quote:
Goed idee!quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Sally het volgende:
schUPje![]()
[..]
Misschien is een TT-change handig? 'F1 Predictions - voorinschrijving 2010' ?
Ik heb het even in de feedback gemiktquote:
Ik heb 'm maar even een PM gestuurd.quote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien Almighty al 66 dagen niet meer op fok is geweest en we dus niet weten of hij nog op Fok komt mag TheClown een team en teamgenoot kiezen.
Ik zet je samen met McTasty bij Sauber.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb het vrij druk met werk dus fok niet al te vaak meer maar ik vind alles wel best, zet me maar ergens neer en ik zal het een agendapunt van maken in mijn telefoon om op tijd te reageren.
Natuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe werkt dit precies? er staat weinig info in de OP![]()
en kan ik nog meedoen?
Ik zet je erbij!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik wil ook nog wel meedoen!
Was in de F1 manager iets van 20ste met 1 race gemist
ok, tof...zet mij er ook maar bij dan!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.![]()
Hier wat info:
F1 Predictions 2009
Ik stel het wel op prijs dat je iedere race je voorspelling plaatst.Zodat je niet je teamgenoot benadeeld.
Ik was je voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok, tof...zet mij er ook maar bij dan!
Okquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Szura het volgende:
Zet mij maar in de Williams![]()
Teamgenoot maakt me echt niks uit dus zou zeggen vecht het maar uit
En volgens mij is Williams al bezet:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef 4-elements het volgende:
*stelt zich beschikbaar als teamgenoot in willekeurig team*
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef LeXX het volgende:
He, het ziet ernaar uit dat ik een teamgenoot heb
Maar welk team? Ik wil dan gaan voor Williams
het is eNGine10 ipv enGiNe10quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Sally het volgende:
Indien er iets niet klopt, roept u maar!
Next up: Bouncer_Bone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |