quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef caspergf1 het volgende:
Zou iemand mij vertellen wat de nieuwe site van Jacko is en waar je die camera op die Chinese site Taobao vindt. ik kom der niet wijs uit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay verkochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
zouden jullie die onzin misschien ff willen aanpassen in je bericht?
Jack was der flauw van denk ik. Hij zal wel denken, tijd voor een nieuwe gadget.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef thecuriousone het volgende:
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs![]()
Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
Omdat we weten dat ze veel goedkoper te krijgen zijn, anders hadden we deze prijzen volgens mij helemaal niet zo bizar gevonden. Jack heeft er eentje met hoesje trouwens die ik niet heel goedkoop nog ben tegengekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef Skiet het volgende:
Lol 32 dollar voor dat ding. Dat gaat nergens over toch.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?
Ah... op je korte lontje getrapt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef mickeyD het volgende:
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef tokko1 het volgende:
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé![]()
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?
de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?
de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |