Prachtigquote:
OMGquote:
Aangepast!quote:
en weer aangepastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Haha, sorry dat ik zo zeur, maar je mist nog een stukje![]()
.
Ja, wiki is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
en weer aangepast![]()
Nu weet ik voor de volgende keer dat ik alleen maar de wiki moet kopieren en plakken.. heb nu zowat alles handmatig gedaan![]()
En nu ga ik slapen!
Oh leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:36 schreef DebjeD het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb in de afgelopen 2 dagen alle "show hier je nageltjes" gelezen en moet zeggen dat ik nu al een beetje verslaafd ben![]()
Heb al een konad stempelsetje besteld... En de 12 lakjes van China Glaze OMG alle kleurtjes dus![]()
ook via transdesign en dus meteen maar even paypal account aangemaakt.... Nu afwachten.....
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:10 schreef Kleintje19 het volgende:
Goedemorgen, even tvp voordat ik jullie weer kwijt ben![]()
ik kreeg gisteren mail van transdesign alles is goedgekeurd, alleen ben zo dom geweest het naar me hotmail adres te sturen dus via die link ik op paypal geklikt stond er uiteraard dit is niet het email adres dat bij paypal hoort,
fail
heb ze even gemaild
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:51 schreef morgane het volgende:
Jemig wat vliegen jullie voor die topics heen
ik zit echt met zoveel smnart te wachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou ik lakjes op eBay besteld ... Hopelijk komen ze snel binnen!![]()
Als ik een beetje geluk heb wordt mijn konad setje ieder moment gebracht door de postbode.......quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit echt met zoveel smnart te wachten
vandaag is het 1 week geleden dat ze verzonden zijn, kom er maar in postbode!
oooh, da's kut zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
FF snel naar huis gegaan om mijn vriend het blijde nieuws te vertellen dat zijn lang verwachte operatie morgen niet doorgaat![]()
Kan die nog twee weken wachten met ontzettend veel pijn2 zenuwen knel in bovenbeen
Misschien dat het toch als pakketje verzonden is en dat het vanmiddag nog met de pakketpost komt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef dieske87 het volgende:
postbode is geweest maar geen konad setje
wanneer de postbode bij mij komt tackel ik hemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou ik lakjes op eBay besteld ... Hopelijk komen ze snel binnen!![]()
ohw wat klote voor hem zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
Whoot!! Ben ook weer van de partij
FF snel naar huis gegaan om mijn vriend het blijde nieuws te vertellen dat zijn lang verwachte operatie morgen niet doorgaat![]()
Kan die nog twee weken wachten met ontzettend veel pijn2 zenuwen knel in bovenbeen
Ik heb net betaald en zo, dus ik wil dat ze het vandaag nog opsturen (nou ja, ik zou het graag eisen maar dat werkt jammergenoeg over het algemeen niet zo goed)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wanneer de postbode bij mij komt tackel ik hemik kan ook echt niet wachten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:The estimated cost to ship it overseas would be at least $85.00 USD.
Thanks again,
Anthony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mmascha: foto's!![]()
![]()
There is no love sincerer than the love of food.
Jij ook al! Zien!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ja!
*bam* op de deurmat!
china glaze
*uitpakken gaat*
ik denk wel dat je in de gaten moet houden dat het niet te veel op spam gaat lijken als je mensen steeds doorverwijst naar je sitequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef veels het volgende:
Zo kom net uit een vergadering, jullie waren ook een punt op onze agenda.![]()
Aangezien hier heel veel fanatieke nageldames zitten, heel veel van jullie bij ons bestellen en een aantal van jullie ook heel fanatiek zijn op onze nieuwe hyvespagina, leek het ons een heel leuk idee om in dit topic een nagelwedstrijd te organiseren!
Ben benieuwd of jullie hier oren naar hebben.
Het wordt dan een officiele wedstrijd met jury en met prijzen!!!![]()
Wanneer er voldoende animo en inzendingen zijn zullen wij dit initiatief nog vele malen voor jullie herhalen!
Ben benieuwd naar jullie reacties op dit idee.....
Foto!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
oooh, glitters en nog meer glitters
hihi, ik ben echt een glitterfreak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:32 schreef MinderMutsig het volgende:Ik heb twee maanden geleden een prijsvraag gewonnen "hier"en daar zijn die pr-mods al twee maanden mee bezig dus ik zou niet te snel antwoord verwachten hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@veels: Ik zou dat dan als ik jou was op je site doen of op je hyves
Prijsvragen op Fok! Zijn over het algemeen voor het hele forum toegankelijk en volgens mij komen er dan veel meer mensen hier die eigenlijk helemaal niks met nagels/lakjes etc hebben maar het alleen doen "om de prijsvraag"als je begrijpt wat ik bedoel.En om gezeik over het noemen en spammen van je site te voorkomen![]()
weet je wat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef veels het volgende:
Het wordt dan geen gewone prijsvraag he. Je kan alleen meedoen als je je nagels kan lakken en er ook nog heel goed in bent... Want de winnaar is uiteindelijk diegene die de nagels het mooiste heeft gelakt binnen het op dat moment geldende thema of onderwerp.
quote:
Misschien een stomme vraag maar hoe kun je meedoen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien dat het toch als pakketje verzonden is en dat het vanmiddag nog met de pakketpost komt?
Voor de nail-art fanatiekelingen:
Maak een Halloween mani en win een flesje Essie Swing Velvet en een Essence stampy set (de oude met stempellak). Eindigt 30 oktober.
http://www.parokeets.com/en/2009/10/halloween-special/
Maak een winter mani en win 3 Zoya "Matte Velvete" en een mini Half Time Polish Drying Accelerator of 3 Zoya "Ultra Glitter Winter". Eindigt 31 oktober.
http://nailartworld.blogs(...)ail-art-contest.html
Of maak een 'nautical' mani en win verschillende nail art spulletjes. Eindigt 31 oktober.
http://nailjuice.blogspot(...)s-talking-about.html
Moet je de blogs even lezen want ze hebben allemaal andere regels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar hoe kun je meedoen?
Een show je nagels prijsvraag lijkt me ook leuk!
Verder is het bestellen van nagellak pakketjes (oid) echt verslavend
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van links naar rechts: meteor shower, ruby pumps en atlantis.
allemaal glitters
die meteor shower is tof, die heeft ook allemaal blauwe glitters, dat zie je volgens mij niet op de foto
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar nu komt het dan toch!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu mag ik vanavond bij transdesign bestellen
ik ben een tut jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar nu komt het dan toch!
Meteor shower lijkt me mooi!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van links naar rechts: meteor shower, ruby pumps en atlantis.
allemaal glitters
die meteor shower is tof, die heeft ook allemaal blauwe glitters, dat zie je volgens mij niet op de foto
Emerald Sparkle.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben een tut ja
eens goed nadenken wat ik nou ga bestellen, heb een hele lange wishlist, en kan er 'maar' 9 bestellen
wie heeft er tips, echte must haves?
is dat allemaal CG?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Emerald Sparkle.![]()
En een quick dry topcoat. Poshe of Seche Vite. Daar ga je echt geen spijt van krijgen.
Emerald sparkle wel, dat is het groene zusje van Ruby Pumps.quote:
Welke site is van Enchantra??????quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef FijieStar het volgende:
Tvp
Heb daarnet mail gehad van Enchantra dat mijn betaling goed werd ontvangen...
Nu moet het ng verzonden worden...
Wachten is echt niet fijn
Bij die professional kit kan je kiezen voor alleen een flesje of een flesje met navuller. Ik zou eerst alleen een flesje halen om te proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Mirjam het volgende:
ohja, zie 't
dus Poshe Super-Fast Drying Top Coat of Seche Vite Professional Kit ?
die seche vite, die snap ik niet helemaal, dat zijn meer producten in 1?zie meerdere flesjes staan
ohja, zie 'tquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij die professional kit kan je kiezen voor alleen een flesje of een flesje met navuller. Ik zou eerst alleen een flesje halen om te proberen.
ik zag hem net staan toen ik naar scrangie ging jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
Waaaaauw, glitter! Mooie lakjes Mirjam! Zag Atlantis net bovenaan op de blog van Scrangie, waaaauw! Maak je foto's als je een van de lakjes op hebt?
www.konadnail.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:20 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Welke site is van Enchantra??????
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Agapimou het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit--> http://thenailphile.blogs(...)star-magnet-red.html
Is het te verkrijgen in Nederland:@
Het formaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, zie 't
zit er nog wezenlijk verschil tussen die 2?
die seche vite klinkt wel heel goed, over dat doordringen door alle lagen lak enzo.
ik bedoelde het verschil tussen die 2 merkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het formaat.![]()
Seche vite is ook heel goed maar sommige mensen kunnen er niet mee overweg.
Het schijnt dat als je op 3/4 van het flesje bent dat hij dan te dik is geworden. Daarvoor zijn die navuller en seche restore. En navullen is natuurlijk goedkoper dan steeds losse flesjes kopen. Het is een leuke investering, zeker omdat je seche restore ook kan gebruiken om gewone nagellak te verdunnen, maar het is een beetje zonde als jij een van die mensen bent die met dit merk niet overweg kan. Vandaar dat ik eerst 1 flesje zou halen en als je daar niet helemaal hyper over bent na gebruik dan zou ik de volgende keer een ander merk bestellen.
Met poshe hebben minder mensen moeite geloof ik dus die zou je anders ook kunnen proberen.
Oh zo. Ik ga alleen maar af op wat ik online lees he want ik heb alleen ervaring met die van Nubar maar dan zou ik zeggen Poshe. Bij seche vite is het zo dat je het helemaal geweldig vind of helemaal niks. Over poshe hoor ik ook wel wisselende ervaringen maar de negatieve zijn minder negatief dan bij seche vite.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoelde het verschil tussen die 2 merken
moet er wel mee overweg kunnen idd, da's belangrijk..
hmm, dan kan ik beter voor poshe kiezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh zo. Ik ga alleen maar af op wat ik online lees he want ik heb alleen ervaring met die van Nubar maar dan zou ik zeggen Poshe. Bij seche vite is het zo dat je het helemaal geweldig vind of helemaal niks. Over poshe hoor ik ook wel wisselende ervaringen maar de negatieve zijn minder negatief dan bij seche vite.
En ik weet niet of je je druk maakt over chemicaliën maar seche vite is niet B3free en poshe volgens mij wel.
Mja ik maak me er ook niet zo druk om maar het schijnt dat sommige van die chemicaliën tegenwoordig verboden zijn in de EU in cosmetica vanwege mogelijke risico's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dan kan ik beter voor poshe kiezen.
ik maak me eigenlijk niet echt druk om chemicaliën.
zou je je daar zorgen om moeten maken?
Count me in!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef veels het volgende:
Zo kom net uit een vergadering, jullie waren ook een punt op onze agenda.![]()
Aangezien hier heel veel fanatieke nageldames zitten, heel veel van jullie bij ons bestellen en een aantal van jullie ook heel fanatiek zijn op onze nieuwe hyvespagina, leek het ons een heel leuk idee om in dit topic een nagelwedstrijd te organiseren!
Ben benieuwd of jullie hier oren naar hebben.
Het wordt dan een officiele wedstrijd met jury en met prijzen!!!![]()
Wanneer er voldoende animo en inzendingen zijn zullen wij dit initiatief nog vele malen voor jullie herhalen!
Ben benieuwd naar jullie reacties op dit idee.....
Thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Swatches!![]()
![]()
Ik vind dat je zonder clean up ook best netjes lakt Daph!
Oeh, die bovenste is leuk!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, star magnet! * hoopt dat het niet in NL te verkrijgen is *
Swatches!! Niet zo netjes als normaal, ik denk dat ik een beetje te enthousiast was om netjes te lakkenGeen randjes bijgewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Sky-high top, twee laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Breakin, drie laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Entourage, 3 laagjes. Kleur is in het echt wat harder dan op de foto's, maar op de een of andere manier wil mijn camera dat niet vastleggen. Hij is iig minder 'pastel' dan de foto doet overkomen
Ik had de flesjes al op de foto gezet maar het is te klein zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Oeh leuk! Welke kleurtjes zijn dat allemaal?
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Oblivion het volgende:
Leuk mmascha!![]()
Lekker hè, dat fröbelen......
Knutselenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan.
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
Kaarten maken en haken vooral.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
KnutselenZelf heb ik er het geduld niet voor, maargoed. Wat knutsel je zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.quote:Swatches zijn foto's van producten als jij ze draagt, bijvoorbeeld nagellak op je nagels, of blusher op je wangen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
Zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere foto
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat leuk! Je bent wel een freubeltiepje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, ik ben ook zo'n fröbel miep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.![]()
Kan er echt uren mee zoet zijn.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef FijieStar het volgende:
Heeft er iemand al eens op deze site besteld?
http://www.head2toebeauty(...)e%20Sun%20Collection
Ik heb op de belgische site van OPI zitten kijken naar verkooppunten maar het staat er niet op...
Zijn er geen Nederlandse of Belgische webshops die OPI verkopen?
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesVanuit de VS laten verzenden is veel goedkoper dan vanuit Nederland, scheelt per lakje zo 6 euro.
mooi, allebeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
Mooie lakjes zie ik weer voorbij komen.
Ik ben zelf te krenterig om 'veel' geld uit te geven aan een lakje.
Gisteravond toch kennelijk te vroeg naar bed gegaan, vanmorgen frummellak van het beddegoed.
Met nog een laagje topcoat was 't nog min of meer acceptabel (iig voor het werk).
[ afbeelding ]
Uiteraard niet goed genoeg voor de rest van de dag, dus...
[ afbeelding ]
Hoop dat dit okay genoeg blijft, ik heb het morgen te druk om weer aan de gang te gaan.
Ik moet 's van dat freaky perfectionisme af![]()
De neonlak die ik heb (turned up turquoise) droogt zo snel dat de linkerhelft van mijn nagel al droog is als ik nog met de rechterhelft bezig benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
zo, een keus kunnen maken en begonnen met lakken
wat ruikt china glaze eigenaardig?
anders dan alle andere lakjes waar ik mee gelakt heb
het lakt ook anders, droogt heel snel voor mn gevoel, al als je aan het uitsmeren bent, kan dat? klinkt dat bekend?
Leuke creaties! Die bovenste vind ik erg gaafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
Gisteravond toch kennelijk te vroeg naar bed gegaan, vanmorgen frummellak van het beddegoed.
Met nog een laagje topcoat was 't nog min of meer acceptabel (iig voor het werk).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat dit okay genoeg blijft, ik heb het morgen te druk om weer aan de gang te gaan.
Ik vind China Glaze juist érg langzaam drogen... Maar dat idee ken ik wel.. ik heb er gisteren drie keer een ontzettende streep mee getrokken.. ik ben erg nog niet zo over uit, die CGquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
zo, een keus kunnen maken en begonnen met lakken
wat ruikt china glaze eigenaardig?
anders dan alle andere lakjes waar ik mee gelakt heb
het lakt ook anders, droogt heel snel voor mn gevoel, al als je aan het uitsmeren bent, kan dat? klinkt dat bekend?
Tof!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze droogt tijdens het lakken al (meteor shower) moet echt doorlakken, anders trek ik het laagje weer openquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind China Glaze juist érg langzaam drogen... Maar dat idee ken ik wel.. ik heb er gisteren drie keer een ontzettende streep mee getrokken.. ik ben erg nog niet zo over uit, die CG
Is gewoon een los sterretje dat ik in de topcoat op de Konad heb geplakt (en daarna nog een laagje topcoat)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!
Hoe heb je dat om die sterretjes heen gedaan??
Oh, is dat zilver een konad-afbeelding?? (die bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Is gewoon een los sterretje dat ik in de topcoat op de Konad heb geplakt (en daarna nog een laagje topcoat).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef MissJ het volgende:
En even mijn laatste post uit het vorige topic:
[..]
OMG![]()
Deze kleur![]()
![]()
Ik moet deze!!!!
Konadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, is dat zilver een konad-afbeelding?? (die bedoelde ik)
Ik zie geen groenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het enkelvoud van swatches? Ik vind swatch zo raar klinken
Enniejweejs, hier is er een:
[ afbeelding ]
China glaze Cherish, twee laagjes
Lichtgroen (Scrangie zegt mintgroen), Metallic-achtige look, droogt snel en je moet oppassen voor de lijntjes die je kwastje achterlaat, want die zie jeDekt binnen twee lagen perfect, droogt vrij snel (sneller dan de lakjes die ik vanmiddag postte)
Geen zin meer om randjes bij te werken
Het is ook niet heel erg groenig, maar het is echt niet zilverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het wel groenig, totdat es70 zei dat het zilver was.
Dat is heel handig. Je zet 5 stipjes in een rondje zeg maar. Proberen dat ze elkaar niet raken. Als het bijna droog is trek ja van ieder rondje een streepje naar het midden. Dit doe je dus bij ieder rondje. Ik heb er nog een zilverpuntje ingezet. Volgens mij zijn er ook filmpjes van op youtube zal is eentje zoeken voor je. Misschien is het zo niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja ik maak me er ook niet zo druk om maar het schijnt dat sommige van die chemicaliën tegenwoordig verboden zijn in de EU in cosmetica vanwege mogelijke risico's.
Van wat ik gelezen heb zou ik er wel op letten als ik bijvoorbeeld zwanger zou zijn maar verder geloof ik het allemaal wel.![]()
Hier staat wat info: http://thenailphile.blogs(...)e-nail-polishes.html
@dieske: leuk! Hoe heb je dat bloemetje gemaakt?
Ja die is idd heel makkelijk/mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb een handige tutorial gevonde op youtube met die bloemetjes maken
voor de gene die het willen zien dit is de link:
Die kleurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Linnie20v het volgende:
Even een snelle TVP voor het topic dicht is
Recycle, de day afterMoest het s'morgens nog schoonmaken en had er écht een kliederboel van gemaakt!
[ afbeelding ]
Die onderste plate wil bij mij maar niet lukken, totaal niet scherp, de fijne lijntjes pikt hij niet op. Maar dat was wel voordat ik het stempeltje had opgeruwd. Daarna heb ik ff snel een klein testje gedaan en dat leek wel OK.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Nog steeds geen mail van meisje dat me gel nagels zou zetten... qua lengte heb ik opzich niets te klagen maar putver! ik wil gelnagels!
en mijn donkerblauwe essence color en go ligt in de prullenbak, vroeg me al af waarom hij zo vol was, wat een irritante lak := (kleine potjes) andere van essence vind ik wel goedalhoewel ik een fluor roze heb van essence maar die is zowat doorzichtig, die dekt niet
blote billen nagels(sorry voor de fletse foto):
[ afbeelding ]
en mijn mislukte essence met scheve konadals de lak niet mee werkt heb ik ook echt geen zin meer verder
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef MissJ het volgende:
Ik heb mijn nagels vanavond met deze gelakt:
[ afbeelding ]
Hij heet "Goddess on stage"
Ik zal morgen bij daglicht een foto maken en hier neerkwakken![]()
H&M nagellak![]()
![]()
Oeeeeh die moet ik hebben, ik geloof dat mijn laarzen dezelfde kleur grijs zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Linnie20v het volgende:
Even een snelle TVP voor het topic dicht is
Recycle, de day afterMoest het s'morgens nog schoonmaken en had er écht een kliederboel van gemaakt!
[ afbeelding ]
Ik heb die van mij heel goedkoop op (de internationale) Ebay gekocht!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:
noes!! ze hebben geen gussied up green meer bij transdesign
Vaag...een paar van mijn nagels groeien ook een beetje krommig, maar sinds ik tijdens het lakken keurig basecoat en topcoat gebruik veel minder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:36 schreef loveli het volgende:
Wat kun je doen tegen kromtrekken van je nagels? Een paar nagels van me groeien eerst recht, maar als ze boven een bepaalde lengte komen worden ze opeens krom. Als ik ze dan weer flink korter knip en laat groeien, groeien ze wel weer gewoon recht.
*haalt braaf donkerblauw uit prullenbak*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Weggegooid?Haal hem er snel weer uit!
Die kan je hartstikke leuk voor nail art gebruiken en misschien werkt hij zelfs wel met konad!
Thanks dieske.![]()
Netjes hoor Lindy, zeker voor een eerste keer. Mooie kleurencombinatie ook.![]()
Kleintje: ik denk dat je te hard drukt op de stempel als je hem op je nagel rolt en dat de lijntjes daarom niet zo scherp zijn.
Babyfeet: leuke lakjes.![]()
Mooie foto's komen er weer voorbij.
ja, is dat echt zo verschillend?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:51 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het bij glitters ook fijn om een paar lagen doorzichtige nagellak te doen tot het glad voelt. Topcoat is daar toch te dun voor imo...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:37 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!!!
Ik heb mijn collectie maar eens op de foto gezet om mezelf er van te overtuigen dat ik ECHT voorlopig geen nieuwe lakjes nodig heb....
[ afbeelding ]
Essence SOS nail&cuticle balm, HEMA quick dry topcoat, kruidvat ridgefiller, ETOS basecoat, Catrice quick dry top coat, Essence express dry spray
[ afbeelding ]
O.P.I. Suzi skis in the Pyrenees, ORLY Sheer beauty & Emerald Life, Professional Cosmetics Ice It & Maple Glitter, Nina Ricci 06 (naamloos)
[ afbeelding ]
China Glaze: Watermelon rind, Ruby pumps, Grape Juice, Joy Moody blue
[ afbeelding ]
De hele black onyi collectie van de Jumbo voor een euro per stuk(meuren die dingen!!)
[ afbeelding ]
Essence: Rock rebell, caribbean sea, late at night, dress to party, disco glam
[ afbeelding ]
GOSH Rose & Frou Frou, Etos effect nails 600 & 010, Catrice Black Beauty, Rimmel Odyssey
[ afbeelding ]
Konad lakjes
[ afbeelding ]
En Konad plates
[ afbeelding ]
Stripers
[ afbeelding ]
steentjes enzo: zwarte bloemetjes, hartjes die verschillende kleuren hebben, witte bloemetjes, zilveren, rode en blauwe steentjes.
Zo.
In totaal zo'n 45 stuks, aangeschaft in minder dan twee maanden tijd... ik heb een serieus probleem..
Als je straks die seche vite hebt is een laagje waarschijnlijk genoeg. Die quick dry topcoats zijn echt veel dikker dan normale.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, is dat echt zo verschillend?
doorzichtige nagellak heb ik ook nog wel ergens...
Nope, mee eens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je straks die seche vite hebt is een laagje waarschijnlijk genoeg. Die quick dry topcoats zijn echt veel dikker dan normale.
(En ben ik de enige die die hema quick dry topcoat maar duur waterig rotspul vond? En dan werkt hij ook nog niet eens.)
die doorzichtige nagellak was idd al een héle verbeteringquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je straks die seche vite hebt is een laagje waarschijnlijk genoeg. Die quick dry topcoats zijn echt veel dikker dan normale.
(En ben ik de enige die die hema quick dry topcoat maar duur waterig rotspul vond? En dan werkt hij ook nog niet eens.)
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die doorzichtige nagellak was idd al een héle verbetering![]()
zit nog steeds te dubben tussen seche vite en poshe
enige nadeel van seche vite was toch dat stroperige?
dat klan ik dan toch kmooi opvangen door die thinner erbij te nemen? want die kan ook meteen alle andere lakjes verdunnen als 't nodig is, toch?
Cute!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
Restepct!!
Ik heb links gedaan, nu rechts nog ff doen. Ik heb wit en rood op de plate aangebracht en dat lichtjes door elkaar gemengd voor een mooie flow.
[ afbeelding ]
Oh, dat doet mijn ogen plezier!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:37 schreef Lindytje het volgende:
Fotospam!!!
Ik heb mijn collectie maar eens op de foto gezet om mezelf er van te overtuigen dat ik ECHT voorlopig geen nieuwe lakjes nodig heb....
[ afbeelding ]
Essence SOS nail&cuticle balm, HEMA quick dry topcoat, kruidvat ridgefiller, ETOS basecoat, Catrice quick dry top coat, Essence express dry spray
[ afbeelding ]
O.P.I. Suzi skis in the Pyrenees, ORLY Sheer beauty & Emerald Life, Professional Cosmetics Ice It & Maple Glitter, Nina Ricci 06 (naamloos)
[ afbeelding ]
China Glaze: Watermelon rind, Ruby pumps, Grape Juice, Joy Moody blue
[ afbeelding ]
De hele black onyi collectie van de Jumbo voor een euro per stuk(meuren die dingen!!)
[ afbeelding ]
Essence: Rock rebell, caribbean sea, late at night, dress to party, disco glam
[ afbeelding ]
GOSH Rose & Frou Frou, Etos effect nails 600 & 010, Catrice Black Beauty, Rimmel Odyssey
[ afbeelding ]
Konad lakjes
[ afbeelding ]
En Konad plates
[ afbeelding ]
Stripers
[ afbeelding ]
steentjes enzo: zwarte bloemetjes, hartjes die verschillende kleuren hebben, witte bloemetjes, zilveren, rode en blauwe steentjes.
Zo.
In totaal zo'n 45 stuks, aangeschaft in minder dan twee maanden tijd... ik heb een serieus probleem..
Ik denk dat ik ook eens naar de markt gaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef babyfeet het volgende:
puckzz wat mooi gedaan
en er komen weer geweldige lakjes voorbij zeg je kan er niet genoeg hebben vind ik.
dit zijn mijn stripers ooit eens op de markt gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de essence collectie![]()
[ afbeelding ]
het heet ez flow komt ook van de markt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan 52 flesjes op mijn bureau ben die rode van rimmel vergeten
Ze is er weer...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Lekker bezig babyfeet!![]()
De rest ook hoor, maar als ik op iedereen moet reageren moet ik vier topics terug![]()
Zo, ik doe ook weer een keertje mee. Jullie gaan zo snel en ik ben zoo druk, het is niet te doen![]()
Daarbij heb ik niet altijd wat spannends te posten want ik ben lang niet zo frobelig als jullie![]()
Vanavond O.P.I DS Signature gemend met een beetje O.P.I Ink:
[ afbeelding ]
Moet ze nodig weer een beetje verzorgen en inkorten, ze groeien weer alle kanten uit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze is er weer...![]()
Had al een keer naar je gevraagd!
Fröbel of niet, het gaat tenslotte om de nagels en nagellak!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]Ik zag het!
![]()
(vanavond pas dus haha..)
Ik dacht dus nog na het lakken: ff een fototje voor Obli en MiMu maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |