www.konadnail.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:20 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Welke site is van Enchantra??????
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Agapimou het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit--> http://thenailphile.blogs(...)star-magnet-red.html
Is het te verkrijgen in Nederland:@
Het formaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, zie 't
zit er nog wezenlijk verschil tussen die 2?
die seche vite klinkt wel heel goed, over dat doordringen door alle lagen lak enzo.
ik bedoelde het verschil tussen die 2 merkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het formaat.![]()
Seche vite is ook heel goed maar sommige mensen kunnen er niet mee overweg.
Het schijnt dat als je op 3/4 van het flesje bent dat hij dan te dik is geworden. Daarvoor zijn die navuller en seche restore. En navullen is natuurlijk goedkoper dan steeds losse flesjes kopen. Het is een leuke investering, zeker omdat je seche restore ook kan gebruiken om gewone nagellak te verdunnen, maar het is een beetje zonde als jij een van die mensen bent die met dit merk niet overweg kan. Vandaar dat ik eerst 1 flesje zou halen en als je daar niet helemaal hyper over bent na gebruik dan zou ik de volgende keer een ander merk bestellen.
Met poshe hebben minder mensen moeite geloof ik dus die zou je anders ook kunnen proberen.
Oh zo. Ik ga alleen maar af op wat ik online lees he want ik heb alleen ervaring met die van Nubar maar dan zou ik zeggen Poshe. Bij seche vite is het zo dat je het helemaal geweldig vind of helemaal niks. Over poshe hoor ik ook wel wisselende ervaringen maar de negatieve zijn minder negatief dan bij seche vite.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoelde het verschil tussen die 2 merken
moet er wel mee overweg kunnen idd, da's belangrijk..
hmm, dan kan ik beter voor poshe kiezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh zo. Ik ga alleen maar af op wat ik online lees he want ik heb alleen ervaring met die van Nubar maar dan zou ik zeggen Poshe. Bij seche vite is het zo dat je het helemaal geweldig vind of helemaal niks. Over poshe hoor ik ook wel wisselende ervaringen maar de negatieve zijn minder negatief dan bij seche vite.
En ik weet niet of je je druk maakt over chemicaliën maar seche vite is niet B3free en poshe volgens mij wel.
Mja ik maak me er ook niet zo druk om maar het schijnt dat sommige van die chemicaliën tegenwoordig verboden zijn in de EU in cosmetica vanwege mogelijke risico's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dan kan ik beter voor poshe kiezen.
ik maak me eigenlijk niet echt druk om chemicaliën.
zou je je daar zorgen om moeten maken?
Count me in!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef veels het volgende:
Zo kom net uit een vergadering, jullie waren ook een punt op onze agenda.![]()
Aangezien hier heel veel fanatieke nageldames zitten, heel veel van jullie bij ons bestellen en een aantal van jullie ook heel fanatiek zijn op onze nieuwe hyvespagina, leek het ons een heel leuk idee om in dit topic een nagelwedstrijd te organiseren!
Ben benieuwd of jullie hier oren naar hebben.
Het wordt dan een officiele wedstrijd met jury en met prijzen!!!![]()
Wanneer er voldoende animo en inzendingen zijn zullen wij dit initiatief nog vele malen voor jullie herhalen!
Ben benieuwd naar jullie reacties op dit idee.....
Thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Swatches!![]()
![]()
Ik vind dat je zonder clean up ook best netjes lakt Daph!
Oeh, die bovenste is leuk!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, star magnet! * hoopt dat het niet in NL te verkrijgen is *
Swatches!! Niet zo netjes als normaal, ik denk dat ik een beetje te enthousiast was om netjes te lakkenGeen randjes bijgewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Sky-high top, twee laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Breakin, drie laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Entourage, 3 laagjes. Kleur is in het echt wat harder dan op de foto's, maar op de een of andere manier wil mijn camera dat niet vastleggen. Hij is iig minder 'pastel' dan de foto doet overkomen
Ik had de flesjes al op de foto gezet maar het is te klein zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Oeh leuk! Welke kleurtjes zijn dat allemaal?
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Oblivion het volgende:
Leuk mmascha!![]()
Lekker hè, dat fröbelen......
Knutselenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan.
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
Kaarten maken en haken vooral.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
KnutselenZelf heb ik er het geduld niet voor, maargoed. Wat knutsel je zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.quote:Swatches zijn foto's van producten als jij ze draagt, bijvoorbeeld nagellak op je nagels, of blusher op je wangen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
Zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere foto
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat leuk! Je bent wel een freubeltiepje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, ik ben ook zo'n fröbel miep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.![]()
Kan er echt uren mee zoet zijn.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |