quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
En je doet niet eens meequote:
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is je graden ook. we moeten minimaal derde worden bij de constructeurs.
Bij deze heb je een DQ te pakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef Sally het volgende:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
zeg ik nog niet
Zeur niet, ik ben ruim op tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DQ te pakken
Oh, het is bij dezeNquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DQ te pakken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geeft niet. Je was zelfs met de strafpunten nog beter dan ik.
Om met Vettel te spreken: Als we aan het eind het kampioenschap maar niet verliezen op 3 punten
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Netjes eindresultaat dacht ik zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Tarado het volgende:
gefeliciteerd WEST en BMW![]()
gefeliciteerd eNGine10 met onze 3e plaats als Renault
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb WEST 3x 3 strafpunten gegeven.
Dat wordt ruim gecompenseerd door het feit dat mijn teamgenoot twee keer vergeten was een voorspelling in te vullen, dus het valt meequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is WEST's eigen schuld. De drie punten waar ik op doel komt door dat ene minuutje, waar Sally door FOK! werkzaamheden te laat was. Overmacht dus!
Dankje wel allemaal we zullen er 1 op drinken vanavondquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oeh... Not badquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van Abu Dhabi:1 WEST McLaren Mercedes 33 2 Tarado-Renault 27 3 McTasty Williams 27 4 Sally, Red Bull 26 1 Red Bull 50
[
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Da's ook wel waar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.
Ja dat is inderdaad ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Jpe. Thanks Colt voor het vele werk dat je er ook dit jaar weer ingestoken hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Brawn GP?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef WEST het volgende:
bedankt Coltz
en ik ben moet mijn titel verdedigen.
dus auto nr 1 is van mij
Zullen we dat weer samen proberen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
En ik wil de (constructeurs) titel weer terug
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zullen we dat weer samen proberen?
ColtZ, thnx voor het organiseren! Al had je wel een rekenfoutje gemaakt, dat is weer perfect rechtgetrokken!
Lijkt me prima, maar ik weet niet welke uitslag ColtZ hier bedoelde, rijders- of constructeurskampioenschapquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van dit jaar bepaald de volgorde waarin je een team mag kiezen.
Wat vinden jullie?
Lijkt me goed! Ik wil me ook weer inschrijven met als voorkeursteam Lotusquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
primaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
Als ik het goed begrijp kan iedereen zijn voorkeursteam opgeven en jij plaatst ze in die teams in volgorde van het (rijders?)kampioenschap?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan iedereen zijn voorkeursteam opgeven en jij plaatst ze in die teams in volgorde van het (rijders?)kampioenschap?
Dan zeg ik Red Bull.
ik ben nog met een paar mensen in gesprek daarna geef ik het team op.quote:
Word dit zo'n Alonso soap?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben nog met een paar mensen in gesprek daarna geef ik het team op.
Was toch met Williams en Honda?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef LeXX het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Buttongate, toen met Williams en Relault geloof ik
Wat voor beter Materiaal?? Je bedoeld zeker dat je teamgenoot eerder de voorspelling opstuurt dan jijquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef franklop het volgende:
Ik ben ook in onderhandeling met een renstal. Even bedingen dat ik beter materiaal krijg dan mijn teamgenoot.
Nou hoop eigenlijk dat ze mij de juiste voorspellingen doorgeven en dat ze mijn teamgenoot 1 puntje minder gevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat voor beter Matriaal?? Je bedoeld zeker dat je teamgenoot eerder de voorspelling opstuurt dan jij
Ik mocht er getuige van zijnquote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef franklop het volgende:
Waren lange en zware onderhandelingen, maar zijn eruit gekomen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Tarado het volgende:
Dus nu zijn al gekozen
Brawn
Red Bull
Lotus
correct?
Al voorzienquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
mij maakt het niet veel uitWie wil mij als teamgenoot?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
Ik wil welquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |