abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75938713
Beetje laat misschien, maar niet minder leuk:

Humor in de Formule 1
quote:
Na het lezen van dit bericht kan men Bernie Ecclestone vast niet meer verwijten dat hij geen humor heeft. De Formule 1-baas schijnt al sinds jaar en dag speciaal voor hem gemaakte kerstkaarten te versturen.
2009:

2008:

2007:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:07:48 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75944035
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin. Die presentaties is ook maar een half uurtje slap gelul in de marge, het doek eraf, de coureurs even zwaaien en eventueel nog een shakedown.

Dat is op 2 uur max gepiept
Het gaat natuurlijk niet alleen om de presentatie zelf maar ook wat de tv stations en bladen ervan overnemen, als een zekere M Schumacher voor Mercedes gaat rijden dan kan je er bij een gezamenlijke presentatie zeker van zijn dat de volgende dag in 90% van de bladen en journaals er een foto of item met hem geplaatst wordt met de mededeling dat de andere 12 teams zich ook op hetzelfde moment presenteerden
pi_75944102
Haha mooie kerstkaarten.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:15:52 #79
131800 Tarado
capô de fusca
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:19:23 #80
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75944758
quote:
hoewel het een tabloid is, schijnt BILD wel betrouwbaar te zijn wat betreft sport.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75945679
Ik heb het op FOK!sport gezet, maar ik blijf nog even een slag om de arm houden hoor.Roddelblad van de bovenste plank... Autosport.com had nog niks.

Edit: Formule1.nl heeft het nu ook, maar ook met dezelfde slag om de arm.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sally op 22-12-2009 22:43:38 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:08:04 #82
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_75947749
Jah wohl!

Supetoll... Der Michael zuruck!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_75948723
quote:
Jammer dat er nog 2006 op die foto staat
pi_75948821
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Jammer dat er nog 2006 op die foto staat
Klein detail
pi_75952899
Dat is ook gewoon een photoshop. Hij had daar een Ferrari overall aan.

Maargoed, Bild is doorgaans erg goed geinformeerd over Schumacher in het bijzonder en zij waren ook de eerste die de geruchten naar buiten brachten.

En die zijn dus inmiddels bevestigd door Stefano dat Schumi hem opbelde en zei dat ie heel heel heel erg waarschijnlijk voor MercedesGP ging rijden komend jaar.

Dit bericht van Bild zie ik persoonlijk als de definitieve bevestiging dat Der Schumi inderdaad zijn comeback maakt en ik kan het alleen maar toejuichen!

Alonso komend jaar in de Ferrari, Massa terug van herstel, Button als verse WC, Lewis die de titel terug wil, Vettel die er net naast greep en dan de ubermeister van de WC's

Komend seizoen wordt episch, en wij gaan dat met zijn allen meemaken en ik heb er nu al zin in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75952982
Ow en ik heb een grafhekel aan Schumacher, maar dat maakt geen zak uit. Hij kan sturen als de beste
vosss is de naam,
pi_75953293
www.f1pits.net
www.f1journaal.be
www.f1today.nl
www.rtl.nl
www.formule1wereld.nl
f1.gpupdate.net
www.sportweek.nl
www.racexpress.nl
www.formule1.nl
www.autosportnieuws.be

Handjevol nederlandstalige sites die het nieuws melden.
Wel allemaal Bild als bron, maargoed, de engelse sites staan er inmiddels ook allemaal vol mee!

Welcome back Schumi

[ Bericht 4% gewijzigd door vosss op 23-12-2009 01:10:38 ]
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 03:49:11 #88
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_75956497
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Dat is ook gewoon een photoshop. Hij had daar een Ferrari overall aan.

Maargoed, Bild is doorgaans erg goed geinformeerd over Schumacher in het bijzonder en zij waren ook de eerste die de geruchten naar buiten brachten.

En die zijn dus inmiddels bevestigd door Stefano dat Schumi hem opbelde en zei dat ie heel heel heel erg waarschijnlijk voor MercedesGP ging rijden komend jaar.

Dit bericht van Bild zie ik persoonlijk als de definitieve bevestiging dat Der Schumi inderdaad zijn comeback maakt en ik kan het alleen maar toejuichen!

Alonso komend jaar in de Ferrari, Massa terug van herstel, Button als verse WC, Lewis die de titel terug wil, Vettel die er net naast greep en dan de ubermeister van de WC's

Komend seizoen wordt episch, en wij gaan dat met zijn allen meemaken en ik heb er nu al zin in
Nu alleen RTL nog
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_75957459
OMG!!!!!! Ben ik de enige die dit echt erg vind? Ik hou niet van rentrees
pi_75957935
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef Tarabass het volgende:
Ik denk dat er wel meer zijn hoor.

Maargoed, of je het nou mee eens bent of niet, het zou wel erg goed voor de sport zijn en geloof maar dat een hoop extra mensen gaan kijken en dat er extra veel kaartjes verkocht worden

Ik vind het geniaal iig
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 09:12:25 #91
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75958083
quote:
Op woensdag 23 december 2009 03:49 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nu alleen RTL nog
Want? Dat is sowieso al een onbetrouwbare bron.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75958117
quote:
Ferrari onthult nieuwe simulator
22 december 2009

De Italiaanse renstal Ferrari onthulde gisteren haar nieuwe simulator in Maranello te Italië. Het virtueel rijden zou bij Ferrari dus in de toekomst vlotter en kwalitatiever moeten verlopen.

Andrea Bertolini mocht als eerste medewerker proeven van de nieuwe simulator die men bij Ferrari zal gebruiken. Aangezien testen nog amper mogelijk is in de F1 zal men moeten overstappen op allerlei alternatieven. Bertolini was één van de mensen die begon met het ontwikkelen van de nieuwe simulator en meteen weet u dan ook de reden waarom hij als eerste van de simulator mocht proeven.

De simulator op zich werd zowel in de cockpit als in alle apperatuur voorzien van een aluminium en composietstructuur. Het platform alleen al weegt maar liefst twee ton terwijl daar nog eens twee electrisch aangedreven servomotoren werden aangekoppeld die elk op zich nog eens een halve ton wegen. Heel wat gewicht zou u denken maar dan kunnen we er nog gerust aan toevoegen dat de volledige simulator gebouwd werd op een basis die alleen nog eens 200 ton zou wegen. Ik zou er voorlopig dus niet aan denken de simulatort te stelen.

Wat de afmetingen van de simulator betreft kunnen we vrij kort zijn. Het hele boeltje samen is acht meter breed en dezelfde afstand liet men eveneens opmeten voor de lengte. Het toestel is zes meter hoog en men heeft er dus zeker niet dom aan gedaan door het toestel in een ruimte van 180 vierkante meter te plaatsen. Ook de controlekamer ligt uiteraard in hetzelfde gebouw.

Fernando Alonso en Felipe Massa hebben er dus een nieuw snufje bij voor 2010.
Ik ben altijd benieuwd naar hoe de graphics van zo een ding zijn en in hoeverre zoiets te vergelijken is met een echte F1 auto besturen en hoeveel het verschil is met een degelijke racesim
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 09:56:22 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75959039
Mercedes will announce their new driver at 1030 today.
pi_75959397
Ik lees het ook net. Fingers crossed dat het niet die hufter van een Heidfeld toch nog gaat worden
vosss is de naam,
pi_75959626
Van Piquet zijn we kennelijk ook nog niet af, lees ik net. Wel toevallig zo met de bekendmaking van Mercedes
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:17:11 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75959660
het kan ook 10:30 UK tijd zijn dus 11:30 onze tijd
pi_75959844
Volgens de Telegraaf is het idd 11:30
vosss is de naam,
pi_75959917
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef vosss het volgende:
Volgens de Telegraaf is het idd 11:30
Schumi heeft nog niet in een GP2 ofzo gereden toch?
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:27:50 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75959985
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Schumi heeft nog niet in een GP2 ofzo gereden toch?
Nee inderdaad maar misschien hebben ze hem op een andere manier getest
pi_75961140
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef Tarabass het volgende:
ik ben er ook niet kapot van
weer een heel seizoen naar die arrogante kop kijken en luisteren

maar toch is het een behoorlijk dubbel gevoel, want ergens vind ik het ook wel tof om te zien of ie het nog kan
en of ie de nieuwkomers de baas kan.
we zijn volgend jaar toch getuige van iets historisch
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')