abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75973950


De kogel is door de kerk, Schumi zal weer Formule 1 gaan rijden en wel voor Mercedes.

Wat zijn jullie verwachtingen? Ik denk dat Schumi het moeilijk gaat krijgen met Rosberg maar desondanks hoge ogen gaat gooien voor het kampioenschap. Ik verwacht een heftige strijd met Vettel, Alonso en Hamilton.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75974120
Mooi, eindelijk een reden om weer eens F1 te gaan kijken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75974128
Ik denk niet dat je echt iets kan verwachten of voorspellen dit seizoen. Niemand weet hoe goed Schumi nog daadwerkelijk is en hoe goed hij met de nieuwe F1 wagens kan omgaan... en alle veranderingen in de teams.. de nieuwe teams... de rijderswissels.

Het wordt net als vorig jaar een complete verrassing denk ik.
pi_75974311
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat je echt iets kan verwachten of voorspellen dit seizoen. Niemand weet hoe goed Schumi nog daadwerkelijk is en hoe goed hij met de nieuwe F1 wagens kan omgaan... en alle veranderingen in de teams.. de nieuwe teams... de rijderswissels.

Het wordt net als vorig jaar een complete verrassing denk ik.
Dat maakt het wel interessant om te gaan kijken... al keek ik afgelopen jaren toch wel hoor...

Niks lekkerder dan na een goed avondje stappen met een zwaarhoofdje formule 1 checken
I'm not the man you think I am!
pi_75975239
Wat het imo veel te veel is is dat de kwaliteit van de coureur ondergeschikt is aan de kwaliteit van de auto.

Heb je een goeie auto, dan kom je een end. Zo niet, dan heb je pech. Al ben je God zelf. Of Schumacher echt zo goed is, of dat Ferrari juist zo goed was in die tijd weet ik dus ook niet.

Ik vind F1 eigenlijk maar kut, op regenraces na Ik vind het ook geen sport, omdat het materiaal bepaalt, niet de sporter ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75976417
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Ik vind F1 eigenlijk maar kut, op regenraces na Ik vind het ook geen sport, omdat het materiaal bepaalt, niet de sporter ...
Als je zo gaat beginnen kun je beter niet reageren op dit topic, dan ontstaat er weer een ellenlange discussie. Bovendien is het ook niet waar in mijn ogen, maar dat terzijde.

Schumi heeft Ferrari van 96 tot 98 van de grond af opgebouwd en daarna geoogst. Dat heb ik nog geen één huidige F1-coureur zien doen. Ik schat alleen Alonso zo hoog en goed in als Schumi.

Ik denk dat Schumacher geen last zal hebben van aanpassingen van reglementen e.d. Hij heeft zoveel ervaring, no problem. Bovendien zal hij ongetwijfeld heel veel testuurtjes gaan maken de komende tijd.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75976719
Ik verwacht (nog) niet dat hij wereldkampioen gaat worden, dat zal voor het grootste gedeelte gewoon van het materiaal afhangen, maar ik denk wel dat hij mooie dingen gaat laten zien komend seizoen
pi_75976795
materiaal wordt niet uit zichzelf snel...

snap dat dan
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75976809
Welkom terug Schumi! (helaas niet bij Ferrari..)
pi_75976856
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef bodylotion het volgende:
materiaal wordt niet uit zichzelf snel...

snap dat dan
Nee maar een coureur kan denk ik zelf hoogstens 5% verschil maken. Vorig jaar is wel het levende bewijs (Button de onverwachte onverslaanbare, Hamilton & Ferrari machteloos).
pi_75976879
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef bodylotion het volgende:
materiaal wordt niet uit zichzelf snel...

snap dat dan
Dat snap ik ( ), maar een goede coureur staat nergens zonder goed materiaal, zie bijvoorbeeld Schumacher in 2005.

Dus een coureur is niet uit zichzelf snel, snap dat dan
pi_75977032
Schumacher heeft er wel 5 seizoenen over gedaan om Ferrari aan de wereldtitel te helpen. Die heeft het hele team om zich heen gebouwd.


en neem bijvoorbeeld Alonso dit jaar. Die stond dit jaar op het podium in Singapore met misschien wel de allerslechtste auto van het veld.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75977086
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodylotion het volgende:
Schumacher heeft er wel 5 seizoenen over gedaan om Ferrari aan de wereldtitel te helpen. Die heeft het hele team om zich heen gebouwd.
Precies, dus daarom verwacht ik ook niet dat hij meteen WK wordt, al zou het best mogelijk zijn als Mercedes een geweldige auto neerzet
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2009 @ 17:24:37 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_75977147
Ik vind het mooi nieuws. Doet me denken aan Cruijff die terugkwam en bij zijn eerste wedstrijd het doelpunt van het jaar maakte.

Dit heeft de f-1 nodig. Ik kijk er naar uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_75977172
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Precies, dus daarom verwacht ik ook niet dat hij meteen WK wordt, al zou het best mogelijk zijn als Mercedes een geweldige auto neerzet
De reactie was dan ook eigenlijk voor Boes bedoeld
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75977212
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodylotion het volgende:
Schumacher heeft er wel 5 seizoenen over gedaan om Ferrari aan de wereldtitel te helpen. Die heeft het hele team om zich heen gebouwd.


en neem bijvoorbeeld Alonso dit jaar. Die stond dit jaar op het podium in Singapore met misschien wel de allerslechtste auto van het veld.
Ik ben het helemaal met je eens.

Verklaar maar eens aan mij waarom een Hamilton dan een Kovolainen helemaal om de oren rijdt. En verklaar mij maar eens waarom Schumi Massa helemaal om de oren heeft gereden. En een jaar later deed Massa mee om het kampioenschap tot in een laat stadium van het seizoen. Dus de coureur maakt echt het verschil wel.

Mercedes zal ook opgebouwd moet worden, alhoewel, de mensen en faciliteiten zijn er al. Rosberg en Schumacher vormen in ieder geval een IJZERsterk team, misschien wel het sterkste team van de grid. Dit i.c.m. Brawn, Mercedes en veel geld vanuit Stuttgart maakt Schumi in mijn ogen absoluut een titelkandidaat.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 23 december 2009 @ 18:06:28 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75978505
Ik verwacht voor het begin van 2010 een lichte voorsprong voor Ferrari omdat zij van de 4 topteams: Ferrari, McLaren, Mercedes GP en Red Bull het eerst zijn gestart met de nieuwe auto, Alonso zal zekere het optimale uit de auto kunnen halen dus die staan er wat mij betreft het beste voor in Bahrein.

Uiteraard is dat geen garantie voor de titel....................
pi_75979793
Calmer than you are
pi_75979903
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Schumifan?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75979929
How Schumacher became the biggest name in Motorsport

Mooie special over Schumacher die zijn hele carriere doorloopt vanaf kinds af aan tot aan nu.

5 lange pagina's in het engels.

Enjoy
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:59:09 #21
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75980380
nog een F1 topic
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_75982455
quote:
Michael to drive for Mercedes GP
Team switch done - a big "thank you" to Ferrari


"I have decided to return to Formula One. Mercedes GP and I agreed on teaming up for the coming 3 seasons. And to be honest, I'm already super excited by the prospect to be back in a F1 cockpit.

I don't want to deny at all that the idea of a German F1 team extremely tempts me. I guess every German driver would feel this way. And of course it plays a major role that I again can work together with Ross at Mercedes GP. Above all, however, my old hunger for racing is back. In Abu Dhabi, when Ross asked me if I could imagine returning to F1, I felt that I wasn't ready for it. But only two weeks later, when he called me once again, I realized that my old passion was returning. Suddenly I was on fire again. For me, the imagination to be back in a F1 car and to compete for the world championships is exciting and extremely inspiring.

That is why my thoughts initially go to Ferrari. I'm very pleased that the split-up goes off that harmoniously and that we are still on friendly terms with each other. I would really like to thank Luca di Montezemolo and the whole Ferrari team big time for the time we spent together and for giving me the opportunity to leave Ferrari in friendship. It's such deeds that make up a true friendship, as even though the contract has not yet been signed, we had promised each other to further cooperate by shaking hands. I will always carry a big part of Ferrari in my heart and I will never forget the sympathy and passion of the 'tifosi'. They supported my all over the world with their devotion - thank you very much for that!

I didn't take this decision lightly at all, especially because of that. Ferrari and I have been working together for 14 years and I've experienced a lot of great moments with the team during this time. Most of my life as a Formula 1 driver is 'red' and so there is strong solidarity and loyalty to these guys who have accompanied me and have always built great cars for me. This solidarity will remain, even though our teams will be competitors on the race track - because I'm certain that Ferrari will regain its former strength since the crew is really strong and committed.

Mercedes GP will be a new challenge for me which is extremely attractive. I have no doubt at all that the team will be really strong. They showed by winning the two world championships that there is meshing a fascinating mixture of high professionalism and deepest passion. The relation between the competence of Mercedes and the current world champion team is extremely attractive and promises a good performance. I think the duels on the race track will be electrifying. Especially since I've got the feeling as if, for me personally, the circle closes after all the years I spent in Formula One. I concluded my first ever driver's contract with Mercedes - back then in Group C and Le Mans - and Mercedes also supported me when entering the F1.

Until recently, I was absolutely sure that I had ended my career as a race driver at Ferrari. But sometimes things change suddenly and unexpectedly. All of a sudden, the framework conditions aren't the same anymore. At that point, you have to reconsider the decisions you've made. And, to tell the truth, the failed comeback attempt last summer gave me reason to reconsider my situation. I was surprised myself how fast and how strong I committed myself to this topic again. Apparently, my batteries recharged completely during the last three years. And when - thanks to Ross - the opportunity arose to drive for Mercedes GP, I realized that my old motivation was back, full of fresh energy and great force.

Physically, I feel absolutely fit. I already realized in summer how fast I achieved my former performance values by exercising specifically. And ever since, I kept on exercising. My neck is absolutely free of complaints. I can now do the same neck work-out as I did when I was still racing. This wasn't possible in summer because back then only five months had passed since my accident and so my neck wasn't cured completely. In the meantime this isn't a problem any more.

I absolutely enjoyed my current life in those three years, doing a lot of things. There were no bored feelings or something like this, I was doing Karting and Biking without big hazzle. Now I am geared up to compete on a serious level again. I know that my change of mind happened rather suddenly and I think it's great that Corinna appreciates my passion and that she absolutely backs me and my decision. When I told her about my plans, she immediately felt that I am serious about it and she instantly gave her approval.

To put it simply: I'm totally fired up for next year!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 23 december 2009 @ 20:50:56 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75985824
Waarom dan niet verdergaan in mijn eerdere Schumi toipic
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75985833
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodylotion het volgende:
Schumacher heeft er wel 5 seizoenen over gedaan om Ferrari aan de wereldtitel te helpen. Die heeft het hele team om zich heen gebouwd.


en neem bijvoorbeeld Alonso dit jaar. Die stond dit jaar op het podium in Singapore met misschien wel de allerslechtste auto van het veld.
Tegen mijn pricipes om dit topic in MyAT te hebben, maar op die Alonso-opmerking moet ik even reageren.

Alonso maakte heul hendig gebruik van de safetycarperiode, die naar later bleek door zijn teamgenootje Nelsinho op een perfect tijdstip veroorzaakt werd.

Dus dat heeft imo niet heel erg veel te maken met de stuur- en inhaalskunst van een Alonso. Die Renault was niet vooruit te branden. Maar gebruik maken van een safetycarsituatie kan elke rijder wel.

Just my 2 cents.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75985973
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Sally het volgende:

[..]

Tegen mijn pricipes om dit topic in MyAT te hebben, maar op die Alonso-opmerking moet ik even reageren.

Alonso maakte heul hendig gebruik van de safetycarperiode, die naar later bleek door zijn teamgenootje Nelsinho op een perfect tijdstip veroorzaakt werd.

Dus dat heeft imo niet heel erg veel te maken met de stuur- en inhaalskunst van een Alonso. Die Renault was niet vooruit te branden. Maar gebruik maken van een safetycarsituatie kan elke rijder wel.

Just my 2 cents.
Je vergist je in het seizoen 2008 en 2009. In 2008 kwam Alonso inderdaad op het podium (won 'ie zelfs dacht ik) op een oneerlijke manier. Maar dit jaar werd hij wel gewoon 3de in Singapore zonder gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')