Hey, die ziet bekendquote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef bodylotion het volgende:
als ie straks tekent is dit jochie een van zijn grootste concurrenten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Een account registreren op de wiki en daarmee inloggen. De wiki-accounts kunnen helaas niet rechtstreeks aan de FOK!useraccounts gekoppeld worden.
Nog altijd niet officieelquote:
quote:Petronas is titelsponsor geworden van Mercedes Grand Prix. Dit heeft het voormalige Brawn GP-team bekendgemaakt. Het logo van de Maleisische oliemaatschappij komt groot op de voor- en achtervleugel van de zilveren bolides te staan.
De bekendmaking van Petronas als sponsor van Mercedes Grand Prix komt als een grote verrassing, omdat een topman van Petronas vorige week nog verklaarde dat zijn bedrijf niet langer Formule 1-teams wil sponsoren. De afgelopen jaren was Petronas nog sponsor van het fabrieksteam van BMW, dat dit jaar besloot om de Formule 1 te verlaten. De nieuwe Maleisische renstal Lotus F1 had ook bij Petronas aangeklopt voor financiële steun, maar kreeg nul op het rekest. De reden dat de Maleisische onderneming nu in zee gaat met Mercedes Grand Prix, is dat Petronas in de toekomst graag ook buiten de Formule 1 wil samenwerken met de Duitse autofabrikant.
"We zijn erg opgetogen dat we een overeenkomst voor de lange termijn hebben weten te sluiten met Petronas. We kijken erg uit naar een nauwe samenwerking", liet teambaas Ross Brawn weten. "Deze collaboratie geeft ons een goede basis om verder te bouwen op het succes van afgelopen jaar. De voorbereidingen op het nieuwe seizoen verlopen ondertussen erg goed. We kijken er nu naar uit om de auto in de nieuwe livery te zien rijden, tijdens de testsessie in Valencia, in februari."
De officiële teamnaam is nu Mercedes GP Petronas Formula One Team.
das best... apartquote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef kepler het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)sor-van-mercedes-gp/
[..]
Als er staat dat het logo op de voor- en achtervleugel komt te staan waarom zie ik dan renders van wagens met een logo op de sidepodsquote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef kepler het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)sor-van-mercedes-gp/
[..]
Misschien hebben ze het net aangepast, maar in het bericht staat :quote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als er staat dat het logo op de voor- en achtervleugel komt te staan waarom zie ik dan renders van wagens met een logo op de sidepods
quote:Het logo van de Maleisische oliemaatschappij komt op de voor- en achtervleugel én de sidepods van de zilveren bolides.
quote:Gezamenlijke launch afgeschoten
Tue 22-12 2009
De Formule 1 - teams zullen geen gezamenlijke presentatie houden voor de start van het nieuwe seizoen. De launch zou volgend maand in Valencia plaats vinden.
De kosten van het evenement, ruim 2 miljoen Euro, zouden het belangrijkste obstakel zijn. De 2 miljoen Euro zou door de dertien deelnemende teams betaalt moeten worden, dit zou per team 150.000 Euro kosten.
Daarnaast hebben de kleine teams geklaagd dat de internationale pers nauwelijks aandacht voor hun zou hebben. De aandacht zou vooral uitgaan naar de topteams.
Ook zouden Lotus, Virgin, Campos, en USF1 hun nieuwe bolide mogelijk nog niet gereed hebben.
De meeste teams kiezen nu nog voor eigen presentatie maar deze zal wel simpel en low-budget zijn.
Onzin. Die presentaties is ook maar een half uurtje slap gelul in de marge, het doek eraf, de coureurs even zwaaien en eventueel nog een shakedown.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een juiste beslissing, individueel geeft meer publiciteit per team
Of dat het stiekem Ralf Schumacher wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Poeh! Ik scrollde snel door de pagina, zag twee ''-smileys en was al bang dat de rentree van Schumacher van de baan zou zijn
quote:Stefan GP boss visits Toyota factory
Stefan Grand Prix boss Zoran Stefanovic continued with his plans to enter Formula 1 next season after visiting the ex-Toyota factory in Cologne last week.
The Serbian, who is still aiming to have his team ready for 2010 despite not having an entry, traveled to the facilities used by the Japanese squad before its withdrawal from Formula 1.
Stefanovic is aiming to finalise a deal to take over the design of the car Toyota would have used next year.
He met with Toyota Motorsport president John Howett as well as with Toyota's executive vice president Yoshiaki Kinoshita and Pascal Vasselon, the former technical chief of the team.
"It was very productive session and further cooperation are detailed," Stefan GP said in a statement. "Obviously impressed with work done in TMG it was hard for him to keep smile away."
The team said there will be more news to follow in the next weeks.
Dat zou een dieptepunt zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of dat het stiekem Ralf Schumacher wordt.
Maar stiekem zou ik het wel briljant vinden. Eerst de hele wereld lekker maken met M. Schumacher en vervolgens met Ralf aankomen.quote:
Geniale publiciteitsstunt inderdaad... dikke aandacht bij de presentatie. Zou een mooie grap zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar stiekem zou ik het wel briljant vinden. Eerst de hele wereld lekker maken met M. Schumacher en vervolgens met Ralf aankomen.
2009:quote:Na het lezen van dit bericht kan men Bernie Ecclestone vast niet meer verwijten dat hij geen humor heeft. De Formule 1-baas schijnt al sinds jaar en dag speciaal voor hem gemaakte kerstkaarten te versturen.
Het gaat natuurlijk niet alleen om de presentatie zelf maar ook wat de tv stations en bladen ervan overnemen, als een zekere M Schumacher voor Mercedes gaat rijden dan kan je er bij een gezamenlijke presentatie zeker van zijn dat de volgende dag in 90% van de bladen en journaals er een foto of item met hem geplaatst wordt met de mededeling dat de andere 12 teams zich ook op hetzelfde moment presenteerdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Die presentaties is ook maar een half uurtje slap gelul in de marge, het doek eraf, de coureurs even zwaaien en eventueel nog een shakedown.
Dat is op 2 uur max gepiept
hoewel het een tabloid is, schijnt BILD wel betrouwbaar te zijn wat betreft sport.quote:
Klein detailquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jammer dat er nog 2006 op die foto staat
Nu alleen RTL nogquote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Dat is ook gewoon een photoshop. Hij had daar een Ferrari overall aan.
Maargoed, Bild is doorgaans erg goed geinformeerd over Schumacher in het bijzonder en zij waren ook de eerste die de geruchten naar buiten brachten.
En die zijn dus inmiddels bevestigd door Stefano dat Schumi hem opbelde en zei dat ie heel heel heel erg waarschijnlijk voor MercedesGP ging rijden komend jaar.
Dit bericht van Bild zie ik persoonlijk als de definitieve bevestiging dat Der Schumi inderdaad zijn comeback maakt en ik kan het alleen maar toejuichen!
Alonso komend jaar in de Ferrari, Massa terug van herstel, Button als verse WC, Lewis die de titel terug wil, Vettel die er net naast greep en dan de ubermeister van de WC's
Komend seizoen wordt episch, en wij gaan dat met zijn allen meemaken en ik heb er nu al zin in![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er wel meer zijn hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef Tarabass het volgende:
OMG!!!!!! Ben ik de enige die dit echt erg vind? Ik hou niet van rentrees
Want? Dat is sowieso al een onbetrouwbare bron.quote:
Ik ben altijd benieuwd naar hoe de graphics van zo een ding zijn en in hoeverre zoiets te vergelijken is met een echte F1 auto besturen en hoeveel het verschil is met een degelijke racesimquote:Ferrari onthult nieuwe simulator
22 december 2009
De Italiaanse renstal Ferrari onthulde gisteren haar nieuwe simulator in Maranello te Italië. Het virtueel rijden zou bij Ferrari dus in de toekomst vlotter en kwalitatiever moeten verlopen.
Andrea Bertolini mocht als eerste medewerker proeven van de nieuwe simulator die men bij Ferrari zal gebruiken. Aangezien testen nog amper mogelijk is in de F1 zal men moeten overstappen op allerlei alternatieven. Bertolini was één van de mensen die begon met het ontwikkelen van de nieuwe simulator en meteen weet u dan ook de reden waarom hij als eerste van de simulator mocht proeven.
De simulator op zich werd zowel in de cockpit als in alle apperatuur voorzien van een aluminium en composietstructuur. Het platform alleen al weegt maar liefst twee ton terwijl daar nog eens twee electrisch aangedreven servomotoren werden aangekoppeld die elk op zich nog eens een halve ton wegen. Heel wat gewicht zou u denken maar dan kunnen we er nog gerust aan toevoegen dat de volledige simulator gebouwd werd op een basis die alleen nog eens 200 ton zou wegen. Ik zou er voorlopig dus niet aan denken de simulatort te stelen.
Wat de afmetingen van de simulator betreft kunnen we vrij kort zijn. Het hele boeltje samen is acht meter breed en dezelfde afstand liet men eveneens opmeten voor de lengte. Het toestel is zes meter hoog en men heeft er dus zeker niet dom aan gedaan door het toestel in een ruimte van 180 vierkante meter te plaatsen. Ook de controlekamer ligt uiteraard in hetzelfde gebouw.
Fernando Alonso en Felipe Massa hebben er dus een nieuw snufje bij voor 2010.
Nee inderdaad maar misschien hebben ze hem op een andere manier getestquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Schumi heeft nog niet in een GP2 ofzo gereden toch?
ik ben er ook niet kapot vanquote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef Tarabass het volgende:
OMG!!!!!! Ben ik de enige die dit echt erg vind? Ik hou niet van rentrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |