Ik had de flesjes al op de foto gezet maar het is te klein zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Oeh leuk! Welke kleurtjes zijn dat allemaal?
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Oblivion het volgende:
Leuk mmascha!![]()
Lekker hè, dat fröbelen......
Knutselenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan.
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
Kaarten maken en haken vooral.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
KnutselenZelf heb ik er het geduld niet voor, maargoed. Wat knutsel je zoal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.quote:Swatches zijn foto's van producten als jij ze draagt, bijvoorbeeld nagellak op je nagels, of blusher op je wangen
Bij Hoevelaken rechtsaf.
Zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik knutsel ook regelmatig echt. Op de achtergrond van de foto's zie je nog mijn Cricut staan. Ownee net niet. Dat was op een andere foto
Ik zag ook nog mooie kleurtjes voorbijkomen!
Mirjam: die rode Ruby Pumps is gaaf!
Daph; jouw groen vind ik heel mooi!
MinderMutsig: Wat zijn swatches? Voorbeeldnagels?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat leuk! Je bent wel een freubeltiepje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kaarten maken en haken vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, ik ben ook zo'n fröbel miep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha. Duidelijk. Daar draait dit topic op dus.![]()
Kan er echt uren mee zoet zijn.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef FijieStar het volgende:
Heeft er iemand al eens op deze site besteld?
http://www.head2toebeauty(...)e%20Sun%20Collection
Ik heb op de belgische site van OPI zitten kijken naar verkooppunten maar het staat er niet op...
Zijn er geen Nederlandse of Belgische webshops die OPI verkopen?
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Head2toe shipt niet naar NL helaas.. Ik bestel opi (en de rest) via www.transdesign.com (zie voor bestelhandleiding de OP!). Wil je dat niet, dan zou ik via eBay bestellen bij bijvoorbeeld maiandjays of nailpolishsuppliesVanuit de VS laten verzenden is veel goedkoper dan vanuit Nederland, scheelt per lakje zo 6 euro.
mooi, allebeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
Mooie lakjes zie ik weer voorbij komen.
Ik ben zelf te krenterig om 'veel' geld uit te geven aan een lakje.
Gisteravond toch kennelijk te vroeg naar bed gegaan, vanmorgen frummellak van het beddegoed.
Met nog een laagje topcoat was 't nog min of meer acceptabel (iig voor het werk).
[ afbeelding ]
Uiteraard niet goed genoeg voor de rest van de dag, dus...
[ afbeelding ]
Hoop dat dit okay genoeg blijft, ik heb het morgen te druk om weer aan de gang te gaan.
Ik moet 's van dat freaky perfectionisme af![]()
De neonlak die ik heb (turned up turquoise) droogt zo snel dat de linkerhelft van mijn nagel al droog is als ik nog met de rechterhelft bezig benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
zo, een keus kunnen maken en begonnen met lakken
wat ruikt china glaze eigenaardig?
anders dan alle andere lakjes waar ik mee gelakt heb
het lakt ook anders, droogt heel snel voor mn gevoel, al als je aan het uitsmeren bent, kan dat? klinkt dat bekend?
Leuke creaties! Die bovenste vind ik erg gaafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
Gisteravond toch kennelijk te vroeg naar bed gegaan, vanmorgen frummellak van het beddegoed.
Met nog een laagje topcoat was 't nog min of meer acceptabel (iig voor het werk).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat dit okay genoeg blijft, ik heb het morgen te druk om weer aan de gang te gaan.
Ik vind China Glaze juist érg langzaam drogen... Maar dat idee ken ik wel.. ik heb er gisteren drie keer een ontzettende streep mee getrokken.. ik ben erg nog niet zo over uit, die CGquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Mirjam het volgende:
zo, een keus kunnen maken en begonnen met lakken
wat ruikt china glaze eigenaardig?
anders dan alle andere lakjes waar ik mee gelakt heb
het lakt ook anders, droogt heel snel voor mn gevoel, al als je aan het uitsmeren bent, kan dat? klinkt dat bekend?
Tof!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze droogt tijdens het lakken al (meteor shower) moet echt doorlakken, anders trek ik het laagje weer openquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind China Glaze juist érg langzaam drogen... Maar dat idee ken ik wel.. ik heb er gisteren drie keer een ontzettende streep mee getrokken.. ik ben erg nog niet zo over uit, die CG
Is gewoon een los sterretje dat ik in de topcoat op de Konad heb geplakt (en daarna nog een laagje topcoat)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!
Hoe heb je dat om die sterretjes heen gedaan??
Oh, is dat zilver een konad-afbeelding?? (die bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Is gewoon een los sterretje dat ik in de topcoat op de Konad heb geplakt (en daarna nog een laagje topcoat).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef MissJ het volgende:
En even mijn laatste post uit het vorige topic:
[..]
OMG![]()
Deze kleur![]()
![]()
Ik moet deze!!!!
Konadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, is dat zilver een konad-afbeelding?? (die bedoelde ik)
Ik zie geen groenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het enkelvoud van swatches? Ik vind swatch zo raar klinken
Enniejweejs, hier is er een:
[ afbeelding ]
China glaze Cherish, twee laagjes
Lichtgroen (Scrangie zegt mintgroen), Metallic-achtige look, droogt snel en je moet oppassen voor de lijntjes die je kwastje achterlaat, want die zie jeDekt binnen twee lagen perfect, droogt vrij snel (sneller dan de lakjes die ik vanmiddag postte)
Geen zin meer om randjes bij te werken
Het is ook niet heel erg groenig, maar het is echt niet zilverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het wel groenig, totdat es70 zei dat het zilver was.
Dat is heel handig. Je zet 5 stipjes in een rondje zeg maar. Proberen dat ze elkaar niet raken. Als het bijna droog is trek ja van ieder rondje een streepje naar het midden. Dit doe je dus bij ieder rondje. Ik heb er nog een zilverpuntje ingezet. Volgens mij zijn er ook filmpjes van op youtube zal is eentje zoeken voor je. Misschien is het zo niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja ik maak me er ook niet zo druk om maar het schijnt dat sommige van die chemicaliën tegenwoordig verboden zijn in de EU in cosmetica vanwege mogelijke risico's.
Van wat ik gelezen heb zou ik er wel op letten als ik bijvoorbeeld zwanger zou zijn maar verder geloof ik het allemaal wel.![]()
Hier staat wat info: http://thenailphile.blogs(...)e-nail-polishes.html
@dieske: leuk! Hoe heb je dat bloemetje gemaakt?
Ja die is idd heel makkelijk/mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb een handige tutorial gevonde op youtube met die bloemetjes maken
voor de gene die het willen zien dit is de link:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |