abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74183242
Sommige producten weet je toch ondertussen wel van dat levertijden onzeker zijn.

Lasers/Geheugenkaarten zijn in ieder geval 2 categorieën waar levertijden nooit zeker zijn.
pi_74183297
Laatmaar
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74183402
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef caspergf1 het volgende:
Zou iemand mij vertellen wat de nieuwe site van Jacko is en waar je die camera op die Chinese site Taobao vindt. ik kom der niet wijs uit.

Staat allemaal in dit topic en vorige topic. Ga maar even lezen, dit slaat nergens op.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:55:44 #29
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74183433
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74183510
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay verkochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
zouden jullie die onzin misschien ff willen aanpassen in je bericht?

Je denkt toch niet ECHT dat Jack er veel meer voor betaald heeft dan de prijs op TB?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:59:21 #31
131319 mickeyD
pi_74183588
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:02:28 #32
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74183702
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74183706
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs

Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
jaja, en azo...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:05:55 #34
131319 mickeyD
pi_74183816
de meest interactieve gadget die dr te krijgen is..
maar wat een kansloze actie joh, hoe arm je ook bent
pi_74183822
Gister mijn pakketje gekregen van DX, zag er allemaal gewoon goed uit. Tot nu toe ben ik best tevreden over DX.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74183878
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef thecuriousone het volgende:
Over geheugen bij DX... begin er niet aan. Stockindicatie klopt niet en wachttijden zijn onmenselijk lang. Je denk een koopje te doen. Wel, tegen de tijd dat je je kaartje ontvangt is het lokaal ook al te krijgen voor die prijs

Iets anders nu... Niet echt een gadget maar er worden ook kinderen verkocht via TaoBao
Jack was der flauw van denk ik. Hij zal wel denken, tijd voor een nieuwe gadget.
pi_74184233
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef Skiet het volgende:
Lol 32 dollar voor dat ding. Dat gaat nergens over toch.
Omdat we weten dat ze veel goedkoper te krijgen zijn, anders hadden we deze prijzen volgens mij helemaal niet zo bizar gevonden. Jack heeft er eentje met hoesje trouwens die ik niet heel goedkoop nog ben tegengekomen.
pi_74184256
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
en dan nog! jack en kindjes moeten ook leven..
stelletje hollanders hierzo.. soms schaam ik me voor me afkomst!
zeuren voor 2 dollar enzo

Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
nou, zo goedkoop had ie ze nog niet gezien, anders had hij wel zelf meteen de prijs aangepast zal t niet?

Nou ik denk dat dat juist een voordeel was voor Jack. Ze waren nog weinig goedkoop te zien tot we ze massaal op Ebay vonden voor een lagere prijs (al was de buy now natuurlijk rond de prijs waar Jack ze voor heeft ongeveer)

Maar dat is juist top toch. Iets wat je goedkoop kan inkopen voor veel verkopen. Hoe meer winst hoe beter. Tot iedereen erachter komt en je gedwongen wordt je prijs aan te passen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:17:57 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74184296
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_74184417
terug vind pakketten
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:33:41 #41
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74184912
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gast iets wat voor 15+10 Yuan inkoop voor 32 Dollar verkoop staat daar mag je het wel even over hebben. Dat is niet even 2 Dollar verschil. Heeft niks met Hollander zijn te maken. Trouwens daar word je weleens moe van dat eeuwige gezeik.
Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74185053
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ah... op je korte lontje getrapt...
jij zou precies hetzelfde gedaan hebben...
ownee jij bent natuurlijk netjes en verkoopt alles in een marge van x1,5...
ow wacht... Jack moet personeel betalen een pand enzo en dat hoeft zo'n ebay/taobao verkoper niet!
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.

Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:38:26 #43
131319 mickeyD
pi_74185067
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?
pi_74185763
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef mickeyD het volgende:
al vroeg hij er $60 voor, mijn zegen heeft ie.. weet jij wat alles in de supermarkt inkoop kost? nee.
maar hem hier een oplichter noemen vind ik wat te ver gaan.
ze staan ook op ebay voor $25 "nu kopen"
t is jouw keuze te shoppen waar je wilt voor de prijs die jij wilt/kunt betalen..
als je dom bent en niet verder kijkt, dan kun je best eens teveel betalen ergens ja.
dan is die verkoper niet meteen een oplichter toch?

Nee, ik weet niet wat alles in de supermarkt inkoop kost. Maar als ik zie dat supermarkt A de Coca Cola voor 1 euro per fles verkoopt en supermarkt B voor 10 euro per fles dan is mijn keuze duidelijk. En wanneer ik vaak in Supermarkt B kom dan zou ik er wat van zeggen tegen de manager. Precies wat er nu ook gedaan is. En dat sommige mensen hem een oplichter noemen kan ik best begrijpen, zo zal dat voor sommige mensen gewoon voelen dat ze opgelicht worden.
pi_74186134
Eindelijk is mijn status veranderd! Zoals ik 2 topics geleden vermeldde had ik een witte Dualshock besteld voor mijn Playstation.
Eindelijk is de status nu naar Status: Order Received - in stock
pi_74186135
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef tokko1 het volgende:
Btw.. 't bedrijfje van jack is inmiddels al 12 personen.. Hij lijkt 't ook nogal druk te hebben hé
Komt als 't goed is ten goede van rpijs.. kan hij nog goedkoper inkopen!
dit vat ik even niet? vanwaar ten goede van de prijs?

de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
pi_74186228
is dat taobao ook in het hollands ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74186264
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

de prijs lijkt me juistem (iets) stijgen, wanneer er meer persoon in dienst komt?
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.

Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
pi_74186274
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.

Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
pi_74186294
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef gers het volgende:
is dat taobao ook in het hollands ?
Als je hem door de vertaler haalt wel. Alleen probleem is dat de functionaliteit dan wel minder is imo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')