quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
En je doet niet eens meequote:
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.
Bij deze heb je een DQ te pakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef Sally het volgende:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
zeg ik nog niet
Zeur niet, ik ben ruim op tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DQ te pakken
Oh, het is bij dezeNquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DQ te pakken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geeft niet. Je was zelfs met de strafpunten nog beter dan ik.
Om met Vettel te spreken: Als we aan het eind het kampioenschap maar niet verliezen op 3 punten
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Netjes eindresultaat dacht ik zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Tarado het volgende:
gefeliciteerd WEST en BMW![]()
gefeliciteerd eNGine10 met onze 3e plaats als Renault
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.
Dat wordt ruim gecompenseerd door het feit dat mijn teamgenoot twee keer vergeten was een voorspelling in te vullen, dus het valt meequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dankje wel allemaal we zullen er 1 op drinken vanavondquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oeh... Not badquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van Abu Dhabi:1 WEST McLaren Mercedes 33 2 Tarado-Renault 27 3 McTasty Williams 27 4 Sally, Red Bull 26 1 Red Bull 50
[
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Da's ook wel waar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.
Ja dat is inderdaad ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Jpe. Thanks Colt voor het vele werk dat je er ook dit jaar weer ingestoken hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Brawn GP?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef WEST het volgende:
bedankt Coltz
en ik ben moet mijn titel verdedigen.
dus auto nr 1 is van mij
Zullen we dat weer samen proberen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
En ik wil de (constructeurs) titel weer terug
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zullen we dat weer samen proberen?
ColtZ, thnx voor het organiseren! Al had je wel een rekenfoutje gemaakt, dat is weer perfect rechtgetrokken!
Lijkt me prima, maar ik weet niet welke uitslag ColtZ hier bedoelde, rijders- of constructeurskampioenschapquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van dit jaar bepaald de volgorde waarin je een team mag kiezen.
Wat vinden jullie?
Lijkt me goed! Ik wil me ook weer inschrijven met als voorkeursteam Lotusquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
primaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
Als ik het goed begrijp kan iedereen zijn voorkeursteam opgeven en jij plaatst ze in die teams in volgorde van het (rijders?)kampioenschap?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan iedereen zijn voorkeursteam opgeven en jij plaatst ze in die teams in volgorde van het (rijders?)kampioenschap?
Dan zeg ik Red Bull.
ik ben nog met een paar mensen in gesprek daarna geef ik het team op.quote:
Word dit zo'n Alonso soap?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben nog met een paar mensen in gesprek daarna geef ik het team op.
Was toch met Williams en Honda?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef LeXX het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Buttongate, toen met Williams en Relault geloof ik
Wat voor beter Materiaal?? Je bedoeld zeker dat je teamgenoot eerder de voorspelling opstuurt dan jijquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef franklop het volgende:
Ik ben ook in onderhandeling met een renstal. Even bedingen dat ik beter materiaal krijg dan mijn teamgenoot.
Nou hoop eigenlijk dat ze mij de juiste voorspellingen doorgeven en dat ze mijn teamgenoot 1 puntje minder gevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat voor beter Matriaal?? Je bedoeld zeker dat je teamgenoot eerder de voorspelling opstuurt dan jij
Ik mocht er getuige van zijnquote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef franklop het volgende:
Waren lange en zware onderhandelingen, maar zijn eruit gekomen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Tarado het volgende:
Dus nu zijn al gekozen
Brawn
Red Bull
Lotus
correct?
Al voorzienquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
mij maakt het niet veel uitWie wil mij als teamgenoot?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
Ik wil welquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
Moet dan maar hequote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Anders ik wel.![]()
West & Elmaro, Mercedes dan maar?
Mis je wel de nummers 1 en 2quote:
nee hoor die heb ik wel. IK ben tenslotte wereldkampioenquote:
Het team niet meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor die heb ik wel. IK ben tenslotte wereldkampioen
in 2010 wel weer. en we houden gewoon de eerste pitbox en startnr 1 en 2quote:
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef franklop het volgende:
eigenlijk kan Lotus de dubbel niet meer ontgaan
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.
Nog een voorkeur voor team, Swindler? Dan kan ColtZ dat op zijn lijstje en de rest van hun lijstje halenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
De dubbel wat betreft de onderste plaatsen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.
een heel jaar en die wordt volgend jaar gewoon verlengt heurquote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
Geniet er maar van zolang het kan
Hopsa nog maar eensquote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor team, Swindler? Dan kan ColtZ dat op zijn lijstje en de rest van hun lijstje halen![]()
En je hebt twee kandidaten voor je teamgenoot: LeXX en ColtZ zelf. Ik zou zeggen: je hebt ze voor het uitkiezen
Mercedes GPquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef Swindler het volgende:
Welke teams zijn nog over eigenlijk?
STRquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje, waar kan ik dan nog uit kiezen
Dat maakte 'm niet zoveel uit, zei hijquote:
LeXX misschien wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat maakte 'm niet zoveel uit, zei hijDus doe een grabbelton
quote:
Goed idee!quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Sally het volgende:
schUPje![]()
[..]
Misschien is een TT-change handig? 'F1 Predictions - voorinschrijving 2010' ?
Ik heb het even in de feedback gemiktquote:
Ik heb 'm maar even een PM gestuurd.quote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien Almighty al 66 dagen niet meer op fok is geweest en we dus niet weten of hij nog op Fok komt mag TheClown een team en teamgenoot kiezen.
Ik zet je samen met McTasty bij Sauber.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb het vrij druk met werk dus fok niet al te vaak meer maar ik vind alles wel best, zet me maar ergens neer en ik zal het een agendapunt van maken in mijn telefoon om op tijd te reageren.
Natuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe werkt dit precies? er staat weinig info in de OP![]()
en kan ik nog meedoen?
Ik zet je erbij!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik wil ook nog wel meedoen!
Was in de F1 manager iets van 20ste met 1 race gemist
ok, tof...zet mij er ook maar bij dan!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.![]()
Hier wat info:
F1 Predictions 2009
Ik stel het wel op prijs dat je iedere race je voorspelling plaatst.Zodat je niet je teamgenoot benadeeld.
Ik was je voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok, tof...zet mij er ook maar bij dan!
Okquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Szura het volgende:
Zet mij maar in de Williams![]()
Teamgenoot maakt me echt niks uit dus zou zeggen vecht het maar uit
En volgens mij is Williams al bezet:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef 4-elements het volgende:
*stelt zich beschikbaar als teamgenoot in willekeurig team*
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef LeXX het volgende:
He, het ziet ernaar uit dat ik een teamgenoot heb
Maar welk team? Ik wil dan gaan voor Williams
het is eNGine10 ipv enGiNe10quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Sally het volgende:
Indien er iets niet klopt, roept u maar!
Next up: Bouncer_Bone
Lieve schat, ik typte het uit mijn hoofd!quote:
Checkquote:
Gezien mijn eigen auto lijkt me dat wel goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Check![]()
En je teamgenoot 4-elements goed?
Ik zet je dan gewoon naast Szura bij Renaultquote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gezien mijn eigen auto lijkt me dat wel goed.![]()
Al is natuurlijk nog onduidelijk wat er nu met Renault gaat gebeuren.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zet je dan gewoon naast Szura bij Renault
Zijn aanwezigheid staat verborgen, maar het laatste topic waarin hij gereageerd heeft, is F1 Predictions Groot-Brittannië Silverstonequote:
Nog voorkeur voor een teamgenoot?quote:
quote:
Dan moet je haar ff vragenquote:
Ik zit anders prima bij Mercedes hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
moppie en ik willen evt wel ruilen met WEST en elmaro!![]()
Oh jawel, een beetje:quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef WEST het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het stiekem toch wel een beetje leuk vind.![]()
Maar goed ik moet nog zien hoe het gaat. Hij is er toch 3 jaar uit geweest.
Ben benieuwd na de gevechten met Hamilton, Button en Alonso![]()
Hij kiest in ieder geval een goed team uit.
Ja hey, tis jouw vriendin en jij wil haar als teamgenoot. Ik nietquote:
zal dr bellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey, tis jouw vriendin en jij wil haar als teamgenoot. Ik niet
Dat WEST toch stiekem een klein beetje Schumifan is, is toch eigenlijk wel het nieuws van de dag.quote:
Hahahaa. Dat vraag ik me af...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat WEST toch stiekem een klein beetje Schumifan is, is toch eigenlijk wel het nieuws van de dag.
formule1 veraadster,quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
formule1 veraadster,mag hopen dat ie zijn nek voorgoed breekt. dus hier scheiden onze sportieve wegen..
familiedag, mijn hele familie is in aantocht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:15 schreef GJonline het volgende:
[..]
Al wakker...Geen kater? Zeker geen tijd voor een pilsje straks? Of is het familie dagje
Ok veel plezier vandaag, ik heb dat gister allemaal gehad..poets ze!quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
familiedag, mijn hele familie is in aantocht.
Blijven er 4 slapen dus morgenmiddag zou wel kunnen.
al gedaan....quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ok veel plezier vandaag, ik heb dat gister allemaal gehad..poets ze!
Zullen we woensdag doen dan? heb een paar leuke verhalen, gister weer onderuit door die schijtbeesten..nu voor kapper spelen! Groeten aan frieslandquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
al gedaan....
gisteren bij andere familie geweest.
He Harry, jij ook hier!quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
formule1 veraadster,mag hopen dat ie zijn nek voorgoed breekt. dus hier scheiden onze sportieve wegen..
doe ze mij maar allemaal, heb ik in ieder geval nog wat puntjes. En jij Ferrari haha, beetje proberen om te wisselen. JE LIJKT ZELF WEL EEN DUITSERquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
He Harry, jij ook hier!![]()
Welk team neem jij volgend jaar?
STR
Force India
Virgin Racing (Manor GP)
US F1
Ik zet je bij Virgin! Jij maagdquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:30 schreef GJonline het volgende:
[..]
doe ze mij maar allemaal, heb ik in ieder geval nog wat puntjes. En jij Ferrari haha, beetje proberen om te wisselen. JE LIJKT ZELF WEL EEN DUITSER
Samen met Max dan..2 maagden..succes gegarandeerd! gelukkig heb ik hier een eigen sneetje waar ik de hele dag aan mag komen..quote:
Geen idee...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef ColtZ40 het volgende:
rene t/m ruud doen niet meer mee denk ik zo.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Sally het volgende:
Eventjes weer netjes op een rijtje, hoor...
@ GJonline, jij wil ook meedoen volgend jaar? Dan zet ik je onderaan het lijstje.
JA zet me maar onder, zoals je hebt gelezen, Team maagd ( bedankt he colt...
==========================
Overgebleven teams:
STR
Force India
Virgin Racing (Manor GP)
US F1
==========================
Er zijn nog een paar plaatsen vrij, omdat er mensen uitgevallen zijn!
Helaas, tenzij iemand jou als teamgenoot kiest, heb jij de laatste keus wat team betreftquote:JA zet me maar onder, zoals je hebt gelezen, Team maagd ( bedankt he colt...
Zeker. Er zijn 13 teams.quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas, tenzij iemand jou als teamgenoot kiest, heb jij de laatste keus wat team betreftEn mss kiest iemand anders wel Virgin Racing, of blijf jij ermee opgescheept
Maar wrs kun je wel meedoen
Really?quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef -moppie- het volgende:
GJonline doet gewoon mee bij team Virgin (hij is de enige die ik ken op wie dit team van enige toepassing is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Sally het volgende:
ColtZ?Ik heb ze afgelopen seizoen al div keer benaderd of ze hun voor spelling willen plaatsen. Daar heb ik nooit een reactie op gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.quote:Op zondag 27 december 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb ze afgelopen seizoen al div keer benaderd of ze hun voor spelling willen plaatsen. Daar heb ik nooit een reactie op gekregen.
Ben je gek! Als ze niet de moeite niet nemen om te reageren laat staan een voorspelling te plaatsen wat is het nut dan? Dan maar een paar nieuwe deelnemers.quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
ok.
En nu een PM? Om te vragen of ze volgend jaar mee willen doen?
Ik moet zeggen dat ik rene29 en Ruud_Kawasaki al een eeuwigheid niet meer gezien heb, hier.
Van Googol weet ik dat hij het druk heeft, en dat hij het daarom vorig seizoen veel vergeten heeft.
Zit ook wat in!quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je gek! Als ze niet de moeite niet nemen om te reageren laat staan een voorspelling te plaatsen wat is het nut dan? Dan maar een paar nieuwe deelnemers.
okquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit ook wat in!
Al verwacht ik dat Rowan wel mee wil doen, maar is die bij mijn weten op vakantie.
Next up dan maar: Schunckelstar
quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok![]()
en nu? nu mag ik een team kiezen van welke er nog over zijn?
En een teamgenoot?quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Schunckelstar het volgende:
doe dan maar torro rosso, dan heb ik alvast teamkleding in mijn kledingkast liggen hier
Die zijn nog niet compleet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Sally het volgende:
@ ColtZ: haal even onderaan STR en Virgin weg![]()
Dus nog 2 teams over:
Overgebleven teams:
Force India
US F1
Een soseeeetje?quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef GJonline het volgende:
[..]
haha pak nog een soseeeeetje, zatte harry. 31 euro net!
Die is al bezet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef GJonline het volgende:
sally??? ik wil jouw als teamgenoot... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee je ljikt me leuk
quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef GJonline het volgende:
sally??? ik wil jouw als teamgenoot... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee je ljikt me leuk
Ow zow.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef GJonline het volgende:
jammer vond haar wel leuk, voor moppie is het een soseetje ja....
je maakt me hele maal gelukkig, alleen al het feit dat je dit jaar voor ferrari bent. terwijl je het liefst met schumacher op de wc zit.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je komend jaar goed je best doet mag je volgend jaar als eerste kiezen.
Nee hoor, daar is nog een plaatsje vrij. Wil je Schunckelstar als teamgenoot?quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wilde STR, maar die is al bezet maak ik hier uit op?
Plaats me dan maar bij Force India
welkom aan boord dan, teamgenootquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Vind het prima, als Schunkelstar er geen problemen mee heeft
Vind STR een leuker team dan Force India
Dankje! teamgenootquote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
welkom aan boord dan, teamgenoot
Ywquote:Op maandag 28 december 2009 18:34 schreef rene29 het volgende:
Zet mij maar neer voor Force India
(Bedankt voor de reminder Sally...)
Sure!quote:
Ok, je staat er al onder bij.quote:
Doe maar Team Virgin, mooi team + mooie teambaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Sure!![]()
Je mag roepen welk team je wil (niet heel veel keus meer), en een eventuele teamgenoot 'kiezen'.
En een maagd als teamgenoot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Doe maar Team Virgin, mooi team + mooie teambaas
Teamgenoot!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Doe maar Team Virgin, mooi team + mooie teambaas
Van mij welquote:
Feyenoord Racingquote:Op woensdag 30 december 2009 04:27 schreef M.Melandri het volgende:
Mag ik naast TJ?
middenmoot dusquote:
Dat komt wel heeel fout over naquote:Op woensdag 30 december 2009 05:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
haha volhoudertje,
vanavond thuis?
quote:
Je bent scherpquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:56 schreef Sally het volgende:
Ik lees deze reactie nog eens...
[..]
Dat komt wel heeel fout over na
[..]
![]()
.
.
.
.
.
.
Maar goed:
Er zijn nog drie plaatsen vrij, omdat er mensen uitgevallen zijn!
Eén teamgenoot gezocht, en 1 compleet team!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef Almighty het volgende:
Doe mij maar team US F1.
Ben effe weg geweest, maar zal klaar zijn voor het nieuwe seizoen.
Ik zal je wel steeds een PM (of mail?) sturen als er weer een race isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
Nah ... gooi mij maar bij Force 1ndia dan
Nee.. Dat zou ik niet doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Als er een team afhaakt streep ik er gewoon 1 weg.
Minder werkquote:Op maandag 4 januari 2010 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.. Dat zou ik niet doen!
De mensen hier kunnen er niets aan doen dat een team afhaakt, en de indeling in teams is gewoon leuk voor hier en heeft verder niets met de werkelijkheid van doen
* Sally slaps ColtZ40 with a big large trout!quote:
Hihihiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:48 schreef Almighty het volgende:
Tel anders gewoon mijn voorspelling voor 2, komt wel goed.
Werd 't tijd dat je ook een blik wierp in AMS, natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef Waffle het volgende:
Als er nog plek over is wil ik ook wel mee doen. Ik heb dit topic nooit gezien, omdat ik eigenlijk alleen mijn actieve topics bekijk op fok.
Jammerquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:15 schreef Almighty het volgende:
Ik heb besloten toch maar niet mee te doen dit jaar. Heb weinig zin om in mijn uppie een team te vormen. Succes allemaal. Op deze manier verdwijnt ook mooi de naam USF1...
Je hebt er wel hoge verwachtingen van he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:34 schreef WEST het volgende:
ik ben er klaar voor om mijn titel te verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |