Moet dan maar hequote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Anders ik wel.![]()
West & Elmaro, Mercedes dan maar?
Mis je wel de nummers 1 en 2quote:
nee hoor die heb ik wel. IK ben tenslotte wereldkampioenquote:
Het team niet meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor die heb ik wel. IK ben tenslotte wereldkampioen
in 2010 wel weer. en we houden gewoon de eerste pitbox en startnr 1 en 2quote:
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef franklop het volgende:
eigenlijk kan Lotus de dubbel niet meer ontgaan
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.
Nog een voorkeur voor team, Swindler? Dan kan ColtZ dat op zijn lijstje en de rest van hun lijstje halenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Swindler het volgende:
mij maakt het niet veel uitWie wil mij als teamgenoot?
De dubbel wat betreft de onderste plaatsen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Red Bull, dat na twee succesvolle seizoenen eindelijk de dubbel wil binnenhalen.
een heel jaar en die wordt volgend jaar gewoon verlengt heurquote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
Geniet er maar van zolang het kan
Hopsa nog maar eensquote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor team, Swindler? Dan kan ColtZ dat op zijn lijstje en de rest van hun lijstje halen![]()
En je hebt twee kandidaten voor je teamgenoot: LeXX en ColtZ zelf. Ik zou zeggen: je hebt ze voor het uitkiezen
Mercedes GPquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef Swindler het volgende:
Welke teams zijn nog over eigenlijk?
STRquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje, waar kan ik dan nog uit kiezen
Dat maakte 'm niet zoveel uit, zei hijquote:
LeXX misschien wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat maakte 'm niet zoveel uit, zei hijDus doe een grabbelton
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |