quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
wat moest het zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef ClioSporT het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK VERKEERD NUMMER GEBRUIKT
Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het gaat ze dan ook niet om het geloof, maar ze zijn bang om niet te bloeden op hun huwelijksnacht. Dit denk ik he.. want anders zijn ze wel erg achterlijk. 1. anale seks is een zonde
2. je mag sowieso geen contact met het andere geslacht hebben op die manier
Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zal mij werkelijk een worst wezen of iemand seks heeft voor zijn/haar huwelijk. Maar mensen die vervolgens de schijnheilige bitch uithangen kan ik niet uitstaan. Anders hecht ik totaal geen waarde aan maagdelijkheid.
153quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat moest het zijn?
Centraal btw.
Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.
Dat is gewoon echt dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Die nick omg![]()
Maar goed, om verder te gaan:
[..]
Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..
En, lukt het?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...
Hij wil gewoon het vrouwelijke deel hier imponeren.
Hij is aan het sjansen met Bilmiyoremquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...
Hij wil gewoon het vrouwelijke deel hier imponeren.
Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werdquote:
Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?
Ik volg je even niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.
Omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werd![]()
![]()
![]()
Prrr.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:
Zargon je had mijn respect toch al hoor.
Gebeurt vaker..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg je even niet meerMaar goed
Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt dom.Maaaaaaaaar, stel je komt er van je man achter dat hij al ontmaagd is, zou je het niet meer op prijs stellen dat hij nog maagd is?
Ik zou er respect voor hebben als hij het kan/wil vertellen, maar het zou de relatie niet beinvloeden. Ik hoop dat m'n man ook zo denkt, maar stel dat het niet zo is en hij komt er via een ander later achter.. dat lijkt me niet leuk voor hem, daarom zou ik meteen alles melden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |