Ik had de flesjes al op de foto gezet maar het is te klein zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Oeh leuk! Welke kleurtjes zijn dat allemaal?
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Oblivion het volgende:
Leuk mmascha!![]()
Lekker hč, dat fröbelen......
Knutselenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan.
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
Kaarten maken en haken vooral.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
KnutselenZelf heb ik er het geduld niet voor, maargoed. Wat knutsel je zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.quote:Swatches zijn foto's van producten als jij ze draagt, bijvoorbeeld nagellak op je nagels, of blusher op je wangen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
Zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere foto
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat leuk! Je bent wel een freubeltiepje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, ik ben ook zo'n fröbel miep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.![]()
Kan er echt uren mee zoet zijn.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef FijieStar het volgende:
Heeft er iemand al eens op deze site besteld?
http://www.head2toebeauty(...)e%20Sun%20Collection
Ik heb op de belgische site van OPI zitten kijken naar verkooppunten maar het staat er niet op...
Zijn er geen Nederlandse of Belgische webshops die OPI verkopen?
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesVanuit de VS laten verzenden is veel goedkoper dan vanuit Nederland, scheelt per lakje zo 6 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |