Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen klotenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
elke keer weer komt dit gezeik naar voren, elk topic weer.
Hoe is dit in vredesnaam te voorkomen?
Zijn jullie nog bezig voor een oplossing? of is DIT de oplossing?
Een tijd terug gaf jij volgens mij aan, dat jullie bezig zijn (waren) met een eventuele oplossing.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open, Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten
Helaas zit je hier fout.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef revpolen het volgende:
[..]
och meid toch!
dat is toch zeker 30 minuten werken![]()
gaat om het idee. De mensen hierzo denken dat alles in china gratis is!
oordopjes die 3 dollar kosten hub ff mailen en je krijgt wel weer nieuwe..
Service die je krijgt mag ook wat kosten!
+ dat zoals eerder aangegeven is die van jack van betere kwaliteit zijn,.
Vooralsnog, nepkleding?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
zo, uit het donkergrijze gebied vol in het zwart, zullen we nu gewoon weer stoppen met nepkleding en dat soort dingen
Probleem is natuurlijk dat je te maken hebt met ontzettend veel mensen die het topic bijna niet kennen, lezen dat ze goedkoop spullen kunnen krijgen en vervolgens onwetend iets vragen met een merknaam. Als we nou in de OP zetten dat het noemen van merknamen een waarschuwing oplevert en dat ook daadwerkelijk uitvoeren dan leren die mensen het in ieder geval af. Verder kan je er gewoon weinig aan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat moeten wij doen ? Het is aan jullie, niet aan ons, nu moet je het niet om gaan draaien. Wij houden een reeks open. Wij moeten er telkens voor zorgen dat jullie niet gaan liggen kloten
Als jullie je gewoon zouden gedragen en niet telkens richting het zwarte gebied af zouden dwalen zouden wij als modjes hier niets hoeven doen, net als bij de rest van de reeksen die in GC lopen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
de noob versie en de versie voor de mensen die wel al een tijdje meelezen enz
Is ook niet zo gek veel mis mee maar ze verliezen wel snel hun capaciteit tov originele accu's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:20 schreef mickeyD het volgende:
by the way, mn niet ploffende nokLa accu doet t al 4 dagen zonder opnieuw opladen :p
¤3 goed besteed dacht ik zo
same here, kon heerlijk betalen via paypal zonder cc, nu opeens dat gezeikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef DjimmyR het volgende:
Is er nog iemand waar PayPal bij zit te kloten? Iets met eCheck en het duurt 4-6 dagen voordat het geld word overgemaakt.
Nog nooit last van gehad.
dat is ongeveer net zo´n goed idee als op de snelweg fietsen, of parachute springen zonder parachute, niet zo´n heel goed idee dus, kan wel maar het is wat onhandigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Binkster001 het volgende:
Maak gewoon 2 topics
de noob versie en de versie voor de mensen die wel al een tijdje meelezen enz
offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet
Toen ik vorige keer een zoekrondje deed () op allerlei ploegen hadden ze Skil nog niet...
In ieder geval, nice
EDIT: D'r zit alleen geen broekje bij volgens mij
dat zonnecelding is best geinig overigens..heel weinig licht nodig. Het is geen lampje maar gewoon lcd schermpje wat flikkertquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Skv het volgende:
Bij Popbuying een setje in-ear dopjes van Kanen besteld en een gruwelijk lelijke knipperende Mercedes-sleutelhanger met zonnecellen ofzo.
Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef kloink het volgende:
[..]
offtopic: Voor mij echt een compleet raadsel nog steeds waarom je invreduzzznaam wil rijden in fietskleding met een MEGA merk erop. Als je er nou voor betaald zou krijgen...neen je moet het zelfs koopen!Snap er al jaren geen kont van
met een voetbalclub kan ik me voorstellen dat het je voorliefde is voor een bepaalde club maar een fietsploeg?! vaak allemaal individualisten waar je niet echt een teamgevoel bij krijgt...anyway....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk om de zelfde reden als mensen voetbal tenues kopen.... Gewoon omdat ze het mooi vinden.
Aflevering 1 van seizoen 3 van the Big bang theory!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.25619
snuggie![]()
Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Nog een vraagje; iemand had het laatst over een wake-up light ergens. Lijkt me een perfect ding voor mij. Maar weet iemand of DX/FP/andere chineese site zo'n dingen heeft? (Kon er geen vinden)
Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Qaox het volgende:
[..]
Neppe wake-up lights kun je bij de Action halen.
Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
snuggie![]()
Vraag me ook af wat ze kosten, wil het wel proberen maar geen zin om zo'n duur apparaat te kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Net ff gegoogled maar kon niks vinden. Heb je er toevallig foto's van en weet je hoe duur hij is?
@Boven; welke?
22 dollar is ook extreem duur anders...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Nu op RTL5, bij TeleShop zapte er langs.
29.95 + verzendkosten.![]()
Niet zeurenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef gers het volgende:
snuggie![]()
Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Niet zeurendaar heb ik om verzocht heb het zo koud!
Ps waarom mag op het forum van dealperfect, popbuying niet genoemd worden?
Paypal mag niet weten dat popbuying hetzelfde is als Dealperfect.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Niet zeurendaar heb ik om verzocht heb het zo koud!
Ps waarom mag op het forum van dealperfect, popbuying niet genoemd worden?
Ohhzo daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen links tussen elkaar ivm Paypal, logisch lijkt me.
neuhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb wat spullen ontvangen van een Chinese webshop. Het pakketje was geopend door de douane getuige de plakband met "geopend i.v.m. douanevoorschriften".
Heb niet aan de deur hoeven bij te betalen of iets dergelijks. Kans dat ik achteraf een acceptgiro thuisgestuurd krijg?
Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Dionysiou het volgende:
Als het pakket ingeklaard is en er zijn kosten aan verbonden dienen die contant betaald te worden aan de deur hoor!
Pinnen is niet mogelijk.
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuh
had ik ook, niks meer van gehoord
ik neem aan dat als ze wat van je willen, ze je eerste die accept giro sturen, en pas als je betaald hebt je spullen
Niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jammer dat pinnen niet mogelijk is. Tegenwoordig lopen ze al met handige PDA's met ingebouwde GPS enzovoorts.
Er is nog een pakketje naar me onderweg vanuit Hong Kong, waarde is 400 USD totaal en die is ook delayed. Geen idee hoeveel geld ik in huis moet halen dan.
En enig idee hoe lang dat op zich laat wachten? Zat ook geen aankondiging bij of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.
oh, spannendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heffingen kunnen gewoon achteraf komen per acceptgiro.
zielige acties zijn datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?![]()
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
Ik wil een mifare blockerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Iemand weleens een phone blocker gekocht? Ik zit er over te denken deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Lijkt me echt geweldig, zie je iemand bellen, loop je er op af en merkt die persoon dat de verbinding is verbroken, vraag je heel normaal; verbinding verbroken?![]()
En als je dan nog eens goed met techniek bent ga je dat ding modden zodat het een klein dorpje niet laat bellen
Zonder scheurtjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef mstr het volgende:
Via eBay een auto-houder voor m'n SE Xperia besteld.
je daalt in respect bij mijquote:
foto's?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef thijs1994 het volgende:
Kloten man ik heb enkele voetbalshirts gekocht bij zo'n chinees op Alibaba.com en gekregen, geen broekjes erin en twee shirtjes missend. Sjongejonge nou weer wachten laat ze 't maar nabezorgen. Wat ik wel heb ik trouwens wel héel mooi, maar dat is een schrale troost.
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef veda het volgende:
[..]
Ik wil een mifare blocker(mifare zijn de ov chipkaarten).
Die chips zijn binnenkort in alle kledingstukken te vinden, alle horloges, alle producten en mischien zelfs in de gratis plastic tasjes van de c1000.
Als je een winkel binnen loopt kan de winkeleigenaar precies zien welke kleding van welk merk je aan hebt, hoe vaak je al wat bij hem hebt gekocht en bij welke winkel je hiervoor bent geweest.
Daar bedank ik voor. Zodra de blockers uitkomen en ze nog niet i-legaal zijn, koop ik er een. Jammer voor de ov reizigers maar dat is maar niet anders.
Goed ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef PedroN het volgende:
10 seconden in de magnetron en een knappe jongen die dan nog kan ontvangen wat jij voor merkkleding aan hebt.
Achja, ik heb ook 21 dagen moeten wachten, toen ie eindelijk van waiting for supllier schoot naar pakaging. 3 dagen later eindelijk pakaged. En shipped. om op de 29 bij mij te zijn. Het is ook alweer de 30ste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Hier ook een bestelling van de 19e, welke nog steeds op "waiting for supplier" staat.. Van 2 items die allebei 3-5 dagen ship dates hadden. Gaat idd weer lekker bij DX; bij PB was mijn veel grotere order laatst na 2 dagen al verzonden.
[..]
Kon 'm laatst niet vinden, linkje in de OP er naartoe is ook stoek.
Jack, if you're still reading along; maybe some more HTC phone gadgets? Most of the businesses i visit over here use HTC phones or blackberries as business phones.. But mostly HTC's.
I see a lot of HTC 3g's for example, Touch duals.. might be a market for that over here. (you already have some HTC accessories, more than DX, congrats on that..![]()
)
Maar hij is niet voor mijquote:
Misschien dan maar een 2 persoons bij Jack aanvragen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar hij is niet voor mij
Het is een fout cadeautje voor een collega van me die het altijd zo koud heeft
Mooie dame trouwens
Geen enkel probleem, niet meer dan 10 seconden doen, want het ijzer in de rits en knopen kan een mooi lichteffect geven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:08 schreef veda het volgende:
[..]
Goed idee
Zou de gemiddelde kleding daar tegen kunnen? Zou de magnetron daar tegen kunnen?
Whahaha, als hij nou ook nog een CTRL-lamp en een ALT-lamp had, zou ik ze kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien ook wel een leuke lamp![]()
[ afbeelding ]
Zo slecht idee had ik niet hahahahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga meteen een snuggie halen, romantische avonden beleven met Neo2000![]()
[ afbeelding ]
It's updatedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef jack-peng het volgende:
Test,to see if my profile picture has been updated.
For the Apple Keyboard,it is a problem to package it,we will use a thick box to package it,it seems will be easily damaged on the way.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef einszweiachtung het volgende:
Binnenkort kunnen we allemaal Mac Gear gaan kopen! Antwoord van Rachel (NA 1 DAG)
---
Hello, (naam),
Thank you for your suggestion of this Mac keyboard and mouse. This is really helpful. We are planing to find a better supplier and put it in www.popbuying.com
Then you can buy direcrtly online.
Best regards,
Rachel
my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.quote:Here is a feedback for the product request
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
The supplier told me(another several other supplier in the market) that ,this item can only be sold with the DV
This item is made by firm plastic case.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Skiet het volgende:
Hi Jack can you please tell us more about the quality of this product: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24942
Is this version with the metal case or is it with the plastic case? And for what price will you update it in your shop since we found the very cheap ones on Ebay of which we are not sure of which material they are made of.
We will update the DV in two days.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef mickeyD het volgende:
zo te zien is die van plastic. (19,5gram)
de AEE is van metaal. (170gram)
[..]
my guess is that the product request was with the DV, not only the holder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |