abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74179053

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese webshops-topic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] [28] [29]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door Binkster001 op 29-10-2009 11:19:08 ]
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74179084
Omdat iemand het vergeten was.

Hier gaan we weer Verder!
pi_74179104
ik zit nog steeds te wachten op het mailtje van jack dat hij gisteravond zou sturen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74179175
Diegene die nog een goedkope wake-up light willen:
Noteer hier je naam ff, dan neem ik zo'n ding voor je mee bij de action.
Je betaald mij dan de koop prijs en de verzendkosten.
En ik stuur hem naar je op?
pi_74179341
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:52 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op het mailtje van jack dat hij gisteravond zou sturen
Niet huilen
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:05:08 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74179484
Rachel is vroeg naar huis gegaan dus jack moet extra mailtje verzenden haha
Trouwens .. bij elk berricht een spreekwoord mikken kijken wat jack daarvan maakt? xD

! Dat is Engels gaar !
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:29:45 #7
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74180380
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:52 schreef Mirjam het volgende:
Ik denk dat hij ligt te slapen heur
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_74180446
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:37:36 #9
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74180670
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
En dat ze voor een paar euro op Ebay te krijgen zijn
pi_74180823
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
Lijkt mij idd ook zo, heb ook nog wat spul al weken op "ready" staan, terwijl het gewoon in stock moet zijn
volgens de site. Tickets al tijden geleden gemaakt, maar nogsteeds geen enkele reactie. Gelukkig zijn het
dinetjes die ik eigenlijk nieteens nodig heb, dus heb ik er zelf ook niet zoveel haast mee. Had gisteren wel
mazzel, 2 in-ears besteld (voor collega's), welke vandaag meteen zijn geshipped. (trackingnummer werkt
echter nog niet) Deze 2 trouwens: http://dealextreme.com/details.dx/sku.18547
Zien er wel leuk uit en de kwaliteit schijnt niet echt heel slecht te zijn..
pi_74181129
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef Qaox het volgende:
Diegene die nog een goedkope wake-up light willen:
Noteer hier je naam ff, dan neem ik zo'n ding voor je mee bij de action.
Je betaald mij dan de koop prijs en de verzendkosten.
En ik stuur hem naar je op?
Dat was ik, wat kost die daar dan? Hier in de buurt hebben we ook twee actions dus kan anders zelf ook wel kijken.
pi_74181268
Ik dacht dat Jack die cams voor 3 euro op zijn site ging zetten. Vraagt hij er gewoon 32$ voor. Oplichter
pi_74181665
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Binkster001 het volgende:
Ik dacht dat Jack die cams voor 3 euro op zijn site ging zetten. Vraagt hij er gewoon 32$ voor. Oplichter
Ja, dat wil hij ook gaan doen omdat 'ie hier ziet dat er iemand achter is gekomen dat ze nog geen 2 euro zijn op TaoBao. (waar 'ie ze waarschijnlijk zelf vandaan heeft)
pi_74181836
Lol 32 dollar voor dat ding. Dat gaat nergens over toch.

Ik ga maar eens kijken of er wat wintersport artikelen te vinden zijn. Liefst SKI accessoires haha
pi_74182027
Jack heeft een hoop nieuwe lasers op ze site staan.

Allemaal echt fucking duur haha als je kijkt naar DX dan gaat het nergens over die prijzen. Zien er wel anders uit. Ik vraag me af waarom die prijzen zo belachelijk hoog zijn. Denk dat ie hoopt dat er gewoon een paar dombo's zijn die ze kopen.. maakt ie een mooie winst op denk ik.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:17:48 #16
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74182166
daar mijn engels niet zo heel goed is ( kwa lezen/schrijven )
wat bedoelen ze hier mee?

TNT is very easy to deduct shutting in, transport China's aviation to wrap up big, OK?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74182548
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef revpolen het volgende:
daar mijn engels niet zo heel goed is ( kwa lezen/schrijven )
wat bedoelen ze hier mee?

TNT is very easy to deduct shutting in, transport China's aviation to wrap up big, OK?
Dit is gewoon geen Engels
Als ik bovenstaande in google translate terugvertaal naar Chinees en dan van Chinees naar Nederlands krijg ik dit:
TNT is zeer gemakkelijk te worden afgetrokken af, door de lucht van China vervoer grote percelen, OK?

Worden we nog niet veel wijzer van Misschien worden we iets wijzer van de context waarin deze zin werd geplaatst...
jaja, en azo...
pi_74182557
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ja, dat wil hij ook gaan doen omdat 'ie hier ziet dat er iemand achter is gekomen dat ze nog geen 2 euro zijn op TaoBao. (waar 'ie ze waarschijnlijk zelf vandaan heeft)
Ze worden dus binnenkort goedkoper via Jack?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:33:59 #19
226677 revpolen
pi_74182701
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:29 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Dit is gewoon geen Engels
Als ik bovenstaande in google translate terugvertaal naar Chinees en dan van Chinees naar Nederlands krijg ik dit:
TNT is zeer gemakkelijk te worden afgetrokken af, door de lucht van China vervoer grote percelen, OK?

Worden we nog niet veel wijzer van Misschien worden we iets wijzer van de context waarin deze zin werd geplaatst...
Het gaat over een tradetang besteling die zou geleverd worden door TNT.
Dit mailde de chinees terug
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:34:39 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74182720
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:14 schreef Skiet het volgende:
Jack heeft een hoop nieuwe lasers op ze site staan.

Allemaal echt fucking duur haha als je kijkt naar DX dan gaat het nergens over die prijzen. Zien er wel anders uit. Ik vraag me af waarom die prijzen zo belachelijk hoog zijn. Denk dat ie hoopt dat er gewoon een paar dombo's zijn die ze kopen.. maakt ie een mooie winst op denk ik.
De lasers op jack's site zijn genuie... heb 't er met hem over gehad.
Die op dx zijn in werkelijkheid maar 2/3 van wat ze zeggen.. kijk maar revieuws
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:40:04 #21
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74182885
Jack is er maar druk mee!
pi_74182960
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De lasers op jack's site zijn genuie... heb 't er met hem over gehad.
Die op dx zijn in werkelijkheid maar 2/3 van wat ze zeggen.. kijk maar revieuws

Maar DX zegt dat ze TRUE 50MW zijn en Jack zegt dat ook. Waarom zou Jack de waarheid vertellen? Hij verkoopt ook camera's voor 32 Dollar welke voor 15 Yuan (+10Yuan shipping) op TB staan.

De reviews op DX zijn trouwens allemaal erg goed. 50MW true op DX heeft 4 sterren over een betrouwbare sample. Zelfde voor de 30MW etc. Weinig mensen die ik heb zien klagen over de sterkte.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:45:41 #23
226677 revpolen
pi_74183071
idd... wij van wceend...

altijd je eigen producten als beste aanprijzen..
pi_74183102
Ik heb op 13 september een simpel geheugenkaartje besteld, die ik nu naar meer dan een maand nog niet ontvangen heb, dit is de status:
9/13/2009 0913TxCE 0913TxCE Processing - Contact us for the latest updates.

Word je toch zo moe van he, DX is niet meer wat het geweest is
pi_74183184
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb op 13 september een simpel geheugenkaartje besteld, die ik nu naar meer dan een maand nog niet ontvangen heb, dit is de status:
9/13/2009 0913TxCE 0913TxCE Processing - Contact us for the latest updates.

Word je toch zo moe van he, DX is niet meer wat het geweest is
Heb ik ook. Komt morgen pas weer binnen en word dan geshipped. DealExtreme = a no go for me.
pi_74183242
Sommige producten weet je toch ondertussen wel van dat levertijden onzeker zijn.

Lasers/Geheugenkaarten zijn in ieder geval 2 categorieën waar levertijden nooit zeker zijn.
pi_74183297
Laatmaar
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74183402
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef caspergf1 het volgende:
Zou iemand mij vertellen wat de nieuwe site van Jacko is en waar je die camera op die Chinese site Taobao vindt. ik kom der niet wijs uit.

Staat allemaal in dit topic en vorige topic. Ga maar even lezen, dit slaat nergens op.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:55:44 #29
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74183433
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74183510
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay verkochten en vonden op taobao.
zouden jullie die onzin misschien ff willen aanpassen in je bericht?

Je denkt toch niet ECHT dat Jack er veel meer voor betaald heeft dan de prijs op TB?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:59:21 #31
131319 mickeyD
pi_74183588
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:02:28 #32
226677 revpolen
pi_74183702
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
pi_74183706
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs

Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
jaja, en azo...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:05:55 #34
131319 mickeyD
pi_74183816
de meest interactieve gadget die dr te krijgen is..
maar wat een kansloze actie joh, hoe arm je ook bent
pi_74183822
Gister mijn pakketje gekregen van DX, zag er allemaal gewoon goed uit. Tot nu toe ben ik best tevreden over DX.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74183878
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef thecuriousone het volgende:
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs

Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
Jack was der flauw van denk ik. Hij zal wel denken, tijd voor een nieuwe gadget.
pi_74184233
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef Skiet het volgende:
Lol 32 dollar voor dat ding. Dat gaat nergens over toch.
Omdat we weten dat ze veel goedkoper te krijgen zijn, anders hadden we deze prijzen volgens mij helemaal niet zo bizar gevonden. Jack heeft er eentje met hoesje trouwens die ik niet heel goedkoop nog ben tegengekomen.
pi_74184256
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:

Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?

Nou ik denk dat dat juist een voordeel was voor Jack. Ze waren nog weinig goedkoop te zien tot we ze massaal op Ebay vonden voor een lagere prijs (al was de buy now natuurlijk rond de prijs waar Jack ze voor heeft ongeveer)

Maar dat is juist top toch. Iets wat je goedkoop kan inkopen voor veel verkopen. Hoe meer winst hoe beter. Tot iedereen erachter komt en je gedwongen wordt je prijs aan te passen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:17:57 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74184296
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
pi_74184417
terug vind pakketten
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:33:41 #41
226677 revpolen
pi_74184912
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
pi_74185053
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.

Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:38:26 #43
131319 mickeyD
pi_74185067
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?
pi_74185763
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef mickeyD het volgende:
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?

Nee, ik weet niet wat alles in de supermarkt inkoop kost. Maar als ik zie dat supermarkt A de Coca Cola voor 1 euro per fles verkoopt en supermarkt B voor 10 euro per fles dan is mijn keuze duidelijk. En wanneer ik vaak in Supermarkt B kom dan zou ik er wat van zeggen tegen de manager. Precies wat er nu ook gedaan is. En dat sommige mensen hem een oplichter noemen kan ik best begrijpen, zo zal dat voor sommige mensen gewoon voelen dat ze opgelicht worden.
pi_74186134
Eindelijk is mijn status veranderd! Zoals ik 2 topics geleden vermeldde had ik een witte Dualshock besteld voor mijn Playstation.
Eindelijk is de status nu naar Status: Order Received - in stock
pi_74186135
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef tokko1 het volgende:
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?

de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
pi_74186228
is dat taobao ook in het hollands ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74186264
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.

Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
pi_74186274
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.

Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
pi_74186294
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef gers het volgende:
is dat taobao ook in het hollands ?
Als je hem door de vertaler haalt wel. Alleen probleem is dat de functionaliteit dan wel minder is imo
pi_74186302
je kunt ook gewoon nee zeggen

[ Bericht 89% gewijzigd door Klonk op 29-10-2009 14:07:57 ]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:07:27 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74186310
nee, alleen in chinengels

valt me trouwens wel op dat DP en DX en FP duurder aan het worden zijn, koop de laatste tijd vaker iets uit China via Ebay
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74186334
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Lees de OP eens door.
het was eigenlijk een tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:08:52 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74186380
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef gers het volgende:

[..]

het was eigenlijk een tvp
doe dat dan voortaan op een normale manier en niet gelijk gaan uit zitten lokken
pi_74186458
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74186530
Ik vind dit toch ook wel leuk ;

http://dealextreme.com/details.dx/sku.23478

pi_74186613
Ik hou van spinazie (tevens tvp)
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74186870
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.

Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.

Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
@beide;

dat begrijp ik idd.. maar zoals skiet ook al zegt.

Jack heeft amper voorraad; alles word per 1 ( mogelijk 2) besteld bij de supplier.
echt wat hij opdat moment nodig heeft.
dus grotere inkopen zullen er wel niet van komen..
pi_74187033
Ik heb nu een weekje mijn i9 Sciphone binnen. Bevalt erg goed, enige nadeel is de brakke cam 0,3mp maar dat was bekend. Heeft iemand enig idee waar ik accesoires voor de Sciphone kan krijgen? Screenprotector e.d. heb ik op dealextreme en popbuying nergens kunnen vinden.
pi_74187332
ik moet toch wel lachen als je reageert op tradetang over verzending of een item...de mails die je terug krijgt joh..haha hoe kunnen die mensen geld verdienen.

Ik was daar op zoek naar de onderzeeboot flightdeck 34 en prijs verschilt toch aanzienlijk en vaak komt er een enorme berg geld bij voor verzendkosten (eentje vroeg 120 dollar verzendkosten. voor een horloge)

Jack heeft um ook:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22123

Iemand ook echt dit type al binnen en is er wat te zeggen over de kwaliteit? En werken alle wijzertjes en zo?
pi_74188541
Sorry hoor Jack,
Vijf topics geleden was iedereen Anti-Jack nou laat hij welgeteld 4 keer zijn kop zien op het forum en is iedereen oooh zielige jack hij verkoopt rolaxen die op de markt daar nog geen 50 cent kosten voor 10euro aah (was maar een voorbeeldje)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:37:59 #62
131319 mickeyD
pi_74189789
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
pi_74190316
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:

Jij snapt heel vaak niet de achterliggende gedachte van een post merk ik. Nu ook weer, het gaat helemaal niet om of je wel of niet kon betalen. Maar hij probeert duidelijk te maken dat mensen wel erg snel omzwaaien van onvrede naar allemaal weer tevreden over Jack en zijn diensten. Hij zegt 4 keer iets op het forum en heeft varkentjes voor 1 cent en iedereen is weer blij.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:58:25 #64
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74190538
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Leer lezen. Jack heeft waarschijnlijk gewoon op zo'n markt die cams gevonden, daar een paar voor een hoge prijs gekocht, en die probeert hij met winst te kopen. Dan opeens ziet er iemand in dit topic dat op eBay die dingen goedkoop worden verkocht, en nog goedkoper op TaoBao staan. Dat betekent niet dat Jack je wil oplichten voor $30 . En daarnaast zegt Jack ook dat de prijs $5,10 wordt als hij het via TaoBao met verzending moet kopen, als hij iemand in de buurt vindt via TaoBao en het kan ophalen, dán wordt het $3. Dus het is sowieso niet zeker of de prijs wel eens $3 wordt. En anders koop je toch lekker nooit meer van Jack, Popbuying e.d.?
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Dat dus.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:59:43 #65
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74190588
Eens kijken of PopBuying wel werkt.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_74190657
Het is wel aandoenlijk hoe jullie altijd uitgaan van het goede in de mens.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:04:36 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74190740
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:
Het is wel aandoenlijk hoe jullie altijd uitgaan van het goede in de mens.
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijn ) door een $5 product voor $32 te verkopen is ook weer overdreven . Dan is het logischer dat hij ze voor $15 op een markt vond en dacht dat hij ze duur kon verkopen.
pi_74190876
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijn ) door een $5 product voor $32 te verkopen is ook weer overdreven . Dan is het logischer dat hij ze voor $15 op een markt vond en dacht dat hij ze duur kon verkopen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb het geen oplichting genoemd.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:09:11 #69
131319 mickeyD
pi_74190902
je moet het niet bij hem kopen hoor, het staat je (gelukkig nog steeds) vrij om t lekker ergens anders te bestellen waar het (soms veel) goedkoper is.
dat ze allemaal zo blij zijn met zijn methodes, en ff niet zo blij waren dat t betalen niet goed werkte is gewoon de reden van de negatieve berichten, aangeslingerd door 100 (soms knap irritant wordende) berichten per topic waarom dr niet besteld/betaald kon worden bij DP enz.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:15:28 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74191169
Jullie zijn zo triest zeg

Ik heb dezelfde camera allang op Jack zijn site gezien voordat die hele Ebay affaire begon.
Even serieus, denk je dat zo'n ding echt 3 dollar kan kosten? Grote kans dat ze gewoon een oude voorraad voor een dumpprijs wegdoen bij de fabriek. Dat gaat nu eenmaal zo met elektronica, dat is snel oud.

Waarschijnlijk had Jack een oude prijs, hij was gisteren behoorlijk vrolijk door deze vondst.
Met deze prijs kan hij veel meer winst maken want deze gaan als warme broodjes over de toonbank.

Ik had er sowieso nooit 30 dollar voor gegeven, hoge prijzen deren mij niet
pi_74191358
PS3 Slim 250GB met Uncharted 2 is besteld en al verzonden. Ga maar eens kijken naar wat leuke PS3 accessoires.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:22:19 #72
131319 mickeyD
pi_74191445
zoals ik ook al schreef, voor die $30+ had ik em ook niet gekocht..
hij's wel semi slim om aan ons te vragen waar wij interesse in hebben, zodat ie zn site kan vullen met dingen die we wel willen, ipv flip-flop slippers enz enz
pi_74192285
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.

Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!
pi_74192582
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!

Nogmaals ik heb hem geen oplichter genoemd.

Kan je even de link plaatsen van DX waar die DVR staat voor iets van 59 dollar zoals jij zegt.
pi_74192861
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
x2, En hij snapt ook wel, dat ie hier zijn kop moeten laten zien op de sales weer te boosten. Hoe lang is het niet geweest dat ie niet meer online kwam op msn of niet reageerde op mails?
pi_74193041
Ik vind jack wel oke...
Je bent toch niet verplicht om bij hem te bestellen?
Goein dag eem'n
pi_74193138
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb hem geen oplichter genoemd.

Kan je even de link plaatsen van DX waar die DVR staat voor iets van 59 dollar zoals jij zegt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602

Staat in de lijst als VD80, vandaar dat je hem waarschijnlijk niet kon vinden.
pi_74193277
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik vind jack wel oke...
Je bent toch niet verplicht om bij hem te bestellen?
nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.
Dat is op een gegeven moment ter aarde gestort en daar kwam nog overheen, dat er niet meer met PP betaald kon worden.
Nu is hij weer bezig de dingen op de rails te zetten en hier te posten!
pi_74193356
Laat nooit wat bezorgen door de DHL, door die Chinezen aangemerkt als de beste bezorger maar nee wat een geouwehoer na een week heb ik m'n pakket nog steeds niet twee dagen in huis gebleven omdat ik een afspraak gemaakt had waren ze m'n pakket vergeten en die shit al een week lang.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:07:30 #80
131319 mickeyD
pi_74193571
ho ff, das een echte inclusief 2GB micro sd, das niet te vergelijken he?
die echte zijn helemaal van metaal, en niet van plastic..
andere (betere?) knopjes enz enz
voor een echte betaal je in principe tot $100, dus dan is $62,70 goedkoop!
pi_74193687
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.
Dat is op een gegeven moment ter aarde gestort en daar kwam nog overheen, dat er niet meer met PP betaald kon worden.
Nu is hij weer bezig de dingen op de rails te zetten en hier te posten!
Jóh! Jack was hier vorige week nog? Met andere woorden, hij probeert het maar hij heeft nu massa's mensen en dan is het logisch dat hij minder aandacht voor dit forum heeft, het zal me niks verbazen als hij nog 2 forums heeft waar hij allemaal vragen krijgt, mail hem gewoon en je krijg je antwoord. Geduld is een schone zaak bij bestellen in China maar je krijgt er ook mooie Gadgets tegen een Mooie prijs terug!

Voor alle algemene DX shit zou ik eerst eens bij de action kijken, die kopen dat met massas in dus zijn ook goedkoper dan DX PB DP en al die meuksite's SKU.2041 @ DX betaalde ik hier bij de action 1.55¤ voor 2 voor, eentje zo'n bol en een hartje zelfde kwaliteit en toch een stuk goedkoper.

Mailtje naar Jack & Rachel is verstuurd over de Mac-gear. Ben benieuwd, zoek zo'n toetsenbord al een tijdje maar als ik er 1 vond was die meestal ¤60+
GGGG
pi_74193737
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef mickeyD het volgende:
ho ff, das een echte inclusief 2GB micro sd, das niet te vergelijken he?
die echte zijn helemaal van metaal, en niet van plastic..
andere (betere?) knopjes enz enz
voor een echte betaal je in principe tot $100, dus dan is $62,70 goedkoop!
Dat zie je aan de doos?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:14:24 #83
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74193789
Na 21 dagen eindelijk niet meer op Waiting for suplier, hij stond op pakaging. 3 dagen later: Shipped to the netherlands.
Ben nu al weer 5 dagen aan het wachten dus ik verwacht me pakketje binnenkort! Erg mooi snel bezorgd! Binnen een maand Maar wat ik wel zag is dat ze hem in 2en hadden verdeeld en waarvan eentje nog steeds op waiting for suplier staat.

dx btw

[ Bericht 1% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 29-10-2009 17:24:51 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_74194030
weet iemand toevallig of dx/fp/jack een scart adapter heeft of een rca naar scart kabel ?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:22:57 #85
131319 mickeyD
pi_74194113
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat zie je aan de doos?
klein beetje inlezen op een artikel kan geen kwaad, een doos zegt niets natuurlijk he..
een echte

een nepper

[ Bericht 5% gewijzigd door mickeyD op 29-10-2009 17:30:01 ]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:35:31 #86
131319 mickeyD
pi_74194481
ja, we hebben allemaal een nepper gekocht, en nee, dat boeit ons geen hol!
pi_74194729
De reeks gaat nu wel erg in een sneltreinvaart, heb nog heel wat bij te lezen (oftewel TVP)
pi_74195124
Question:

Welke camera's hebben jullie nou allemaal zo massaal ingekocht?
Em er was nog iemand die er vanaf moest?
pi_74195151
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Qaox het volgende:
Question:

Welke camera's hebben jullie nou allemaal zo massaal ingekocht?
Em er was nog iemand die er vanaf moest?

Van ebay
Die zijn al verkocht
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:09:37 #90
131319 mickeyD
pi_74195549
deze dus:
Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC

hiero: 0,61 cent
http://cgi.ebay.nl/Mini-D(...)?hash=item2556f8af58
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:14:15 #91
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74195695
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Skiet het volgende:
PS3 Slim 250GB met Uncharted 2 is besteld en al verzonden. Ga maar eens kijken naar wat leuke PS3 accessoires.
Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74196011
Als ik het goed begrijp wil Jack voortaan zijn taobao orders hier verwerken?
pi_74196121
tvp
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:29:02 #94
128384 mcwops
gat in je glas
pi_74196155
tvp (#30 is mijn final, bedroevende reeksen zijn t geworden)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_74196164
Danku!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:33:32 #96
131319 mickeyD
pi_74196297
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
begin een chinese webshops (pro only) topic?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:37:26 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74196426
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef mickeyD het volgende:
zoals ik ook al schreef, voor die $30+ had ik em ook niet gekocht..
hij's wel semi slim om aan ons te vragen waar wij interesse in hebben, zodat ie zn site kan vullen met dingen die we wel willen, ipv flip-flop slippers enz enz
Man, ik wil juist Teva flip flops maar die gaan maar tot maat 44 of ze zijn duurder dan in Nederland
7 euro is een mooie prijs, helaas
pi_74198574
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Zapper het volgende:

[..]

Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601
Hahaha deze heb ik ook al [GADGETS] DealExtreme reviewtopic
pi_74198927
Jack en DX etc, hebben gewoon de orginele cams te koop. Deze zijn deels van aluminium en gewoon
van een veel beter kwaliteit dan die 5-dollar dingen welke jullie (en ik) via eBay hebben gekocht.
Daarom is het prijsverschil ook zo groot. Die camera's van Jack en DX zullen niet zo snel kapot gaan
en ze kunnen tegen een stootje. Die eBay-dingen zijn waarschijnlijk allemaal na een maandje kapot.
Als ze niet fysiek kapot gaan zal de firmware wel bagger (dus vastlopen/niet meer te gebruiken) zijn.

Boeit het? IMHO niet. Koop dat ding lekker voor de fun en als na een korte periode blijkt dat dat ding niet
meer werkt maar je het toch verrekte handig vond, koop je gewoon het orgineel bij Jack. Opgelost.
pi_74199035
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussies
pi_74199268
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussies
Wie was jij ook alweer dan?
kei lief.
pi_74199401
Tevens vergeet iedereen het review topic volgens mij haha
pi_74199478
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Lolque het volgende:

[..]

Wie was jij ook alweer dan?
Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).
pi_74199648
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij snapt heel vaak niet de achterliggende gedachte van een post merk ik. Nu ook weer, het gaat helemaal niet om of je wel of niet kon betalen. Maar hij probeert duidelijk te maken dat mensen wel erg snel omzwaaien van onvrede naar allemaal weer tevreden over Jack en zijn diensten. Hij zegt 4 keer iets op het forum en heeft varkentjes voor 1 cent en iedereen is weer blij.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef mickeyD het volgende:
je moet het niet bij hem kopen hoor, het staat je (gelukkig nog steeds) vrij om t lekker ergens anders te bestellen waar het (soms veel) goedkoper is.
dat ze allemaal zo blij zijn met zijn methodes, en ff niet zo blij waren dat t betalen niet goed werkte is gewoon de reden van de negatieve berichten,
aangeslingerd door 100 (soms knap irritant wordende) berichten per topic waarom dr niet besteld/betaald kon worden bij DP enz.
Kijk naar jezelf

Sorry het moest er gewoon even uit.

Ontopic:
Ik ga als mn paypal het weer doet lekker een Acekard 2i kopen bij jack denk ik
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:17:10 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74199925
Jongens ik zeg.. 10 dagen meer niet..
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:19:19 #106
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74200026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef tokko1 het volgende:
Jongens ik zeg.. 10 dagen meer niet..
10 dagen.... ?
pi_74200048
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).
We shall miss you.
kei lief.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:24:16 #108
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74200270
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Lolque het volgende:

[..]

We shall miss you.
mwehehe
pi_74200334
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Lolque het volgende:

[..]

We shall miss you.
Lol (que)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:37:36 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74200831
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Lol (que)
pi_74200991
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kei lief.
pi_74200997
R4m0n_46 heeft wel gelijk
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:55:34 #113
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74201598
Mijn order met 2 broeken 1 paar witte schoenen worden maandag verscheept by Jack!
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas

Moet bijbetalen alleen PayPal werkt tegen atm
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74201636
Iemand die zijn graits biggetje van dealperfect al heeft?
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas
Post je fotootjes als je het klokkie hebt? Gaaf ding
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:57:26 #115
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74201685
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
GRATIS?
$0.01 hoor
pi_74201715
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
GRATIS?
$0.01 hoor
Er is meer te vinden onder een marsautomaat op het station als dat dat biggetje heeft gekost.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:20:35 #117
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74202614
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...
pi_74202997
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
[..]

Ja al een paar dagen incl. mijn nieuwe hoofdtelefoon ( me oude viel uit mekaar)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:39:15 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74203353
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:

Mijn order met 2 broeken 1 paar witte schoenen worden maandag verscheept by Jack!

Moet bijbetalen alleen PayPal werkt tegen atm
Witte schoenen?
Vertel eens meer...
pi_74203478
Hey,

Weet iemand nog links van jassen van dit soort;
http://item.taobao.com/au(...)58ec049f27c340.jhtml

Zoek me dood, maar kan of weinig vinden of de prijs is veel te hoog en ken verder niet echt namen/merken om op te zoeken
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:47:58 #121
226677 revpolen
pi_74203762
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...
och meid toch!
dat is toch zeker 30 minuten werken
gaat om het idee. De mensen hierzo denken dat alles in china gratis is!
oordopjes die 3 dollar kosten hub ff mailen en je krijgt wel weer nieuwe..
Service die je krijgt mag ook wat kosten!
+ dat zoals eerder aangegeven is die van jack van betere kwaliteit zijn,.
pi_74203884
Ik zoek ook nog een shirt voor het wielrennen, kon ze alleen op TT vinden maar daar betaalde ik me blauw aan verzendkosten.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:53:13 #123
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74204001
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ik zoek ook nog een shirt voor het wielrennen, kon ze alleen op TT vinden maar daar betaalde ik me blauw aan verzendkosten.
Van een bepaalde ploeg?
pi_74204025
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Van een bepaalde ploeg?
Rabo of Skill zou leuk zijn, maar die zijn niet goedkoop te krijgen. Dus dan Discovery ofzo.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:56:16 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74204133
we beginnen nu weer langzaam richting het heel erg donkergrijze gebied te glijden lieverds
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:57:12 #126
131319 mickeyD
pi_74204176
zoiets dus?

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-a33fd774a1bfb4f52fcd450fd9f18d99.htm?cm_cat=0&source=dou

of
http://item.taobao.com/au(...)f2e8f32.htm?cm_cat=0
je mag er alleen naar kijken hoor, want hier is vast geen rechten over betaald!

nou, ik vind zat hoor, zie hier, pagina 2 vooral.. http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s5#ListView

maar niet kopen he, dat mag niet.
pi_74204264
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef blizzardo het volgende:
Hey,

Weet iemand nog links van jassen van dit soort;
http://item.taobao.com/au(...)58ec049f27c340.jhtml

Zoek me dood, maar kan of weinig vinden of de prijs is veel te hoog en ken verder niet echt namen/merken om op te zoeken
Zoek even op vuilniszak met vulling.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:59:56 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74204312
Mijn post word verwijderd

Echt dikke crap zeg alleen dat ik 2 broeken hebt besteld en 1 paar witte schoenen zonder linkjes en dan word dat verwijderd
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:03:18 #129
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74204460
Dionysiou, ik mis je op MSN
pi_74205126
Wat heb je betaald voor dat horloge Dion, als ik vragen mag?
En waarom/waarvoor moet je bijbetalen?
pi_74205418
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Rupkeii het volgende:
Wat heb je betaald voor dat horloge Dion, als ik vragen mag?
En waarom/waarvoor moet je bijbetalen?
Gewicht verkeerd geschat denk ik
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:13:49 #132
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74207763
Jack, if you're reading this... Don't forget the Dingoo A320

Also, it seems there is a high demand of accessoires and replacement parts for the Dingoo A320... and they are hard to get... if you could get those, I'll post about it on Dingoonity, a Dingoo forum... And I'll probably order some myself as well
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:15:04 #133
183846 joepie91
pi_74207830
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

GRATIS?
$0.01 hoor
Die heb ik al binnen

Geinig dingetje, en erg fel.
pi_74207874
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Klonk het volgende:
we beginnen nu weer langzaam richting het heel erg donkergrijze gebied te glijden lieverds
jah regel dan is wat!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:25:33 #135
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74208318
Uit vorige topic:
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
Hier ook een bestelling van de 19e, welke nog steeds op "waiting for supplier" staat.. Van 2 items die allebei 3-5 dagen ship dates hadden. Gaat idd weer lekker bij DX; bij PB was mijn veel grotere order laatst na 2 dagen al verzonden.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Hardrebel het volgende:
Tevens vergeet iedereen het review topic volgens mij haha
Kon 'm laatst niet vinden, linkje in de OP er naartoe is ook stoek.

Jack, if you're still reading along; maybe some more HTC phone gadgets? Most of the businesses i visit over here use HTC phones or blackberries as business phones.. But mostly HTC's.
I see a lot of HTC 3g's for example, Touch duals.. might be a market for that over here. (you already have some HTC accessories, more than DX, congrats on that.. )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:28:08 #136
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74208423
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Rabo of Skill zou leuk zijn, maar die zijn niet goedkoop te krijgen. Dus dan Discovery ofzo.
Gewoon naar http://www.taobao.com gaan en de ploegnaam invullen.
Rabobank hebben ze (van vorig seizoen, miniem verschil), Skil niet. Voor de rest wel een paar... Zoek gewoon op een paar namen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:05:57 #137
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74209950
Hoe moet ik het aanpakken als ik bij taobao iets vind? Moet ik Jack dan mailen en dan komt alles goed?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74209964
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Kn0x het volgende:
Hoe moet ik het aanpakken als ik bij taobao iets vind? Moet ik Jack dan mailen en dan komt alles goed?
Lees de OP????!!!!!!
pi_74210098
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Kn0x het volgende:
In theorie zou je jack kunnen mailen en dan komt alles goed ja.
pi_74210657
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Gewoon naar http://www.taobao.com gaan en de ploegnaam invullen.
Rabobank hebben ze (van vorig seizoen, miniem verschil), Skil niet. Voor de rest wel een paar... Zoek gewoon op een paar namen
Skil hebben ze ook hoor;)

http://item.taobao.com/au(...)fcd4dba.htm?cm_cat=0
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:00:15 #141
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74211053
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

Skil hebben ze ook hoor;)

http://item.taobao.com/au(...)fcd4dba.htm?cm_cat=0
Hee dat wist ik niet
Toen ik vorige keer een zoekrondje deed ( ) op allerlei ploegen hadden ze Skil nog niet...
In ieder geval, nice
EDIT: D'r zit alleen geen broekje bij volgens mij
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 06:24:22 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74212718
zo, uit het donkergrijze gebied vol in het zwart, zullen we nu gewoon weer stoppen met nepkleding en dat soort dingen
pi_74212835
Ik ga deze even TVPen. Kan ik hem straks even rustig lezen
To be or not to be.....
pi_74212986
pi_74213279
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:06:22 #146
131319 mickeyD
pi_74213938
ik zie t probleem niet, we handelen toch nergens in of wel?
we wijzen alleen op spullen waarvan we de herkomst/status niet weten..
linkjes naar gecopieerde films en/of muziek (zogenaamde torrents) zijn al schemergebied.. over linkjes naar eventuele gecopieerde apparatuur en kleding heeft nog geen wetgever zich uitgelaten, laat staan dat het verboden is.
laat de douane dat lekker uitzoeken als het nederland binnenkomt.
pi_74213953
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:06 schreef mickeyD het volgende:
ik zie t probleem niet, we handelen toch nergens in of wel?
we wijzen alleen op spullen waarvan we de herkomst/status niet weten..
linkjes naar gecopieerde films en/of muziek (zogenaamde torrents) zijn al schemergebied.. over linkjes naar eventuele gecopieerde apparatuur en kleding heeft nog geen wetgever zich uitgelaten, laat staan dat het verboden is.
laat de douane dat lekker uitzoeken als het nederland binnenkomt.
Ga nou niet zitten te zeuren
Dit is al langer bekend dat dit niet mag...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:23:09 #148
131319 mickeyD
pi_74214279
"liever niet" betekend niet "verboden"
zie faq.
maar goed.. t zij zo..
ja en amen enz enz..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:59:35 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74215013
Zo, nu weer verder enzo, discussie is al eindeloos lang gevoerd en de uitkomst blijft toch hetzelfde, we kunnen beter dit topic vullen met leuke dingen toch ?
pi_74215188
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:59 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu weer verder enzo, discussie is al eindeloos lang gevoerd en de uitkomst blijft toch hetzelfde, we kunnen beter dit topic vullen met leuke dingen toch ?
elke keer weer komt dit gezeik naar voren, elk topic weer.
Hoe is dit in vredesnaam te voorkomen?

Zijn jullie nog bezig voor een oplossing? of is DIT de oplossing?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:09:14 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74215236
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

elke keer weer komt dit gezeik naar voren, elk topic weer.
Hoe is dit in vredesnaam te voorkomen?

Zijn jullie nog bezig voor een oplossing? of is DIT de oplossing?
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten

Als jullie je gewoon zouden gedragen en niet telkens richting het zwarte gebied af zouden dwalen zouden wij als modjes hier niets hoeven doen, net als bij de rest van de reeksen die in GC lopen
pi_74215299
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open, Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten
Een tijd terug gaf jij volgens mij aan, dat jullie bezig zijn (waren) met een eventuele oplossing.
Waarom is dat andere deel nu gesloten dan? volgens mij gaat het hier net zo hard door.

Maagoed, laten we maar weer ontopic gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2009 10:12:50 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:12:42 #153
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74215326
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef revpolen het volgende:

[..]

och meid toch!
dat is toch zeker 30 minuten werken
gaat om het idee. De mensen hierzo denken dat alles in china gratis is!
oordopjes die 3 dollar kosten hub ff mailen en je krijgt wel weer nieuwe..
Service die je krijgt mag ook wat kosten!
+ dat zoals eerder aangegeven is die van jack van betere kwaliteit zijn,.
Helaas zit je hier fout.
Op Jack z'n site betreft het crappy modellen.
De modellen met AEE erop zijn sowieso van metaal en schijnen een goede kwaliteit te hebben.
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
zo, uit het donkergrijze gebied vol in het zwart, zullen we nu gewoon weer stoppen met nepkleding en dat soort dingen
Vooralsnog, nepkleding?
Misschien slechte kwaliteit kleding die sommigen hier bestempelen als 'nepkleding', maar is er bewijs? Nee.
Dus waarom mogen we hier niet over praten? Moet er maar even een douaneverslag komen met dat iets nep is.....
pi_74215346
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten

Als jullie je gewoon zouden gedragen en niet telkens richting het zwarte gebied af zouden dwalen zouden wij als modjes hier niets hoeven doen, net als bij de rest van de reeksen die in GC lopen
Probleem is natuurlijk dat je te maken hebt met ontzettend veel mensen die het topic bijna niet kennen, lezen dat ze goedkoop spullen kunnen krijgen en vervolgens onwetend iets vragen met een merknaam. Als we nou in de OP zetten dat het noemen van merknamen een waarschuwing oplevert en dat ook daadwerkelijk uitvoeren dan leren die mensen het in ieder geval af. Verder kan je er gewoon weinig aan doen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:16:31 #155
131319 mickeyD
pi_74215429
nou ja, zoiets dus, wij kunnen geen waarschuwingen uitdelen (alsof we dat ook zouden willen, NOT)
beetje tijdje mensen aanspreken dat ze geen merknamen moeten noemen dan maar?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:18:18 #156
131319 mickeyD
pi_74215473
trouwens: toen we paar topic's geleden om de pagina een banner plaatsten dat ze de OP moesten lezen omdat er niet besteld kon worden was t ook weer niet goed..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:20:38 #157
131319 mickeyD
pi_74215524
by the way, mn niet ploffende nokLa accu doet t al 4 dagen zonder opnieuw opladen :p
¤3 goed besteed dacht ik zo
pi_74216302
Maak gewoon 2 topics
de noob versie en de versie voor de mensen die wel al een tijdje meelezen enz
pi_74216543
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
pi_74216963
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:20 schreef mickeyD het volgende:
by the way, mn niet ploffende nokLa accu doet t al 4 dagen zonder opnieuw opladen :p
¤3 goed besteed dacht ik zo
Is ook niet zo gek veel mis mee maar ze verliezen wel snel hun capaciteit tov originele accu's.
pi_74217325
Zoooo ook eindelijk nog eens iets bij DX besteld...

Mijn bestel lijstje:
- High Current Ultra Plugs T Connector (10+10-Pack) + Shrink Tubing (20-Pack) Set Die dingen zijn zo heerlijk goedkoop daar
- Hobbywing 5V/6V 3A Switch-Mode Ultimate BEC (UBEC) Niet heel goedkoop, maar ik had er toch een nodig
- 2-in-1 5mW Red Laser Pointer + White LED Flashlight Keychain (3*LR41) Ik heb lasers altijd leuk gevonden, dus ik dacht pleur zo'n ding er ook maar bij voor die 2 dollar of wat het ook kost
- 1M Black Heat Shrink Tubing - Five Size Pack (6/7/8/9/10mm) KEI goedkoop en erg veel, ik zal zeker de helft weer verkopen hier in NL. Heb ik het geld terug wat ik ervoor betaald heb en ik heb nog 5 keer een halve meter van dat spul over

En de status: Order Received - in stock
Zal dus wel nog een tijdje duren voordat het aankomt...

Nog een vraagje; iemand had het laatst over een wake-up light ergens. Lijkt me een perfect ding voor mij. Maar weet iemand of DX/FP/andere chineese site zo'n dingen heeft? (Kon er geen vinden)
pi_74217991
Ik zoek leuke sinterklaas kadotje's .
pi_74218548
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef sven93 het volgende:
Ik zoek leuke sinterklaas kadotje's .
Kerst lampjes
pi_74218648
Is er nog iemand waar PayPal bij zit te kloten? Iets met eCheck en het duurt 4-6 dagen voordat het geld word overgemaakt.

Nog nooit last van gehad.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:59:44 #165
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_74218953
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef DjimmyR het volgende:
Is er nog iemand waar PayPal bij zit te kloten? Iets met eCheck en het duurt 4-6 dagen voordat het geld word overgemaakt.

Nog nooit last van gehad.
same here, kon heerlijk betalen via paypal zonder cc, nu opeens dat gezeik
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:12:59 #166
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74219418
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
dat is ongeveer net zo´n goed idee als op de snelweg fietsen, of parachute springen zonder parachute, niet zo´n heel goed idee dus, kan wel maar het is wat onhandig
pi_74222067
Bij Popbuying een setje in-ear dopjes van Kanen besteld en een gruwelijk lelijke knipperende Mercedes-sleutelhanger met zonnecellen ofzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74222185
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Hee dat wist ik niet
Toen ik vorige keer een zoekrondje deed ( ) op allerlei ploegen hadden ze Skil nog niet...
In ieder geval, nice
EDIT: D'r zit alleen geen broekje bij volgens mij
offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen! Snap er al jaren geen kont van
pi_74222263
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Skv het volgende:
Bij Popbuying een setje in-ear dopjes van Kanen besteld en een gruwelijk lelijke knipperende Mercedes-sleutelhanger met zonnecellen ofzo.
dat zonnecelding is best geinig overigens..heel weinig licht nodig. Het is geen lampje maar gewoon lcd schermpje wat flikkert
pi_74222517
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef kloink het volgende:

[..]

offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen! Snap er al jaren geen kont van
Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.
pi_74223148
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:44 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.
met een voetbalclub kan ik me voorstellen dat het je voorliefde is voor een bepaalde club maar een fietsploeg?! vaak allemaal individualisten waar je niet echt een teamgevoel bij krijgt...anyway....

Overigens kan ik sterk afraden dit spul te kopen. Heb een shirtje uitgeprobeerd (zonder opdruk ) en dat was gewoon echt troep. Als fanatiek sporter wil je juist geen troep hebben maar goed spul wat lekker zit en ademt het irriteert alleen maar anders.

Mijn buurman heeft trouwens een bedrukt shirt besteld (zucht) van dezelfde shop en het was exact hetzelfde shirt als wat ik had alleen met een opdruk (en 15 dollar meer)
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:20:55 #172
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74223790
Voor voetbalshirts kan je dan denken aan thefootballshirt.com (Oa PSV uit, Feyenoord thuis en uit en Ajax uit) of WorldClassJersey.com (Ook nog eens Ajax thuis). Shirts zullen ongetwijfeld nep zijn maar ik kan geen verschil vinden
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_74225468
pi_74226877
quote:
Aflevering 1 van seizoen 3 van the Big bang theory!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:51:47 #175
268749 Qaox
Aardappel
pi_74226923
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Nog een vraagje; iemand had het laatst over een wake-up light ergens. Lijkt me een perfect ding voor mij. Maar weet iemand of DX/FP/andere chineese site zo'n dingen heeft? (Kon er geen vinden)
Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.
pi_74227263
Mijn telefoon staat opeens op Packaging
pi_74227280
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Qaox het volgende:

[..]

Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.
Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?

@Boven; welke?
pi_74227347
even een vraagje die wielrenshirtjes is dat wat voor spinning ?
pi_74227788
quote:
Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.

29.95 + verzendkosten.
pi_74227844
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?

@Boven; welke?
Vraag me ook af wat ze kosten, wil het wel proberen maar geen zin om zo'n duur apparaat te kopen.
pi_74228031
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.

29.95 + verzendkosten.
22 dollar is ook extreem duur anders...

Wij hebben er pas 1 bij de Blokker gehaald voor 5 euro...
pi_74228506
quote:
Niet zeuren daar heb ik om verzocht heb het zo koud!

Ps waarom mag op het forum van dealperfect, popbuying niet genoemd worden?

[ Bericht 5% gewijzigd door davo1979 op 30-10-2009 16:55:33 (aanvulling) ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:05:17 #183
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74229421
Eindelijk staat m'n laser op packaging. Nu hopen dat ie de douane doorkomt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:30:50 #184
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74230154
Ik heb wat spullen ontvangen van een Chinese webshop. Het pakketje was geopend door de douane getuige de plakband met "geopend i.v.m. douanevoorschriften".

Heb niet aan de deur hoeven bij te betalen of iets dergelijks. Kans dat ik achteraf een acceptgiro thuisgestuurd krijg?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:30:52 #185
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74230155
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.
pi_74230169
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Paypal mag niet weten dat popbuying hetzelfde is als Dealperfect.

edit,
Mstr was me voor.
kei lief.
pi_74230174
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.
Ohhzo daar had ik nog niet over nagedacht.
pi_74230182
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb wat spullen ontvangen van een Chinese webshop. Het pakketje was geopend door de douane getuige de plakband met "geopend i.v.m. douanevoorschriften".

Heb niet aan de deur hoeven bij te betalen of iets dergelijks. Kans dat ik achteraf een acceptgiro thuisgestuurd krijg?
neuh
had ik ook, niks meer van gehoord

ik neem aan dat als ze wat van je willen, ze je eerste die accept giro sturen, en pas als je betaald hebt je spullen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:34:11 #189
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74230233
Als het pakket ingeklaard is en er zijn kosten aan verbonden dienen die contant betaald te worden aan de deur hoor!
Pinnen is niet mogelijk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:35:23 #190
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74230266
Via eBay een auto-houder voor m'n SE Xperia besteld.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:37:41 #191
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74230342
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Dionysiou het volgende:
Als het pakket ingeklaard is en er zijn kosten aan verbonden dienen die contant betaald te worden aan de deur hoor!
Pinnen is niet mogelijk.
Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.

Er is nog een pakketje naar me onderweg vanuit Hong Kong, waarde is 400 USD totaal en die is ook delayed. Geen idee hoeveel geld ik in huis moet halen dan.
pi_74230349
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

neuh
had ik ook, niks meer van gehoord

ik neem aan dat als ze wat van je willen, ze je eerste die accept giro sturen, en pas als je betaald hebt je spullen
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:38:19 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74230359
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.

Er is nog een pakketje naar me onderweg vanuit Hong Kong, waarde is 400 USD totaal en die is ook delayed. Geen idee hoeveel geld ik in huis moet halen dan.
Niks.
Ze kunnen lastig verwachten dat jij enkele honderden euro's thuis hebt liggen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:40:09 #194
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74230416
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

En enig idee hoe lang dat op zich laat wachten? Zat ook geen aankondiging bij of iets dergelijks.
pi_74230535
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

oh, spannend
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:48:26 #196
183846 joepie91
pi_74230607
Hé kut, volgens mij ben ik er achter waarom één van mijn dopjes (Kanen MD-52) zo kraakt als ik hem in mijn oor doe. Die vezeltjes aan de binnenkant zijn een klein beetje opengescheurd :|
Mja, dat verklaart ook waarom de bass iets minder leek te zijn aan die kant. Jack maar even mailen, denk ik... Is wel jammer, verder zijn ze erg goed.
pi_74230824
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355

Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:03:16 #198
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74230971
En dan krijgt iemand een hartstilstand en wilt een omstander/familielid 112 bellen en dan lukt dat niet...
pi_74230999
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355

Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
zielige acties zijn dat
al is t enkel om wat fatal-error zegt
pi_74231058
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Ik wil een mifare blocker (mifare zijn de ov chipkaarten).
Die chips zijn binnenkort in alle kledingstukken te vinden, alle horloges, alle producten en mischien zelfs in de gratis plastic tasjes van de c1000.
Als je een winkel binnen loopt kan de winkeleigenaar precies zien welke kleding van welk merk je aan hebt, hoe vaak je al wat bij hem hebt gekocht en bij welke winkel je hiervoor bent geweest.

Daar bedank ik voor. Zodra de blockers uitkomen en ze nog niet i-legaal zijn, koop ik er een. Jammer voor de ov reizigers maar dat is maar niet anders.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:14:57 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74231198
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef mstr het volgende:
Via eBay een auto-houder voor m'n SE Xperia besteld.
Zonder scheurtjes?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:26:04 #202
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74231427
En ik ga een Snuggie kopen
pi_74231958
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Dionysiou het volgende:
En ik ga een Snuggie kopen
je daalt in respect bij mij
pi_74232185
Kloten man ik heb enkele voetbalshirts gekocht bij zo'n chinees op Alibaba.com en gekregen, geen broekjes erin en twee shirtjes missend. Sjongejonge nou weer wachten laat ze 't maar nabezorgen. Wat ik wel heb ik trouwens wel héel mooi, maar dat is een schrale troost.
pi_74232347
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef thijs1994 het volgende:
Kloten man ik heb enkele voetbalshirts gekocht bij zo'n chinees op Alibaba.com en gekregen, geen broekjes erin en twee shirtjes missend. Sjongejonge nou weer wachten laat ze 't maar nabezorgen. Wat ik wel heb ik trouwens wel héel mooi, maar dat is een schrale troost.
foto's?
pi_74232390
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef veda het volgende:

[..]

Ik wil een mifare blocker (mifare zijn de ov chipkaarten).
Die chips zijn binnenkort in alle kledingstukken te vinden, alle horloges, alle producten en mischien zelfs in de gratis plastic tasjes van de c1000.
Als je een winkel binnen loopt kan de winkeleigenaar precies zien welke kleding van welk merk je aan hebt, hoe vaak je al wat bij hem hebt gekocht en bij welke winkel je hiervoor bent geweest.

Daar bedank ik voor. Zodra de blockers uitkomen en ze nog niet i-legaal zijn, koop ik er een. Jammer voor de ov reizigers maar dat is maar niet anders.
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.
pi_74232590
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef PedroN het volgende:
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.
Goed idee
Zou de gemiddelde kleding daar tegen kunnen? Zou de magnetron daar tegen kunnen?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:13:16 #208
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74232714
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]

Hier ook een bestelling van de 19e, welke nog steeds op "waiting for supplier" staat.. Van 2 items die allebei 3-5 dagen ship dates hadden. Gaat idd weer lekker bij DX; bij PB was mijn veel grotere order laatst na 2 dagen al verzonden.
[..]

Kon 'm laatst niet vinden, linkje in de OP er naartoe is ook stoek.

Jack, if you're still reading along; maybe some more HTC phone gadgets? Most of the businesses i visit over here use HTC phones or blackberries as business phones.. But mostly HTC's.
I see a lot of HTC 3g's for example, Touch duals.. might be a market for that over here. (you already have some HTC accessories, more than DX, congrats on that.. )
Achja, ik heb ook 21 dagen moeten wachten, toen ie eindelijk van waiting for supllier schoot naar pakaging. 3 dagen later eindelijk pakaged. En shipped. om op de 29 bij mij te zijn. Het is ook alweer de 30ste.
En het ergste is. Hij is in 2 pakketjes verdeelt toen ie werd geschipt en 1 pakketje staat nog op waiting for supllier
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:27:18 #209
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74233206
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef gers het volgende:

[..]

je daalt in respect bij mij
Maar hij is niet voor mij
Het is een fout cadeautje voor een collega van me die het altijd zo koud heeft

Mooie dame trouwens
pi_74233568
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maar hij is niet voor mij
Het is een fout cadeautje voor een collega van me die het altijd zo koud heeft

Mooie dame trouwens
Misschien dan maar een 2 persoons bij Jack aanvragen?
pi_74233642
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:08 schreef veda het volgende:

[..]

Goed idee
Zou de gemiddelde kleding daar tegen kunnen? Zou de magnetron daar tegen kunnen?
Geen enkel probleem, niet meer dan 10 seconden doen, want het ijzer in de rits en knopen kan een mooi lichteffect geven.

Doe eens een briefje van 5 in de magnetron een paar seconden, geeft een leuk effect met het metaaldraad in het briefje
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:51:13 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74234022
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000

Best wel duf, lig je op je bed met een prima deken gaat mevrouw in haar snuggie liggen niet zo snuggie

houten Kanen, Jack heeft geluisterd.

Misschien ook wel een leuke lamp

vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:02:45 #213
183846 joepie91
pi_74234475
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien ook wel een leuke lamp

[ afbeelding ]
Whahaha, als hij nou ook nog een CTRL-lamp en een ALT-lamp had, zou ik ze kopen
pi_74234870
Iemand nog wat hele leuke schoenen gezien de laatste tijd op Taobao/Tradetang?
pi_74234892
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000
[ afbeelding ]
Zo slecht idee had ik niet hahahah
pi_74235589
Binnenkort kunnen we allemaal Mac Gear gaan kopen! Antwoord van Rachel (NA 1 DAG )
---

Hello, (naam),

Thank you for your suggestion of this Mac keyboard and mouse. This is really helpful. We are planing to find a better supplier and put it in www.popbuying.com

Then you can buy direcrtly online.

Best regards,
Rachel
GGGG
pi_74238089
Test,to see if my profile picture has been updated.
pi_74238103
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef jack-peng het volgende:
Test,to see if my profile picture has been updated.
It's updated

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2009 21:44:04 ]
pi_74238145
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef einszweiachtung het volgende:
Binnenkort kunnen we allemaal Mac Gear gaan kopen! Antwoord van Rachel (NA 1 DAG )
---

Hello, (naam),

Thank you for your suggestion of this Mac keyboard and mouse. This is really helpful. We are planing to find a better supplier and put it in www.popbuying.com

Then you can buy direcrtly online.

Best regards,
Rachel
For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.
pi_74238296
Here is a feedback for the product request

The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV.

The factory is afraid copy items made by other competitors,so they refuse to provide this component to their customer.And if I want to order this item,has a minimum order 100pcs.But I am not sure if this item will be sold well.

If the supplier can sell to me ,the price including shipping cost for this item will be 3.99$ including shipping cost.
pi_74238328
Hi Jack can you please tell us more about the quality of this product: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24942

Is this version with the metal case or is it with the plastic case? And for what price will you update it in your shop since we found the very cheap ones on Ebay of which we are not sure of which material they are made of.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:56:13 #222
131319 mickeyD
pi_74238601
zo te zien is die van plastic. (19,5gram)
de AEE is van metaal. (170gram)
quote:

The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV
my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.
pi_74238678
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Skiet het volgende:
Hi Jack can you please tell us more about the quality of this product: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24942

Is this version with the metal case or is it with the plastic case? And for what price will you update it in your shop since we found the very cheap ones on Ebay of which we are not sure of which material they are made of.
This item is made by firm plastic case.

I have calculated the price,our updating staff set the price too high.

I will set down the price tomorrow.

I think around 25$ will be the final price.
pi_74238753
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef mickeyD het volgende:
zo te zien is die van plastic. (19,5gram)
de AEE is van metaal. (170gram)
[..]

my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.
We will update the DV in two days.

If lucky tomorrow,we will update the component.Need to chat with our own supplier tomorrow.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:03:02 #225
131319 mickeyD
pi_74238877
succes!
pi_74239481
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef jack-peng het volgende:

The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV.

The factory is afraid copy items made by other competitors,so they refuse to provide this component to their customer.And if I want to order this item,has a minimum order 100pcs.But I am not sure if this item will be sold well.

If the supplier can sell to me ,the price including shipping cost for this item will be 3.99$ including shipping cost.
I think it will be sold very well for that price!
pi_74239637
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja dat is acceptabel.
pi_74239656
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

Yes, 3.99$ for the DV is a great price!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:25:23 #229
131319 mickeyD
pi_74239663
t is alleen de originele AEE houder he voor $3,99
zonder cam dus.
(zoals ik t lees wil AEE de houder niet los verkopen, omdat ze bang zijn dat producenten van nep-cam's, de echte houder met nep camera's verkopen als echte cam's)
en een soortgelijke houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
pi_74239700
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
zonder cam dus.
en de houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
Ah ja, zo'n idee had ik dus al.
En als die neppe voor 25$ wordt aangeboden is dat nog steeds veel te veel omdat ze op eBay een stuk goedkoper zijn.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:27:43 #231
131319 mickeyD
pi_74239757
precies.. ¤16 en een beetje dus.
pi_74239762
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
zonder cam dus.
(zoals ik t lees wil AEE de houder niet los verkopen, omdat ze bang zijn dat producenten van nep-cam's, de echte houder met nep camera's verkopen als echte cam's)
en een soortgelijke houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
Ik dacht dat het de hele cam was! als het alleen een houder is heb je er natuurlijk niks aan.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:32:27 #233
131319 mickeyD
pi_74239910
ja, dat haal ik er uit hoor, t is ook steenkolen engels..
ik hoor graag andere meningen als ik t fout heb?
pi_74239937
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat haal ik er uit hoor, t is ook steenkolen engels..
ik hoor graag andere meningen als ik t fout heb?
volgens mij is het alleen de houder
pi_74240018
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef gers het volgende:

[..]

volgens mij is het alleen de houder
Volgens mij ook, maar hier op het forum werd er door iedereen gesproken alsof je daar de hele cam voor krijgt.
quote:
"Chong four drill AEE mini dv MD80 MD80S MD90 MD90S PD80 Mini-DV Special Bracket"
Edit: Mischien aardig als iemand jack dat even laat weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door veda op 30-10-2009 22:52:04 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:39:50 #236
131319 mickeyD
pi_74240146
ja, er werden toen meerdere links geplaatst naar goedkope cam's, waaronder deze.. maar das dus alleen de clip.
pi_74241217
Ik ben een beetje de weg kwijt wat betreft die Spy cam. Die van Ebay is dus dezelfde als die van jack voor 32 die nu naar 25 gaat?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:26:08 #238
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74241718
Jack, are you saying it's just the mounting bracket?
We were expecting the camera that's sold on Ebay for just 10 dollars.

No one wants the mounting bracket
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:28:51 #239
131319 mickeyD
pi_74241796
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Skiet het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt wat betreft die Spy cam. Die van Ebay is dus dezelfde als die van jack voor 32 die nu naar 25 gaat?
ja, helaas wel..
pi_74242234
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef jack-peng het volgende:

[..]

For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.
Do you know what wil the price approximately
GGGG
pi_74243077
Ligt het aan mij? want ik kan niet inloggen bij http://www.popbuying.com.
Als ik inlog, dan kom ik gelijk weer op het hoofdscherm zonder dat in ben ingelogd.
pi_74243085
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik inlog, dan kom ik gelijk weer op het hoofdscherm zonder dat in ben ingelogd.

Dan druk je zeker op enter... had ik ook steeds. Je moet echt met je muis op login staan en klikken
pi_74243115
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dan druk je zeker op enter... had ik ook steeds. Je moet echt met je muis op login staan en klikken
Ooh ja idd
Hoe simpel

Bedankt
pi_74243289
Ook nog een mailtje van Jack over de Mac gear: voor deze http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0 vraagt ie 48dollars, dies nie 100.*

Heb hem aangegeven dat de prijzen vrij hoog waren en hem wat nieuwe linkjes gestuurd. Hopelijk kan hij er wat mee!

*=antivertaalgebrabbel
GGGG
pi_74243798
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Yes, 3.99$ for the DV is a great price!

3.99$ is the Bracket for the DV.
pi_74243833
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik dacht dat het de hele cam was! als het alleen een houder is heb je er natuurlijk niks aan.
If 3.99$ will be the whole camera.

I think all of FOK guys will buy 10000 pcs
pi_74243858
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
Jack, are you saying it's just the mounting bracket?
We were expecting the camera that's sold on Ebay for just 10 dollars.

No one wants the mounting bracket
I do not think the really camera sold just 10$
Anyone already bought at the 10$ price ?????
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:59:12 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74243931
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Yes many here have, the bids were very low, now they go much higher.
Now it's around 15/20 dollars.
pi_74244071
25 Dollar is a nice price, but indeed lots of people bought it really cheap from Ebay untill everybody here started bidding on them like crazy haha.

I just mailed you a taobao price request Jack

I do not really need registered shipment, something I forgot to mention in the e-mail.
pi_74244098
Hier dus een hele grote discussie voor niks geweest (over jack z'n prijs van de camera en de prijs[die wij dachten] van taobao) Whehe
pi_74244228
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Lolque het volgende:

[..]

Paypal mag niet weten dat popbuying hetzelfde is als Dealperfect.

edit,
Mstr was me voor.
Lekker slim om in het watermerk op dp popbuying te zetten.
pi_74244467
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1st,you can use the same account name and password to login www.popbuying.com

2nd,The system of www.popbuying.com do not very perfect,when you have input the account and password,please click the logn with your mouse,please do not entre the "entre"key.
pi_74244502
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef einszweiachtung het volgende:
Ook nog een mailtje van Jack over de Mac gear: voor deze http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0 vraagt ie 48dollars, dies nie 100.*

Heb hem aangegeven dat de prijzen vrij hoog waren en hem wat nieuwe linkjes gestuurd. Hopelijk kan hij er wat mee!

*=antivertaalgebrabbel
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0

The price including shipping cost is:48.14$ with tracking number

But this supplier do not sell 100% brand new,it is 90% new.And not very perfect on the surface.
pi_74245161
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:43 schreef jack-peng het volgende:

[..]

But this supplier do not sell 100% brand new,it is 90% new.And not very perfect on the surface.
I think that you don't understand the situation. Some fokkers want mac gear so l mail to you and in that post i'm telling the fokkers who want mac gear what you send to me. If its good you have a mail from me with some new links.
GGGG
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 06:13:48 #255
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_74245549
I really asked myself this night (that's right I didn't sleap again

Is it possible to buy videogames for the xbox 360 like Tekken 6 on taobao or are they restricted

or can we play these in Holland too without getting banned from LIVE and how expensive will it be?

Sorry if this is illegal then remove it please I never asked. You can PM me too if you want
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_74245661
quote:

[..]

yes, somebody got it for 9 dollars and i got it for 12 dollars on ebay, so $25 is exspensive.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:26:30 #257
131319 mickeyD
pi_74245849
expensive for the people who know where to find it on ebay that is
other visitors of PB (not from fok) wil maybe think it's a fair price..
but $48 dollar (used or not) is not a price dutch people will pay for a "standard" keyboard with no extra features like option buttons and/or a lcd screen.
the logitech G15 for example is worth $50 to $70
but will be too expensive inluding $30 or $40 dollar shipping.

most people in holland use cheap $5 to $15 dollar keyboards.
for more money, people want to see more options, and gadgets on it.
so around $30 dollar is (for me) the max for a new one.

[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 31-10-2009 08:39:33 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:50:34 #258
131319 mickeyD
pi_74246000
volgens mij weet ie niet dat t meeste hier eigenijk gewoon ook voor weinig in de winkel ligt, (zie zn reaktie vandeweek over die goedkope SD kaartjes in de winkels hier) en dat we eigenlijk alleen gadget spul, of namaak artikelen kopen wat je hier niet zo 1,2,3, tegenkomt..
hebbedingetjes dus.
vervolgens komt ie met een hoofdprijs door de verschepingskosten, en zijn de meeste spullen de moeite van t bestellen niet meer waard, omdat t bij de electronicazaak in de buurt net zo duur, zo niet goedkoper is, en je hebt minder problemen met garantie.
daarbij zijn nederlanders alergisch voor 2e hands, dus een 2e hands toetsenbord kopen voor 25 euri's in china zie ik hier nog niemand doen.
pi_74246589
Voor de mensen die nog van plan zijn een duikboothorloge te gaan kopen....

Ik zit midden in een discussie met een seller op taobao (en JA je kan dus direct handelen!) en vraag of een bepaald type horloge (die duikboot dus) A quality is. Hij geeft hierbij duidelijk aan NEEN...

De A kwaliteit begint bij zo'n 2400 yuan (heeft ie ook voorbeeld van laten zien)

De gene op de site van jack http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22123 is precieees de gene die ik heb aangevraagd bij die seller + fee en shipping.

Wat precies de verschillen zijn weet ik niet maar je dokt toch 75 dollar voor een horloge..
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:10:37 #260
131319 mickeyD
pi_74246647
A kwaliteit mag wel idd voor ¤240 ex shipping.

ps: tuurlijk kun je direct handelen, als je met mazzel iemand treft die wat engels kan.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:18:19 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74246762
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 08:26 schreef mickeyD het volgende:
but $48 dollar (used or not) is not a price dutch people will pay for a "standard" keyboard with no extra features like option buttons and/or a lcd screen.
[ afbeelding ]

Iemand gaat een Mac product vergelijken met zo'n plastic kermisknoppen product van Logitech
Genoeg mensen die graag de hoofdprijs betalen voor een Mac product, deze tobo is overigens van uitermate goede kwaliteit. Een blok aluminium en strakke knoppen.

Mensen die graag een tobo van 10 euro hebben ken ik ook niet. Iedereen gaat voor de wat duurdere en gebruiken de extra functies NOOIT. Ze tikken gewoon beter.

Wil je 30 dollar betalen dan krijg je gewoon zo'n Sweex achtig ding. Qua prijs is het helemaal niet logisch om een tobo te halen uit China, dat is al dirtcheap hier.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:23:52 #262
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74246843
Ik gebruik alleen maar taobao hier, is goedkoop!
No bad soldiers under a good leader
pi_74247368
Hoe betalen jullie dan op Taobao?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:55:13 #264
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74247395
Via mijn Chinese rekening! Sorry, ik speel vals, want ik woon er.
No bad soldiers under a good leader
pi_74247963
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef Rbhp het volgende:
Via mijn Chinese rekening! Sorry, ik speel vals, want ik woon er.
Dan kunen we mooi dingen via jouw kopen
Goein dag eem'n
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:42:04 #266
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_74248188
bij de weg die canera;s wat is er zo bijzonder aan dat jullie er zoveel over lullen? xD
hoeveel topics gaan er al niet over die camera's je zou er heel wat van verwachten maar viel me tegen xD

geeft niet ik koop weer teveel aanstekers en crap ieder zijn meuk maar toch camera's op je telefoon zijn nog beter toch? xD
en anders heb je voor 30 eu een telefoon met simlock die betere foto's maakt dat snapte ik even niet

verkopen ze ook slaappillen daar van gemalen tijgertand ofzo ik ben moeee
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_74248549
Is dit het Jack-jehova-topic?
dag
pi_74249064
quote:

[..]

I bought 5 cams on Ebay, like 10 dollar/piece (different suppliers).
Now the cams are very popular, so the prices are much higher.
pi_74249262
quote:

[..]

I Have bought six of them (all different lots) on eBay for approx. 4 to 6 euro's ($5 - $8) a piece.
Five of those are for friends (giveaways) and I'm keeping one for myself. I will place a review
as soon as I I get them (they're on their way, sent 28/10). To be honest; I think it's crap that will
stop working or break within a month.
pi_74250429
zo'n rolax horloge komt die via brievenbus of pakket post?
Goein dag eem'n
pi_74252108
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef vinylhits het volgende:
zo'n rolax horloge komt die via brievenbus of pakket post?
Past een rolex door de brievenbus? Met doosje erbij zeker niet natuurlijk dus zal het pakketpost worden. Ene keer is een pakketje dun en is het gewone post en andere keer is het pakketpost. Over het algemeen zijn ze te groot die ik binnenkrijg.
pi_74252138
quote:
[ afbeelding ]

wat een onzin loop maar is een Apple reseller binnen daar betaal je gewoon ongeveer 50 euro voor zo'n toetsenbord. Die prijs van Jack is dus heel mooi! Ik heb Jack gisteren nog meer Apple producten gemail en volgende week staan ze op PB Heeft hij me verteld. (goedkoper dan in Nederland!)

Die Apple toetsenborden zijn gewoon veel betere kwalitiet dan die plastic troep. Ik betaal die 48 dollar er zo voor! Dus praat voor jezelf en niet voor "we dutch people"
pi_74252309
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

wat een onzin loop maar is een Apple reseller binnen daar betaal je gewoon ongeveer 50 euro voor zo'n toetsenbord. Die prijs van Jack is dus heel mooi! Ik heb Jack gisteren nog meer Apple producten gemail en volgende week staan ze op PB Heeft hij me verteld. (goedkoper dan in Nederland!)

Die Apple toetsenborden zijn gewoon veel betere kwalitiet dan die plastic troep. Ik betaal die 48 dollar er zo voor! Dus praat voor jezelf en niet voor "we dutch people"
Volgens mij heeft hij het over deze

http://popbuying.com/detail.pb/sku.21044

En dat is natuurlijk ook een vreemde prijs voor een wat het lijkt erg standaard keybaord
pi_74252445
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het over deze

http://popbuying.com/detail.pb/sku.21044

En dat is natuurlijk ook een vreemde prijs voor een wat het lijkt erg standaard keybaord
Nee, over deze:
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:43 schreef jack-peng het volgende:

[..]

pi_74252460
quote:
[ afbeelding ]

Prijzen van Mac:

http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006
This keyboard is brand new,the price will be around 55$ including shipping and tracking number

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-607a6af5c49b557b88878bca04bd9998.htm?cm_cat=0&pm1=2
This is a copy one,the price including shipping cost is:9.5$

http://item.taobao.com/au(...)4084382.htm?cm_cat=0
The price including shipping cost and tracking number for this one is;28$
GGGG
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:27:10 #276
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74253173
Hoe zit het nou met die MD80's? Want stiekem wil ik er ook eentje.
pi_74254177
@ hierboven
Het zijn toch MD-52's die zo goed zijn?
Maarja stiekum vind ik die houten echt mooier.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:12:46 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74254220
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Binkster001 het volgende:
@ hierboven
Het zijn toch MD-52's die zo goed zijn?
Maarja stiekum vind ik die houten echt mooier.
MD80 zijn die digitale videocameraatjes.
En die MD-52's zijn de goede oordopjes ja.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:32:59 #279
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74254657
Ok over die cams:

Iemand vroeg of 'ie dit product kon krijgen via Jack:
Kost maar 3 euro, echter betreft het hier enkel de holder.

Wil je een genuine AEE DV cam, dan betaal je denk ik zo rond de 35-40 euro.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,ifcukiceky----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1

Dus waarschijnlijk zijn die nep cams op Ebay echt crap, maar we zullen de reviews wel horen.
pi_74255427
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef mstr het volgende:

[..]

MD80 zijn die digitale videocameraatjes.
En die MD-52's zijn de goede oordopjes ja.
Haha stupid me , dan volg je de hele discussie vergeet je dat die cameraatjes zo heten
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:03:59 #281
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74255458
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Binkster001 het volgende:

[..]

Haha stupid me , dan volg je de hele discussie vergeet je dat die cameraatjes zo heten
Ooit komt het ook goed met jou.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:45:36 #282
131319 mickeyD
pi_74256439
onzin? mag ik toevallig nog zelf uitmaken of ik geen $48 dollar wil uitgeven voor een 2e hands mac toetsenbord?
en wie zegt dat ze echt zijn? de verkoper zeker..
vergelijk geen nederlands winkelproduct met een item op taobao in china.
90% un-used my ass.
pi_74257238
nee 90% new How the hell kan dat nou zijn,
dat kan toch niet.
Heb jij al eens een fles drank gehad die maar 90% gevuld was?? (slecht voorbeeld maarja)

[ Bericht 2% gewijzigd door Binkster001 op 01-11-2009 10:42:24 ]
pi_74257365
Op sommige flessen staat zeker iets als 8,6% vol of 16% vol of 60% vol
dag
pi_74257435
een lekker late tvp
pi_74259574
quote:
wtf is dat?
x
pi_74259705
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef richbitch het volgende:

[..]

wtf is dat?
... 6 nitraten en een Supervlinder.

zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:01:25 #289
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74260074
Dat zijn aanstekers
pi_74260309
quote:
Gebruik ze dan wel alleen om 12:00, want als je ze daarvoor gebruikt zijn ze al kapot . Heb er zelf ook wat gehad, en echt kut kwaliteit.
pi_74260470
Daar ga ik me vuurwerk dus echt niet mee aansteken haha. Gewoon sigaret/lont

Ach voor het kleine spul is het wel goed gewoon zo een straal ding
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:31:42 #292
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74260926
Zojuist maar eens even een beetje remspoordoeken besteld

Je weet die van celsius Groot
voor $ 5.96 zou je ze bijna niet wassen maar weggooien

Iemand die weet of XL ook een beetje past voor een europese man XL

pi_74261031
-kappen-

[ Bericht 96% gewijzigd door Klonk op 31-10-2009 20:37:14 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:39:09 #294
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74261096
-kappen-
pi_74261126
whut
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:46:26 #296
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74261283
-basta-
pi_74261296
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef sven93 het volgende:

[..]

Gebruik ze dan wel alleen om 12:00, want als je ze daarvoor gebruikt zijn ze al kapot . Heb er zelf ook wat gehad, en echt kut kwaliteit.
Dan ga je er heel lomp mee om vriend.. Heb zelf ook die grote (en 2 kleine) voor een jaar en hij werkt nog perfect. (terwijl ik ze regelmatig gebruik)
pi_74261424
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:46 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dan ga je er heel lomp mee om vriend.. Heb zelf ook die grote (en 2 kleine) voor een jaar en hij werkt nog perfect. (terwijl ik ze regelmatig gebruik)
Owja, vergeten te zeggen. Heb alleen ervaring met die kleine, die grote zullen vast wel (beter)goed zijn.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:05:25 #299
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74261810
iemand ook nog interesse in een logitech harmony 880

= programmeerbare afstandsbediening via de pc
72$ including shipping and tracking number
pi_74261880
weet iemand trouwens hoe ik carnaval moet vertalen
wil een origineel pak
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:11:51 #301
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')