Oh, het is bij dezeNquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DQ te pakken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geeft niet. Je was zelfs met de strafpunten nog beter dan ik.
Om met Vettel te spreken: Als we aan het eind het kampioenschap maar niet verliezen op 3 punten
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Netjes eindresultaat dacht ik zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Tarado het volgende:
gefeliciteerd WEST en BMW![]()
gefeliciteerd eNGine10 met onze 3e plaats als Renault
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.
Dat wordt ruim gecompenseerd door het feit dat mijn teamgenoot twee keer vergeten was een voorspelling in te vullen, dus het valt meequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dankje wel allemaal we zullen er 1 op drinken vanavondquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oeh... Not badquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van Abu Dhabi:1 WEST McLaren Mercedes 33 2 Tarado-Renault 27 3 McTasty Williams 27 4 Sally, Red Bull 26 1 Red Bull 50
[
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |