quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:51 schreef morgane het volgende:
Jemig wat vliegen jullie voor die topics heen
ik zit echt met zoveel smnart te wachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou ik lakjes op eBay besteld ... Hopelijk komen ze snel binnen!![]()
Als ik een beetje geluk heb wordt mijn konad setje ieder moment gebracht door de postbode.......quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit echt met zoveel smnart te wachten
vandaag is het 1 week geleden dat ze verzonden zijn, kom er maar in postbode!
oooh, da's kut zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
FF snel naar huis gegaan om mijn vriend het blijde nieuws te vertellen dat zijn lang verwachte operatie morgen niet doorgaat![]()
Kan die nog twee weken wachten met ontzettend veel pijn2 zenuwen knel in bovenbeen
Misschien dat het toch als pakketje verzonden is en dat het vanmiddag nog met de pakketpost komt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef dieske87 het volgende:
postbode is geweest maar geen konad setje
wanneer de postbode bij mij komt tackel ik hemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou ik lakjes op eBay besteld ... Hopelijk komen ze snel binnen!![]()
ohw wat klote voor hem zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
Whoot!! Ben ook weer van de partij
FF snel naar huis gegaan om mijn vriend het blijde nieuws te vertellen dat zijn lang verwachte operatie morgen niet doorgaat![]()
Kan die nog twee weken wachten met ontzettend veel pijn2 zenuwen knel in bovenbeen
Ik heb net betaald en zo, dus ik wil dat ze het vandaag nog opsturen (nou ja, ik zou het graag eisen maar dat werkt jammergenoeg over het algemeen niet zo goed)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wanneer de postbode bij mij komt tackel ik hemik kan ook echt niet wachten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:The estimated cost to ship it overseas would be at least $85.00 USD.
Thanks again,
Anthony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mmascha: foto's!![]()
![]()
There is no love sincerer than the love of food.
Jij ook al! Zien!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ja!
*bam* op de deurmat!
china glaze
*uitpakken gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |