het was eigenlijk een tvpquote:
doe dat dan voortaan op een normale manier en niet gelijk gaan uit zitten lokkenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.
Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
@beide;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.
Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:
Het is wel aandoenlijk hoe jullie altijd uitgaan van het goede in de mens.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijn) door een $5 product voor $32 te verkopen is ook weer overdreven
. Dan is het logischer dat hij ze voor $15 op een markt vond en dacht dat hij ze duur kon verkopen.
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.
Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!
x2, En hij snapt ook wel, dat ie hier zijn kop moeten laten zien op de sales weer te boosten. Hoe lang is het niet geweest dat ie niet meer online kwam op msn of niet reageerde op mails?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |