Wie was jij ook alweer dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussies![]()
Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij snapt heel vaak niet de achterliggende gedachte van een post merk ik. Nu ook weer, het gaat helemaal niet om of je wel of niet kon betalen. Maar hij probeert duidelijk te maken dat mensen wel erg snel omzwaaien van onvrede naar allemaal weer tevreden over Jack en zijn diensten. Hij zegt 4 keer iets op het forum en heeft varkentjes voor 1 cent en iedereen is weer blij.
Kijk naar jezelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef mickeyD het volgende:
je moet het niet bij hem kopen hoor, het staat je (gelukkig nog steeds) vrij om t lekker ergens anders te bestellen waar het (soms veel) goedkoper is.
dat ze allemaal zo blij zijn met zijn methodes, en ff niet zo blij waren dat t betalen niet goed werkte is gewoon de reden van de negatieve berichten, aangeslingerd door 100 (soms knap irritant wordende) berichten per topic waarom dr niet besteld/betaald kon worden bij DP enz.
10 dagen.... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef tokko1 het volgende:
Jongens ik zeg.. 10 dagenmeer niet..
We shall miss you.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik lees altijd mee, ook in de tijd van DX topics al, post echter niet zo veel (sta er af en toe tussen).
Post je fotootjes als je het klokkie hebt? Gaaf dingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas
GRATIS?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
Iemand die zijn graits biggetje van dealperfect al heeft?
Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
Ja al een paar dagen incl. mijn nieuwe hoofdtelefoon ( me oude viel uit mekaar)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef veda het volgende:
Iemand die zijn graits biggetje van dealperfect al heeft?
[..]
Witte schoenen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn order met 2 broeken 1 paar witte schoenen worden maandag verscheept by Jack!
En dit horloge: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700 over 5 dagen pas
Moet bijbetalen alleen PayPal werkt tegen atm
och meid toch!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wij zeuren hier om zo'n 30 dollar gast...
Van een bepaalde ploeg?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef thijs1994 het volgende:
Ik zoek ook nog een shirt voor het wielrennen, kon ze alleen op TT vinden maar daar betaalde ik me blauw aan verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |