SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Sally het volgende:
ColtZ?Ik heb ze afgelopen seizoen al div keer benaderd of ze hun voor spelling willen plaatsen. Daar heb ik nooit een reactie op gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.quote:Op zondag 27 december 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb ze afgelopen seizoen al div keer benaderd of ze hun voor spelling willen plaatsen. Daar heb ik nooit een reactie op gekregen.
Ben je gek! Als ze niet de moeite niet nemen om te reageren laat staan een voorspelling te plaatsen wat is het nut dan? Dan maar een paar nieuwe deelnemers.quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
ok.
En nu een PM? Om te vragen of ze volgend jaar mee willen doen?
Ik moet zeggen dat ik rene29 en Ruud_Kawasaki al een eeuwigheid niet meer gezien heb, hier.
Van Googol weet ik dat hij het druk heeft, en dat hij het daarom vorig seizoen veel vergeten heeft.
Zit ook wat in!quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je gek! Als ze niet de moeite niet nemen om te reageren laat staan een voorspelling te plaatsen wat is het nut dan? Dan maar een paar nieuwe deelnemers.
okquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit ook wat in!
Al verwacht ik dat Rowan wel mee wil doen, maar is die bij mijn weten op vakantie.
Next up dan maar: Schunckelstar
quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok![]()
en nu? nu mag ik een team kiezen van welke er nog over zijn?
En een teamgenoot?quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Schunckelstar het volgende:
doe dan maar torro rosso, dan heb ik alvast teamkleding in mijn kledingkast liggen hier
Die zijn nog niet compleet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Sally het volgende:
@ ColtZ: haal even onderaan STR en Virgin weg![]()
Dus nog 2 teams over:
Overgebleven teams:
Force India
US F1
Een soseeeetje?quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef GJonline het volgende:
[..]
haha pak nog een soseeeeetje, zatte harry. 31 euro net!
Die is al bezet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef GJonline het volgende:
sally??? ik wil jouw als teamgenoot... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee je ljikt me leuk
quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef GJonline het volgende:
sally??? ik wil jouw als teamgenoot... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee je ljikt me leuk
Ow zow.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef GJonline het volgende:
jammer vond haar wel leuk, voor moppie is het een soseetje ja....
je maakt me hele maal gelukkig, alleen al het feit dat je dit jaar voor ferrari bent. terwijl je het liefst met schumacher op de wc zit.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je komend jaar goed je best doet mag je volgend jaar als eerste kiezen.
Nee hoor, daar is nog een plaatsje vrij. Wil je Schunckelstar als teamgenoot?quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wilde STR, maar die is al bezet maak ik hier uit op?
Plaats me dan maar bij Force India
welkom aan boord dan, teamgenootquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Vind het prima, als Schunkelstar er geen problemen mee heeft
Vind STR een leuker team dan Force India
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |