quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..], zijn het toch die drie strafpunten verschil, die het kampioenschap bepalen.
Maar wel een goed teamresultaat deze laatste race.
En WEST en BMW, Gefeliciteerd!
Da's ook wel waar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is geen overmacht. Dat is het risico van het op het laatste moment willen doen.
Ja dat is inderdaad ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Jpe. Thanks Colt voor het vele werk dat je er ook dit jaar weer ingestoken hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 08:19 schreef Tarado het volgende:
Last but not least;
ColtZ40, jij bedankt voor het weer perfect organiseren dit seizoen
, ik hoop dat je het weer een jaar kan opbrengen in 2010!
Brawn GP?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef WEST het volgende:
bedankt Coltz
en ik ben moet mijn titel verdedigen.
dus auto nr 1 is van mij
Zullen we dat weer samen proberen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
En ik wil de (constructeurs) titel weer terug
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zullen we dat weer samen proberen?
ColtZ, thnx voor het organiseren! Al had je wel een rekenfoutje gemaakt, dat is weer perfect rechtgetrokken!
Lijkt me prima, maar ik weet niet welke uitslag ColtZ hier bedoelde, rijders- of constructeurskampioenschapquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wederom Red Bull dan maar? (Wordt dan het derde opeenvolgende jaar dat deze samenstelling ongewijzigd blijft.)
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van dit jaar bepaald de volgorde waarin je een team mag kiezen.
Wat vinden jullie?
Lijkt me goed! Ik wil me ook weer inschrijven met als voorkeursteam Lotusquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
primaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat vinden jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |