abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74133724

Hosgeldiniz - Welkom!

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic.
Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Trigger en Vonnuh de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Trigger en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan. Leuke dynamische boel dus! .

De begintopics 2 t/m 21, voor als je je verveelt:
Turken maken kennis
Turken willen meeten
Turken kunnen ook lachen
Turken hebben altijd honger
Turken en Ramadan
Haat-liefde relatie tussen de Turken
Turken zijn gesteld op Turkije
Turken plannen een meet
Turken zijn lief voor elkaar
Turken kunnen ook flirten
Turken pesten Emel
Turken zijn nachtmensen
Turken zeggen de meet af
Turken kunnen ook serieus zijn
Turken en politiek
Turken zijn gastvrij
Rellen met de Turken
Turken en voetbal
Turken en Grieken
Turken zijn behulpzaam
Dialoog tussen twee Turken

Na topicnr. 21 ben ik maar gestopt, want de dialoog ging eindeloos door tussen twee Turken, .
De Turken praten veel! .

Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .
quote:
     -scorpione-

Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:
     ACT-F

...
quote:
     Burakius

...
quote:
     ClioSporT

Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:
     Da.Rock

...
quote:
     Devrim_

...
quote:
     dvdfreak

the strong silent type like Gary Cooper
quote:
     EMEL

Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:
     GoeRoe86

...
quote:
     IHVK

Schepper van het topic
quote:
     Jero

Snel, goed en gek
quote:
     Min-e

...
quote:
     msnk

...
quote:
     RoW-0

...
quote:
     saban

Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:
     Slayage

Buffy, Tori en Lynch
quote:
     stukovich

Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:
     TheMagnificent

...
quote:
     zarGon

Lief, guitig en een sarcast
quote:
     - En iedere vatandas die ik vergeten ben, .
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74133738
pi_74133741
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK VERKEERD NUMMER GEBRUIKT
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74133753
, , .
pi_74133757
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef ClioSporT het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK VERKEERD NUMMER GEBRUIKT
wat moest het zijn?
Centraal btw.
pi_74133758
Die nick omg

Maar goed, om verder te gaan:
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het gaat ze dan ook niet om het geloof, maar ze zijn bang om niet te bloeden op hun huwelijksnacht. Dit denk ik he.. want anders zijn ze wel erg achterlijk. 1. anale seks is een zonde
2. je mag sowieso geen contact met het andere geslacht hebben op die manier
Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..

pi_74133766
153
pi_74133772
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het zal mij werkelijk een worst wezen of iemand seks heeft voor zijn/haar huwelijk. Maar mensen die vervolgens de schijnheilige bitch uithangen kan ik niet uitstaan. Anders hecht ik totaal geen waarde aan maagdelijkheid.
Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.
Ik ben een pure Turk.
pi_74133777
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat moest het zijn?
Centraal btw.
153
pi_74133792
Zegt ie...

Hij wil gewoon het vrouwelijke deel hier imponeren.
pi_74133807
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.
Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?
pi_74133818
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef ClioSporT het volgende:
153
check.
pi_74133819
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Die nick omg

Maar goed, om verder te gaan:
[..]

Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..

Dat is gewoon echt dom. Maaaaaaaaar, stel je komt er van je man achter dat hij al ontmaagd is, zou je het niet meer op prijs stellen dat hij nog maagd is?
Ik ben een pure Turk.
pi_74133840
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...

En, lukt het?
pi_74133847
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...

Hij is aan het sjansen met Bilmiyorem
pi_74133848
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat nou? Begenemedin mi?
Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werd
pi_74133858
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?
Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_74133861
Zargon je had mijn respect toch al hoor.
pi_74133885
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.
Ik volg je even niet meer Maar goed
pi_74133890
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werd
Omg
pi_74133897
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:
Zargon je had mijn respect toch al hoor.
Prrr. .
pi_74133899
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik volg je even niet meer Maar goed
Gebeurt vaker..
Ik ben een pure Turk.
pi_74133914
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is gewoon echt dom. Maaaaaaaaar, stel je komt er van je man achter dat hij al ontmaagd is, zou je het niet meer op prijs stellen dat hij nog maagd is?
Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijn
pi_74134008
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijn
Ik zou er respect voor hebben als hij het kan/wil vertellen, maar het zou de relatie niet beinvloeden. Ik hoop dat m'n man ook zo denkt, maar stel dat het niet zo is en hij komt er via een ander later achter.. dat lijkt me niet leuk voor hem, daarom zou ik meteen alles melden.
Ik ben een pure Turk.
pi_74134012
Ik ben 29 jaar, ook al gedraag ik mij 90% van de tijd als 18 jarige, en nog niet getrouwd en als mijn toekomstige vrouw of wat dan ook zou vragen of ik maagd ben dan ga ik best hard lachen hoor. Kom op heejj..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')