I think it will be sold very well for that price!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef jack-peng het volgende:
Here is a feedback for the product request
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV.
The factory is afraid copy items made by other competitors,so they refuse to provide this component to their customer.And if I want to order this item,has a minimum order 100pcs.But I am not sure if this item will be sold well.
If the supplier can sell to me ,the price including shipping cost for this item will be 3.99$ including shipping cost.
Ja dat is acceptabel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
I think it will be sold very well for that price!
Yes, 3.99$ for the DV is a great price!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
I think it will be sold very well for that price!
Ah ja, zo'n idee had ik dus al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
t is alleen de originele AEE houder he voor $3,99
zonder cam dus.
en de houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef mickeyD het volgende:
t is alleen de originele AEE houder he voor $3,99
zonder cam dus.
(zoals ik t lees wil AEE de houder niet los verkopen, omdat ze bang zijn dat producenten van nep-cam's, de echte houder met nep camera's verkopen als echte cam's)
en een soortgelijke houder zit al bij de plastic nepper, dus overbodig om los te kopen.
volgens mij is het alleen de houderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat haal ik er uit hoor, t is ook steenkolen engels..
ik hoor graag andere meningen als ik t fout heb?
Volgens mij ook, maar hier op het forum werd er door iedereen gesproken alsof je daar de hele cam voor krijgt.quote:
Edit: Mischien aardig als iemand jack dat even laat weten.quote:"Chong four drill AEE mini dv MD80 MD80S MD90 MD90S PD80 Mini-DV Special Bracket"
ja, helaas wel..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Skiet het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt wat betreft die Spy cam. Die van Ebay is dus dezelfde als die van jack voor 32 die nu naar 25 gaat?
Do you know what wil the price approximatelyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt het aan mij? want ik kan niet inloggen bij http://www.popbuying.com.
Als ik inlog, dan kom ik gelijk weer op het hoofdscherm zonder dat in ben ingelogd.
Ooh ja iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan druk je zeker op enter... had ik ook steeds. Je moet echt met je muis op login staan en klikken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Yes, 3.99$ for the DV is a great price!
If 3.99$ will be the whole camera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Semmm het volgende:
[..]Ik dacht dat het de hele cam was! als het alleen een houder is heb je er natuurlijk niks aan.
I do not think the really camera sold just 10$quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
Jack, are you saying it's just the mounting bracket?
We were expecting the camera that's sold on Ebay for just 10 dollars.
No one wants the mounting bracket
Yes many here have, the bids were very low, now they go much higher.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I do not think the really camera sold just 10$
Anyone already bought at the 10$ price ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |