abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75962286
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef Tarado het volgende:
Mercedes will announce their new driver at 1030 today.
NELSINHO PIQUET IS TWEEDE RIJDER ZOMG WAT EEN DEBIELEN DAAR!!!!!!

Ik had Schumacher gewild

Klote Mercedes !

Klote Piquet !

Godverdomme !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75962421
volgens mij maak je een grap, tenminste dat hoop ik
pi_75962442

vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 december 2009 @ 11:35:31 #106
54593 crew  Olga
Cheese
pi_75962497
whahahaha
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_75962665
NRC sport is de eerste die het bevestigd zo te zien:
quote:
Mercedes heeft vandaag aan weken van speculeren een eind gemaakt: Michael Schumacher keert volgend seizoen als coureur terug in de Formule 1. De Duitser die zeven wereldtitels won, twee bij Benetton en vijf bij Ferrari, heeft zich voor een jaar verbonden aan Mercedes Grand Prix. Naar verluidt voor een bedrag van zeven miljoen euro. Eind volgende week wordt hij 41 jaar en daarmee is ‘Schumi’ veruit de oudste in een veld van 26 coureurs.
vosss is de naam,
pi_75962707
En daar komt de rest van de sites ook:
quote:
Officieel: Michael Schumacher maakt comeback bij Mercedes!
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 23 december 2009 11:32 - Print artikel

Wat voor iedereen al duidelijk was is zojuist door Mercedes Grand Prix officieel bekend gemaakt. Zevenvoudig wereldkampioen F1 Michael Schumacher maakt in 2010 een sensationele comeback bij het voormalige Brawn GP. Hij wordt bij de Duitse renstal de teamgenoot van Nico Rosberg. Mercedes heeft zo dus toch gekregen wat het wilde: een volledig Duitse line-up.

De geruchtenmolen draaide de afgelopen weken overuren. Het begon allemaal met de overname van Brawn GP door Mercedes en het vertrek van wereldkampioen Jenson Button naar Mclaren. Nick Heidfeld, Robert Kubica en Kimi Raikkonen, allemaal werden ze in verband gebracht met het tweede stoeltje bij Mercedes GP, naast de van Williams overgekomen Nico Rosberg. Van hen zit alleen Heidfeld nog in onzekerheid, hij heeft namelijk nog geen contract op zak voor 2010. Kubica kan bij Renault blijven, terwijl Raikkonen koos voor een avontuur in het WRC met Citroën.

Grootste kanshebber bleek al snel Michael Schumacher. Nieuwe berichten over Schumacher bleven ook maar binnenkomen. Hij zou nog onder contract staan bij Ferrari, maar dat bleek slechts een mondelinge overeenkomst. Zijn nek zou wellicht voor problemen zorgen, maar ook dat lijkt na grondig onderzoek door doktoren geen struikelblok te vormen.

De ontknoping leek de afgelopen dagen pas in het nieuwe jaar te gaan plaatsvinden. Hoge heren van Mercedes lieten namelijk weten dat de bekendmaking van de tweede rijder pas in 2010 zou plaatsvinden. Dat bleek echter niet het geval, want eerder vanochtend liet Mercedes weten dat het vandaan al zou gebeuren: de tweede rijder werd gepresenteerd.

Mercedes GP kwam met goed nieuws voor alle Schumacher-fans, want het maakte bekend dat de Duitser een contract voor 2010 heeft getekend bij de renstal. Hoeveel hij precies zal verdienen, is onduidelijk, maar volgens de geruchten kan Schumi minimaal zeven miljoen euro bijschrijven op zijn al goedgevulde bankrekening.

Schumacher wordt bij Mercedes herenigd met Ross Brawn. De twee vormden in hun tijd bij Ferrari een uiterst succesvolle combinatie met maarliefst vijf wereldtitels als gevolg. Ook bij Benetton werkten de twee al samen, toen resulteerde dat in twee wereldtitels. Of de twee ook bij Mercedes successen gaan behalen, zullen we in 2010 zien.

Schumacher wordt niet alleen herenigd met Brawn. Voor zijn loopbaan in de Formule 1 maakte hij namelijk deel uit van het opleidingsprogramma van Mercedes-Benz. Hij reed onder andere in de Sportscars voor het Duitse merk.
Mooie dag voor de autosportliefhebber
vosss is de naam,
pi_75962745

Gelukkig is dat nog goed gekomen
vosss is de naam,
pi_75962777
Heb er dubbele gevoelens bij. Aan de ene kant is het natuurlijk geweldig voor de sport dat iemand als Schumacher terugkeert, maar aan de andere kant ben ik bang dat het magische, nostalgische gevoel wat ik bij hem had als fan toen hij bij Ferrari reed minder zal worden.
pi_75962846
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/12/10301.html

En veel officieler dan de officiele site van de F1 kun je het niet krijgen
vosss is de naam,
pi_75962933
http://www.sportspromedia(...)me_in_motorsport/P1/

Het hele Schumacher verhaal vanaf kind tot nu, 5 pagina's.
Wel in het engels, maar dat zal voor de meeste geen probleem zijn
vosss is de naam,
pi_75962943
Wat heb ik een zin in 2010
pi_75963151
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Dat is ook gewoon een photoshop. Hij had daar een Ferrari overall aan.
Dat staat toch ook in mijn bericht, dat het een gemaakte foto is?
quote:
Maargoed, Bild is doorgaans erg goed geinformeerd over Schumacher in het bijzonder en zij waren ook de eerste die de geruchten naar buiten brachten.

En die zijn dus inmiddels bevestigd door Stefano dat Schumi hem opbelde en zei dat ie heel heel heel erg waarschijnlijk voor MercedesGP ging rijden komend jaar.

Dit bericht van Bild zie ik persoonlijk als de definitieve bevestiging dat Der Schumi inderdaad zijn comeback maakt en ik kan het alleen maar toejuichen!

Alonso komend jaar in de Ferrari, Massa terug van herstel, Button als verse WC, Lewis die de titel terug wil, Vettel die er net naast greep en dan de ubermeister van de WC's

Komend seizoen wordt episch, en wij gaan dat met zijn allen meemaken en ik heb er nu al zin in
Ik moet zeggen dat het me wel een leuk jaar lijkt te worden, al ben ik ab-so-luut geen fan van Michael Schumacher...

Maar benieuwd hoe hij het gaat doen, en ook vooral ten opzichte van de rest van het veld, ben ik wel.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 23 december 2009 @ 11:53:24 #115
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75963167
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75963279
Ik ben geen groot Fan van Schumi maar toch vind ik het wel erg vet dat tie weer terug is en nog wel bij mercedes
pi_75963450
Dat dus. Ik kan die vent niet luchten, maar vind het wel GE-NI-AAL!
vosss is de naam,
pi_75963538
www.brawngp.com ligt nu al plat

Schumacher is nog steeds hot. Heel hot
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 12:10:38 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_75963841
Schumi!

Button vs. Hamilton vs. Alonso vs. Schumacher
pi_75964190
JA! Hij's terug

Of hij nu wel wint of niet, het is gewoon vet dat Schumi het aandurft om terug te komen. Eens kijken of Mercedes+Schumi die Silberpfeile kunnen laten presteren.
pi_75964286
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schumi!

Button vs. Hamilton vs. Alonso vs. Schumacher
Button verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd, die had gewoon alle mazzel dat hij in de eerste seizoenshelft een onverslaanbare auto had. Daar had mijn oma nog in gewonnen.
pi_75964413
Even ongeneerd crossposten:

En van de site van MercedesGP (nu nog BrawnGP), die bijna niet te bereiken is:
http://www.brawngp.com/readstory.asp?bgp=j%C1%AA%C0rZ%7E%5E
quote:
MICHAEL SCHUMACHER JOINS MERCEDES GP PETRONAS
Posted: Wednesday 23 December 2009 at 12:03

Stuttgart/Brackley - The MERCEDES GP PETRONAS Formula One Team can confirm today that seven-times Formula One World Champion Michael Schumacher will make his racing return in 2010 with the Silver Arrows team.

With seven Drivers World Championships, 248 Grand Prix starts, 91 victories, 154 podium finishes and 68 pole positions, the 40-year old German needs no introduction following an illustrious and record-breaking Formula One career from 1991 to 2006 at the Jordan, Benetton and Ferrari teams.

Michaels return to racing with MERCEDES GP PETRONAS sees his return to Mercedes-Benz Motorsport where he began his racing apprenticeship as part of the Junior Programme in 1990, racing in Group C sports cars and DTM, and sees Michael renew his partnership with Ross Brawn with whom he won all seven of his World Championships.

Todays announcement confirms the MERCEDES GP PETRONAS driver line-up for the 2010 season with Michael partnering his compatriot, 24 year old Nico Rosberg, in the Silver Arrows cars.

Michael Schumacher: "MERCEDES GP PETRONAS represents a new challenge for me both in a sporting and a personal context. It is a new chapter in my racing career and I am really looking forward to working with my old friend Ross Brawn and my companions from my days with the Mercedes Junior Programme. I am convinced that together we will be involved in the fight for the Formula 1 World Championship next year and I am already looking forward to getting back onto the race track. For me, this partnership closes the circle. Mercedes supported me for so many years when I began my Formula 1 career and now I can hopefully give something back to the brand with the star."

Nico Rosberg: "It is fantastic that Michael is returning to Formula One and will be my team-mate at MERCEDES GP PETRONAS. Its a great challenge for me to be up against one of the best drivers of all time. Im sure that we will form a very strong partnership as he will have lost none of his speed! It is also great news for our sport and the fans."

Ross Brawn, Team Principal of MERCEDES GP PETRONAS: "I am delighted that we can confirm today that Michael will make his much-anticipated return to Formula One next year and drive for our MERCEDES GP PETRONAS team. As seven-time World Champion, Michaels outstanding record in Formula One speaks for itself and I am looking forward to working with him again. With the completion of our driver line-up, I believe that we now have the most exciting partnership in Formula One with Michael and Nico, who provide the perfect mix of talent, experience, speed and youth. We can now turn our full attention to the preparations for the new season and everyone at MERCEDES GP PETRONAS is extremely excited about the challenge ahead. With the investment and support in our team provided by Daimler, Aabar and our new title partner Petronas, and with two such exciting drivers, we have all of the building blocks in place to have another successful season in 2010."

Norbert Haug, Vice-President of Mercedes-Benz Motorsports: "In April 1991, when I had been in charge of the Mercedes-Benz Motorsport programme for just six months, Michael was standing beside me on the balcony one evening. Without the slightest doubt, he said in a low voice: Its about time that I got into Formula. Michael had just turned 22 years of age and four months later, he made his debut at Spa in a Jordan. Mercedes-Benz helped him to this point and the rest is history: seven World Championship titles, more than any racing driver, 91 Grand Prix wins, more than any racing driver. Michael has more of everything than every other driver. As part of the Mercedes Junior Programme, Michael had raced in Group C sports cars and competed in a few DTM races. Ross Brawn, then our opponent at Jaguar, quickly realised Michaels talent and they went on to win all seven of his Drivers World Championship titles together at Benetton and Ferrari. Our sporting ambition has always been that Michael should drive again where his professional career had started and Michael knew that. We often joked about it after the races and discussed the prospect seriously several times during the last 14 years in Formula 1. It didnt happen in 1995, it didnt happen in 1998 and it didnt happen in 2005. I am delighted that it will now happen in 2010. I am very much looking forward to working with Michael and everybody at Mercedes-Benz and Daimler extends a very warm welcome to our "apprentice" of 19 years ago. That apprentice is now the most successful racing driver of all time."
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 12:32:33 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75964858
Arme Nick Heidfeld, die zag zich al een paar keer op het podium staan volgend jaar.
pi_75964971
De terugkeer van de koning. Tribunes (vooral in Europa) zullen weer vol zitten en de gekte rondom de Duitser zal weer ongekend zijn. Zelf ga ik het allemaal meemaken in Hockenheim volgend jaar, heb er nu al zin in Maar het mooiste vind ik nog dat ik weer kan gaan juichen voor een coureur, dat had ik de afgelopen 3 jaar toch stukken minder. Schumi blijft DE held van de F1. Het worden prachtige gevechten met jonkie Vettel, grote concurrent Alonso en uitdager Hamilton. Gegarandeerd vuurwerk!
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 23 december 2009 @ 12:36:49 #126
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_75964977
Ik moet zeggen dat ik het stiekem toch wel een beetje leuk vind.

Maar goed ik moet nog zien hoe het gaat. Hij is er toch 3 jaar uit geweest.

Ben benieuwd na de gevechten met Hamilton, Button en Alonso

Hij kiest in ieder geval een goed team uit.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_75965160
quote:
Dat lees ik nu ook op meerdere sites.

Wat een tof verjaardagscadeau voor mij zeg
vosss is de naam,
pi_75965347
Schumi
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:44:57 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75965362
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je nog wat andere leuke dingen krijgt, maar gefeliciteerd in ieder geval
pi_75965431
Ondanks anti schumi vind ik het supervet !
<>
pi_75965523
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je nog wat andere leuke dingen krijgt, maar gefeliciteerd in ieder geval
Thanks

Eik staat dat hem beter dan rood, of ben ik nu echt aant vloeken?

=edit=
En de reactie van Lewis is er al:
quote:
Lewis: It's great to have Schumi back
Wednesday 23rd December 2009

Lewis Hamilton is relishing the prospect of going head to head with Michael Schumacher next season.

The seven-time Formula One World Champion has confirmed his return to the sport after three years in retirement, signing a three-year deal with Mercedes GP.

Hamilton has previously stated his biggest disappointment was being unable to compete against Schumacher in his debut season of 2007.

The German, who turns 41 in 11 days' time, called a halt to his 16-season career at the end of 2006, just a few weeks before Hamilton was confirmed as a McLaren driver for the following year.

But with Schumacher fit, after a neck injury had prevented a return with Ferrari in August, Hamilton cannot wait to take him on.

"It's great to have Michael back in Formula One," said Hamilton, the 2008 Champion.

"He is a legend, a really nice guy, and I am happy for him he has again got an opportunity to do the best job in the world - race in Formula One.

"I used to watch Michael race when I was in the junior categories, and I always hoped I would be in Formula One while he was still around.

"I'm now really looking forward to seeing him on the track and back at the top.

"It's brilliant news, and I wish him my absolute best on his comeback with such a fine team and company as Mercedes-Benz."

McLaren boss Martin Whitmarsh echoed Hamilton's sentiments on the prospect of seeing Schumacher back in F1.

"I think I share the sentiment of every single Formula One fan across the world by saying Michael's return to the sport is fantastically exciting - and a thrilling prospect for the 2010 season," said Whitmarsh.

"I've no doubt Michael has studiously examined this opportunity from every possible angle, and he's convinced he still possesses the same fearsome drive and determination required to succeed in Formula One.

"Obviously, Michael is a seven-time Champion and has absolutely nothing left to prove, so it will be fascinating to see what he can achieve in a new team.

"We now look forward to some terrific racing in 2010."

[ Bericht 40% gewijzigd door vosss op 23-12-2009 12:54:37 ]
vosss is de naam,
pi_75966430
Helemaal goed dit
pi_75966443
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:48 schreef vosss het volgende:

Eik staat dat hem beter dan rood, of ben ik nu echt aant vloeken?
dat past over 3 jaar mooi bij zijn haarkleur
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75966472
dit is nu al een EPIC seizoen

- nieuwe teams
- terugkeer van mercedes
- terugkeer van schumacher
- battle tussen hamilton en button
- alonso bij ferrari
pi_75966586
Spa 2010 ben ik er in ieder geval bij.
pi_75966606
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Gauner het volgende:
Spa 2010 ben ik er in ieder geval bij.
en ik in hockenheim
pi_75966652
Wat een seizoen gaat dit worden
pi_75966988
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Gefeliciteerd vosss
  woensdag 23 december 2009 @ 14:29:00 #139
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_75969816
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Want? Dat is sowieso al een onbetrouwbare bron.
Die hebben nog geen contract voor de tvrechten dat bedoel ik
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_75969820
Thanks

Nog even wat records van Schumacher op een rij:

91 overwinningen. De nummer 2 en 3 of all time, Prost met 51 en Senna met 41 hebben er samen 92 in totaal

Misschien gaat ie wel de ubermagische grens van 100 GP overwinningen halen.
9 overwinningen in 3 jaar tijd moet toch te doen zijn voor iemand als hij
vosss is de naam,
pi_75969925
Ligt eraan hoe sterk zijn auto wordt, zonder goeie bak onder je reet ben je (zo goed als) niks. Zie Ferrari dit jaar.
pi_75971720
quote:
Schumacher doet zijn volledig verhaal
[23 december - 14:54]

Michael Schumacher doet het volledig verhaal over zijn F1-comeback, zijn vertrek bij Ferrari en zijn passie om terug te vechten voor het wereldkampioenschap.

“Ik heb beslist om terug te keren naar de Formule 1. Mercedes GP en ik zijn akkoord gegaan om een team te vormen voor de komende drie seizoenen. En om eerlijk te zijn, ik ben enorm opgewonden door het idee om terug in een F1-cockpit te zitten.”

“Ik wil niet ontkennen dat het idee van een Duits F1-team me enorm verleidt. Ik denk dat elke Duitse piloot zich hetzelfde zou voelen. En natuurlijk speelt het een grote rol dat ik bij Mercedes GP opnieuw kan samenwerken met Ross. Daarenboven is mijn honger voor het racen terug. In Abu Dhabi, toen Ross me vroeg of ik het me kon inbeelden om terug naar de F1 te komen, voelde ik dat ik er niet klaar voor was. Maar twee weken later, toen hij me opnieuw belde, besefte ik dat mijn oude passie er terug was. Opeens stond ik weer in vuur en vlam. Het idee dat ik terug in een F1-wagen zit om te strijden om de wereldkampioenschappen is opwindend en inspireert me enorm.”

“Daarom gaan mijn eerste gedachten uit naar Ferrari. Ik ben heel blij dat de afsplitsing harmonieus is verlopen en dat we nog steeds als vrienden met elkaar kunnen omgaan. Ik wil Luca di Montezemolo en het hele Ferrari-team enorm bedanken voor de tijden die we samen doorbrachten en me de mogelijkheid te bieden om Ferrari in vriendschap te verlaten. Het zijn zulke daden die de ware betekenis van vriendschap inhouden; ook al was het contract nog niet getekend, toch beloofden we elkaar samen te werken door gewoon de hand te schudden. Ik zal altijd een groot deel van Ferrari in mijn hart dragen en ik zal nooit de sympathie en de passie van de tifosi vergeten. Ze hebben me tot over heel de wereld gesteund met hun passie – enorm veel dank daarvoor!”

“Ik ben niet over één nacht ijs gegaan bij het nemen van deze beslissing, en vooral omwille hiervan. Ferrari en ik hebben samengewerkt voor 14 jaar en ik heb veel geweldige momenten met het team kunnen ervaren tijdens deze periode. Het merendeel van mijn leven als F1-piloot is ‘rood’ en er hangt een sterke solidariteit en loyaliteit vast naar deze jongens toe; ze hebben me bijgestaan en hebben altijd geweldige wagens voor me gebouwd. Deze solidariteit zal blijven, ook al zullen onze teams elkaar bekampen op het circuit. Ik ben er zeker van dat Ferrari haar kracht van vroeger terug zal winnen, niet op zijn minst omdat de crew echt sterk en toegewijd is.”

“Mercedes GP zal een nieuwe uitdaging vormen voor mij, en dat trekt me enorm aan. Ik heb er geen twijfels over dat het team heel sterk zal zijn. Ze hebben getoond, door het winnen van twee wereldkampioenschappen, dat er een fantastische mengeling is van professionalisme en de diepste passie. De relatie tussen de competentie van Mercedes en het huidige WK-team is heel aanlokkelijk en belooft goede prestaties. Ik denk dat de strijd op het circuit spannend zal worden. Voor mij is de cirkel eindelijk rond nadat ik al die jaren in de Formule 1 heb vertoefd, want het was bij Mercedes dat ik indertijd mijn eerste contract tekende en het was Mercedes die me steunde toen ik de F1 binnenkwam.”

“Tot een tijdje geleden was ik er absoluut zeker van dat ik mijn carrière had beëindigd als een racepiloot bij Ferrari. Maar soms veranderen de zaken onverwacht en plots. Opeens zijn de omstandigheden niet meer dezelfde. Op dat moment moet je de beslissingen die je gemaakt hebt opnieuw overwegen. En, om eerlijk te zijn, de gefaalde comebackpoging die ik wilde ondernemen afgelopen seizoen gaf mij de reden om mijn situatie te herzien. Ik was verrast hoe snel en hoe sterk ik mezelf terug naar het niveau wilde tillen. Zo te zien werden mijn batterijen volledig opgelaad tijdens de laatste drie jaar. En wanneer – dankzij Ross – de mogelijkheid zich aandient om te rijden voor Mercedes GP, realiseerde ik me dat mijn oude motivatie er terug was, vol energie en met overtuigde daadkracht.”

“Fysiek gezien voel ik me absoluut fit. Ik realiseerde me deze zomer hoe snel ik mijn oude prestatiewaardes terug kon behalen door specifiek te trainen. En sindsdien bleef ik trainen. Mijn nek zorgt voor geen problemen meer. Ik kan nu dezelfde nekoefeningen doen als wanneer ik nog aan het racen was. Dit was afgelopen zomer niet mogelijk omdat er toen maar vijf maanden waren verstreken na mijn accident en mijn nek was daarom niet volledig hersteld. In de tussentijd vormt dit geen probleem meer.”

“Ik heb absoluut genoten van mijn leven in de voorbije drie jaar, ik heb vele zaken gedaan. Er waren geen saaie gevoelens of iets in die aard. Ik reed karting en moto’s zonder problemen. Nu ben ik weer volledig klaar om terug op serieus niveau mee te doen. Ik weet dat mijn ommekeer nogal plots gebeurde en ik denk dat het geweldig is dat Corinna mijn passie apprecieert en dat ze volledig achter mij staat. Toen ik haar vertelde van mijn plannen, voelde ze meteen aan dat het serieus was en ze gaf meteen haar toestemming.”

“Om het in één zin te zeggen: ik ben volledig klaar voor volgend jaar!”

Bron: Vertaald van het exclusieve interview wat ie begin vanmiddag gaf aan BBC World
Ik wou dat het maart was
vosss is de naam,
pi_75972316
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Where facts are few, experts are many.
pi_75972402
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
ik denk dat rosberg hier erg blij mee is, schumacher kan hem natuurlijk toch een hoop leren
pi_75972550
quote:
Alleen dit volgens mij:

Nico Rosberg, Schumacher's Mercedes team mate:

"It is fantastic that Michael is returning to Formula One and will be my team mate. It's a great challenge for me to be up against one of the best drivers of all time. I'm sure that we will form a very strong partnership as he will have lost none of his speed."
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 15:58:06 #146
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75973807
Dit kan gewoon niet anders dan een droomseizoen worden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 23 december 2009 @ 16:19:08 #147
131800 Tarado
capô de fusca
  woensdag 23 december 2009 @ 17:01:49 #148
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75976467
de motivatie straalt er vanaf
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75976585
Speciaal topic voor Schumi.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75976620
Als de Mercedes ook direct competitief is, wordt het volgend seizoen een mooie strijd om de wereldtitel lijkt me.
pi_75980152
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik wou dat het maart was
Ik ook. Dit belooft een geweldig seizoen te worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:50:32 #152
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75985796
quote:
Ik denk niet dat hij die status krijgt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:51:43 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75985871
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Leatherface het volgende:
Als de Mercedes ook direct competitief is, wordt het volgend seizoen een mooie strijd om de wereldtitel lijkt me.
Waarom niet, in de basis de op 1-2 na snelste bolide aan het eind van afgelopen seizoen. Samen met Schumi zal dat alleen maar beter worden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')