laat staan dat het verboden is.
laat de douane dat lekker uitzoeken als het nederland binnenkomt.
elke keer weer komt dit gezeik naar voren, elk topic weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:59 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu weer verder enzo, discussie is al eindeloos lang gevoerd en de uitkomst blijft toch hetzelfde, we kunnen beter dit topic vullen met leuke dingen toch ?
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen klotenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
elke keer weer komt dit gezeik naar voren, elk topic weer.
Hoe is dit in vredesnaam te voorkomen?
Zijn jullie nog bezig voor een oplossing? of is DIT de oplossing?
Een tijd terug gaf jij volgens mij aan, dat jullie bezig zijn (waren) met een eventuele oplossing.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open, Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten
Helaas zit je hier fout.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef revpolen het volgende:
[..]
och meid toch!
dat is toch zeker 30 minuten werken![]()
gaat om het idee. De mensen hierzo denken dat alles in china gratis is!
oordopjes die 3 dollar kosten hub ff mailen en je krijgt wel weer nieuwe..
Service die je krijgt mag ook wat kosten!
+ dat zoals eerder aangegeven is die van jack van betere kwaliteit zijn,.
Vooralsnog, nepkleding?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
zo, uit het donkergrijze gebied vol in het zwart, zullen we nu gewoon weer stoppen met nepkleding en dat soort dingen
Probleem is natuurlijk dat je te maken hebt met ontzettend veel mensen die het topic bijna niet kennen, lezen dat ze goedkoop spullen kunnen krijgen en vervolgens onwetend iets vragen met een merknaam. Als we nou in de OP zetten dat het noemen van merknamen een waarschuwing oplevert en dat ook daadwerkelijk uitvoeren dan leren die mensen het in ieder geval af. Verder kan je er gewoon weinig aan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten
Als jullie je gewoon zouden gedragen en niet telkens richting het zwarte gebied af zouden dwalen zouden wij als modjes hier niets hoeven doen, net als bij de rest van de reeksen die in GC lopen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
de noob versie en de versie voor de mensen die wel al een tijdje meelezen enz
Is ook niet zo gek veel mis mee maar ze verliezen wel snel hun capaciteit tov originele accu's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:20 schreef mickeyD het volgende:
by the way, mn niet ploffende nokLa accu doet t al 4 dagen zonder opnieuw opladen :p
¤3 goed besteed dacht ik zo
same here, kon heerlijk betalen via paypal zonder cc, nu opeens dat gezeikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef DjimmyR het volgende:
Is er nog iemand waar PayPal bij zit te kloten? Iets met eCheck en het duurt 4-6 dagen voordat het geld word overgemaakt.
Nog nooit last van gehad.
dat is ongeveer net zo´n goed idee als op de snelweg fietsen, of parachute springen zonder parachute, niet zo´n heel goed idee dus, kan wel maar het is wat onhandigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
de noob versie en de versie voor de mensen die wel al een tijdje meelezen enz
offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet
Toen ik vorige keer een zoekrondje deed () op allerlei ploegen hadden ze Skil nog niet...
In ieder geval, nice
EDIT: D'r zit alleen geen broekje bij volgens mij
dat zonnecelding is best geinig overigens..heel weinig licht nodig. Het is geen lampje maar gewoon lcd schermpje wat flikkertquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Skv het volgende:
Bij Popbuying een setje in-ear dopjes van Kanen besteld en een gruwelijk lelijke knipperende Mercedes-sleutelhanger met zonnecellen ofzo.
Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef kloink het volgende:
[..]
offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen!Snap er al jaren geen kont van
met een voetbalclub kan ik me voorstellen dat het je voorliefde is voor een bepaalde club maar een fietsploeg?! vaak allemaal individualisten waar je niet echt een teamgevoel bij krijgt...anyway....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.
Aflevering 1 van seizoen 3 van the Big bang theory!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.25619
snuggie![]()
Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Nog een vraagje; iemand had het laatst over een wake-up light ergens. Lijkt me een perfect ding voor mij. Maar weet iemand of DX/FP/andere chineese site zo'n dingen heeft? (Kon er geen vinden)
Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Qaox het volgende:
[..]
Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.
Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
snuggie![]()
Vraag me ook af wat ze kosten, wil het wel proberen maar geen zin om zo'n duur apparaat te kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?
@Boven; welke?
22 dollar is ook extreem duur anders...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.
29.95 + verzendkosten.![]()
Niet zeurenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
snuggie![]()
Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Niet zeurendaar heb ik om verzocht heb het zo koud!
Ps waarom mag op het forum van dealperfect, popbuying niet genoemd worden?
Paypal mag niet weten dat popbuying hetzelfde is als Dealperfect.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Niet zeurendaar heb ik om verzocht heb het zo koud!
Ps waarom mag op het forum van dealperfect, popbuying niet genoemd worden?
Ohhzo daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.
neuhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb wat spullen ontvangen van een Chinese webshop. Het pakketje was geopend door de douane getuige de plakband met "geopend i.v.m. douanevoorschriften".
Heb niet aan de deur hoeven bij te betalen of iets dergelijks. Kans dat ik achteraf een acceptgiro thuisgestuurd krijg?
Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Dionysiou het volgende:
Als het pakket ingeklaard is en er zijn kosten aan verbonden dienen die contant betaald te worden aan de deur hoor!
Pinnen is niet mogelijk.
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuh
had ik ook, niks meer van gehoord
ik neem aan dat als ze wat van je willen, ze je eerste die accept giro sturen, en pas als je betaald hebt je spullen
Niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.
Er is nog een pakketje naar me onderweg vanuit Hong Kong, waarde is 400 USD totaal en die is ook delayed. Geen idee hoeveel geld ik in huis moet halen dan.
En enig idee hoe lang dat op zich laat wachten? Zat ook geen aankondiging bij of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.
oh, spannendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.
zielige acties zijn datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?![]()
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
Ik wil een mifare blockerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?![]()
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
Zonder scheurtjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef mstr het volgende:
Via eBay een auto-houder voor m'n SE Xperia besteld.
je daalt in respect bij mijquote:
foto's?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef thijs1994 het volgende:
Kloten man ik heb enkele voetbalshirts gekocht bij zo'n chinees op Alibaba.com en gekregen, geen broekjes erin en twee shirtjes missend. Sjongejonge nou weer wachten laat ze 't maar nabezorgen. Wat ik wel heb ik trouwens wel héel mooi, maar dat is een schrale troost.
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef veda het volgende:
[..]
Ik wil een mifare blocker(mifare zijn de ov chipkaarten).
Die chips zijn binnenkort in alle kledingstukken te vinden, alle horloges, alle producten en mischien zelfs in de gratis plastic tasjes van de c1000.
Als je een winkel binnen loopt kan de winkeleigenaar precies zien welke kleding van welk merk je aan hebt, hoe vaak je al wat bij hem hebt gekocht en bij welke winkel je hiervoor bent geweest.
Daar bedank ik voor. Zodra de blockers uitkomen en ze nog niet i-legaal zijn, koop ik er een. Jammer voor de ov reizigers maar dat is maar niet anders.
Goed ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef PedroN het volgende:
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.
Achja, ik heb ook 21 dagen moeten wachten, toen ie eindelijk van waiting for supllier schoot naar pakaging. 3 dagen later eindelijk pakaged. En shipped. om op de 29 bij mij te zijn. Het is ook alweer de 30ste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Hier ook een bestelling van de 19e, welke nog steeds op "waiting for supplier" staat.. Van 2 items die allebei 3-5 dagen ship dates hadden. Gaat idd weer lekker bij DX; bij PB was mijn veel grotere order laatst na 2 dagen al verzonden.
[..]
Kon 'm laatst niet vinden, linkje in de OP er naartoe is ook stoek.
Jack, if you're still reading along; maybe some more HTC phone gadgets? Most of the businesses i visit over here use HTC phones or blackberries as business phones.. But mostly HTC's.
I see a lot of HTC 3g's for example, Touch duals.. might be a market for that over here. (you already have some HTC accessories, more than DX, congrats on that..![]()
)
Maar hij is niet voor mijquote:
Misschien dan maar een 2 persoons bij Jack aanvragen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar hij is niet voor mij
Het is een fout cadeautje voor een collega van me die het altijd zo koud heeft
Mooie dame trouwens
Geen enkel probleem, niet meer dan 10 seconden doen, want het ijzer in de rits en knopen kan een mooi lichteffect geven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:08 schreef veda het volgende:
[..]
Goed idee
Zou de gemiddelde kleding daar tegen kunnen? Zou de magnetron daar tegen kunnen?
Whahaha, als hij nou ook nog een CTRL-lamp en een ALT-lamp had, zou ik ze kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien ook wel een leuke lamp![]()
[ afbeelding ]
Zo slecht idee had ik niet hahahahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000![]()
[ afbeelding ]
It's updatedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef jack-peng het volgende:
Test,to see if my profile picture has been updated.
For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef einszweiachtung het volgende:
Binnenkort kunnen we allemaal Mac Gear gaan kopen! Antwoord van Rachel (NA 1 DAG)
---
Hello, (naam),
Thank you for your suggestion of this Mac keyboard and mouse. This is really helpful. We are planing to find a better supplier and put it in www.popbuying.com
Then you can buy direcrtly online.
Best regards,
Rachel
my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.quote:Here is a feedback for the product request
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV
This item is made by firm plastic case.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Skiet het volgende:
Hi Jack can you please tell us more about the quality of this product: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24942
Is this version with the metal case or is it with the plastic case? And for what price will you update it in your shop since we found the very cheap ones on Ebay of which we are not sure of which material they are made of.
We will update the DV in two days.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef mickeyD het volgende:
zo te zien is die van plastic. (19,5gram)
de AEE is van metaal. (170gram)
[..]
my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.
I think it will be sold very well for that price!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef jack-peng het volgende:
Here is a feedback for the product request
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV.
The factory is afraid copy items made by other competitors,so they refuse to provide this component to their customer.And if I want to order this item,has a minimum order 100pcs.But I am not sure if this item will be sold well.
If the supplier can sell to me ,the price including shipping cost for this item will be 3.99$ including shipping cost.
Ja dat is acceptabel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
I think it will be sold very well for that price!
Yes, 3.99$ for the DV is a great price!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
I think it will be sold very well for that price!
Ah ja, zo'n idee had ik dus al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
t is alleen de originele AEE houder he voor $3,99
zonder cam dus.
en de houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
t is alleen de originele AEE houder he voor $3,99
zonder cam dus.
(zoals ik t lees wil AEE de houder niet los verkopen, omdat ze bang zijn dat producenten van nep-cam's, de echte houder met nep camera's verkopen als echte cam's)
en een soortgelijke houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
volgens mij is het alleen de houderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat haal ik er uit hoor, t is ook steenkolen engels..
ik hoor graag andere meningen als ik t fout heb?
Volgens mij ook, maar hier op het forum werd er door iedereen gesproken alsof je daar de hele cam voor krijgt.quote:
Edit: Mischien aardig als iemand jack dat even laat weten.quote:"Chong four drill AEE mini dv MD80 MD80S MD90 MD90S PD80 Mini-DV Special Bracket"
ja, helaas wel..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Skiet het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt wat betreft die Spy cam. Die van Ebay is dus dezelfde als die van jack voor 32 die nu naar 25 gaat?
Do you know what wil the price approximatelyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt het aan mij? want ik kan niet inloggen bij http://www.popbuying.com.
Als ik inlog, dan kom ik gelijk weer op het hoofdscherm zonder dat in ben ingelogd.
Ooh ja iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan druk je zeker op enter... had ik ook steeds. Je moet echt met je muis op login staan en klikken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Yes, 3.99$ for the DV is a great price!
If 3.99$ will be the whole camera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Semmm het volgende:
[..]Ik dacht dat het de hele cam was! als het alleen een houder is heb je er natuurlijk niks aan.
I do not think the really camera sold just 10$quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
Jack, are you saying it's just the mounting bracket?
We were expecting the camera that's sold on Ebay for just 10 dollars.
No one wants the mounting bracket
Yes many here have, the bids were very low, now they go much higher.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I do not think the really camera sold just 10$
Anyone already bought at the 10$ price ?????
Lekker slim om in het watermerk op dp popbuying te zetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Paypal mag niet weten dat popbuying hetzelfde is als Dealperfect.
edit,
Mstr was me voor.
1st,you can use the same account name and password to login www.popbuying.comquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt het aan mij? want ik kan niet inloggen bij http://www.popbuying.com.
Als ik inlog, dan kom ik gelijk weer op het hoofdscherm zonder dat in ben ingelogd.
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef einszweiachtung het volgende:
Ook nog een mailtje van Jack over de Mac gear: voor deze http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0 vraagt ie 48dollars, dies nie 100.*
Heb hem aangegeven dat de prijzen vrij hoog waren en hem wat nieuwe linkjes gestuurd. Hopelijk kan hij er wat mee!![]()
*=antivertaalgebrabbel
I think that you don't understand the situation. Some fokkers want mac gear so l mail to you and in that post i'm telling the fokkers who want mac gear what you send to me. If its good you have a mail from me with some new links.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:43 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0
The price including shipping cost is:48.14$ with tracking number
But this supplier do not sell 100% brand new,it is 90% new.And not very perfect on the surface.
yes, somebody got it for 9 dollars and i got it for 12 dollars on ebay, so $25 is exspensive.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Iemand gaat een Mac product vergelijken met zo'n plastic kermisknoppen product van Logitechquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:26 schreef mickeyD het volgende:
expensive for the people who know where to find it on ebay that is![]()
other visitors of PB (not from fok) wil maybe think it's a fair price..![]()
but $48 dollar (used or not) is not a price dutch people will pay for a "standard" keyboard with no extra features like option buttons and/or a lcd screen.![]()
the logitech G15 for example is worth $50 to $70![]()
but will be too expensive inluding $30 or $40 dollar shipping.
[ afbeelding ]
most people in holland use cheap $5 to $15 dollar keyboards.
for more money, people want to see more options, and gadgets on it.
so around $30 dollar is (for me) the max for a new one.
Dan kunen we mooi dingen via jouw kopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef Rbhp het volgende:
Via mijn Chinese rekening! Sorry, ik speel vals, want ik woon er.
I bought 5 cams on Ebay, like 10 dollar/piece (different suppliers).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I Have bought six of them (all different lots) on eBay for approx. 4 to 6 euro's ($5 - $8) a piece.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Past een rolex door de brievenbus? Met doosje erbij zeker niet natuurlijk dus zal het pakketpost worden. Ene keer is een pakketje dun en is het gewone post en andere keer is het pakketpost. Over het algemeen zijn ze te groot die ik binnenkrijg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef vinylhits het volgende:
zo'n rolax horloge komt die via brievenbus of pakket post?
wat een onzinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:26 schreef mickeyD het volgende:
but $48 dollar (used or not) is not a price dutch people will pay for a "standard" keyboard with no extra features like option buttons and/or a lcd screen.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij het over dezequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
wat een onzinloop maar is een Apple reseller binnen daar betaal je gewoon ongeveer 50 euro voor zo'n toetsenbord. Die prijs van Jack is dus heel mooi! Ik heb Jack gisteren nog meer Apple producten gemail en volgende week staan ze op PB Heeft hij me verteld. (goedkoper dan in Nederland!)
Die Apple toetsenborden zijn gewoon veel betere kwalitiet dan die plastic troep. Ik betaal die 48 dollar er zo voor! Dus praat voor jezelf en niet voor "we dutch people"
Nee, over deze:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over deze
http://popbuying.com/detail.pb/sku.21044
En dat is natuurlijk ook een vreemde prijs voor een wat het lijkt erg standaard keybaord
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:43 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0
The price including shipping cost is:48.14$ with tracking number
But this supplier do not sell 100% brand new,it is 90% new.And not very perfect on the surface.
Prijzen van Mac:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:26 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
MD80 zijn die digitale videocameraatjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Binkster001 het volgende:
@ hierboven
Het zijn toch MD-52's die zo goed zijn?
Maarja stiekum vind ik die houten echt mooier.
Haha stupid mequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
MD80 zijn die digitale videocameraatjes.
En die MD-52's zijn de goede oordopjes ja.
Ooit komt het ook goed met jou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Haha stupid me, dan volg je de hele discussie vergeet je dat die cameraatjes zo heten
wtf is dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Luman het volgende:
6x deze besteld:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_1320_1.jpg
en 1x deze besteld:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_3425_1.jpg
Voor oudjaar
Gebruik ze dan wel alleen om 12:00, want als je ze daarvoor gebruikt zijn ze al kapotquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Luman het volgende:
6x deze besteld:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_1320_1.jpg
en 1x deze besteld:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_3425_1.jpg
Voor oudjaar
Dan ga je er heel lomp mee om vriend.. Heb zelf ook die grote (en 2 kleine) voor een jaar en hij werkt nog perfect. (terwijl ik ze regelmatig gebruik)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef sven93 het volgende:
[..]
Gebruik ze dan wel alleen om 12:00, want als je ze daarvoor gebruikt zijn ze al kapot. Heb er zelf ook wat gehad, en echt kut kwaliteit.
Owja, vergeten te zeggen. Heb alleen ervaring met die kleine, die grote zullen vast wel (beter)goed zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan ga je er heel lomp mee om vriend.. Heb zelf ook die grote (en 2 kleine) voor een jaar en hij werkt nog perfect. (terwijl ik ze regelmatig gebruik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |