deze vind je dan ook stom zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.quote:
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.
En voor haaien. Maar die heb ik gelukkig nog nooit gezien.
Wel één keertje met snorkelen op Curacao, maar dat was een verpleegsterhaai en die doen niets.
Die lag op de bodem te chillen toen ik er overheen snorkelde. Ik was bijna dood aan een hartstilstand.
Hara, slotjesposter!
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Ynske het volgende:
die spin, Greys, was die met of zonder poten 5cm?
vrijdag was dr een film op net 5 waarbij spinnen via de oren onder de huid in kropenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
En wist je dat ze in allerlei lichaamsopeningen eitjes kunnen leggen. En dan word je s'nachts wakker van de kriebel en dan lopen er OVERAL spinnetjes
In zwembaden heb je alleen plastic haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
als t met poten is, valt t reuze meequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig héquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Ja, kun je nagaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In zwembaden heb je alleen plastic haaien
HOAX dus
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig hé
Omfgquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Durf het nooit te zeggen, maar in een zwembad in het diepe loer ik ook al onder me of er soms een grote schaduw rondzwemtMijn vader heeft ooit heel slim (
maar dan anders ) mijn zus en mij naar Jaws laten kijken toen we jong waren en twee dagen later gingen we op vakantie naar Joegoslavië. Ik ben drie weken lang met geen teen de zee in geweest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
huh die spin is toch al weg daarinquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Kunnen we deze blz zo snel mogelijk vol posten?
Ik word naar van de OP.
@Hara, durf jij in een zwembad ook nooit vlakbij die afvoerputjes/roosters te komen?
Omdat er weetjijveelwat achter kan zitten?
Ik voel me alleen veilig in het pierenbadjequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word naar van de OP.
@Hara, durf jij in een zwembad ook nooit vlakbij die afvoerputjes/roosters te komen?
Ik val niet op aziatische kerels.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word naar van de OP.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
Nieuwe konijnen tekeningvalsertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nieuwe konijnen tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtle held.
Nu ben je wel MrPerfect-af natuurlijk![]()
Omfg, dat filmpje kende ik nog niet eensquote:
Ah mooi, je doet mee dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet wat Greys krijgt voor d'r secretsanta
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus niet gezien, ik keek er niet meer naarquote:
Nieuwe konijnen tekeningJij bent nog gemener dan ik .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weken lang nep lullen alleen voor deze grap.... it was worth itquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Subtle held.
Nu ben je wel MrPerfect-af natuurlijk
Echt niet hoowrr?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg, dat filmpje kende ik nog niet eens
Ik ook van jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:Subtle!
Jij rotzakBRUUT!
*zint op wraak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik weet niet wat er gebeurd is, evil has taken over!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Gatver, waar ben ik nu weer in terecht gekomen?
Nieuwe konijnen tekeningLief!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergat *plingggggg stemvork*.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Muis006 het volgende:
Spinneeeeeen
Spinnen in mijn huis daar gaat mijn kat wel van spinneeeeeen
Spinnen met meloen spinnen in je negerzoeeeen spinneeeeeen
Snoep is echt te gek en de kermis is de plek voor spinneeeeeen
Suikerspinneeeeen
De vrouwen zijn hier toch in de meerderheid? Daar moet over heen te lullen vallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, evil has taken over!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikDa's veul erger dan een spin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Spoiler rap weer dichtklapt.![]()
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hoezo? Ik durf te wedden dat deze dame ook graag over dingen heen kruipt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's veul erger dan een spin!
*Spoiler rap weer dichtklapt.
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ik*dichtklapt en in hoekje gaat zitten huilen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Mmmm, die afbeeding werd me teveel.quote:
quote:
last van t verkeer ofoz?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Heer G was klaar vandaag in Zweden en zou morgen thuis komen.
Krijg net sms 'Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de hele boel ligt weer stil'.
Ik gok dat het wederom niet doorgaat voor de vierde keer, het thuis komen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook al helemaal verslaafd! En ik heb weer twee netjes mandarijnen gehaald
Nee, het schip waar hij op zit had de afgelopen tijd last van o.a.:quote:
Laat de wintertijd maar komen!!!quote:
Jaaaaja, maar het stond me nogal tegen zegmaar. En nu niet meer. Isn't it great?quote:
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft nu al zin in de wintertijd van volgend jaar denk ik.
Muis beschaamd mijn muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Muis juist zónder dope!![]()
Er staat je nog wat te wachten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
Mijn keukenklok ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:quote:
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
Ken ik nog niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
Even heel offtopic... ik zit tv te kijken en de reclame van Domino's Pizza is er op... ik blijf 'm leuk vinden![]()
. Ik schaam me, maar ik geef 't gewoon toe
Die van de werkende bouwvakkers die telkens na 1 seconde stoppen om te horen of de bel gaat
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal![]()
Fijn he, wintertijd... mijn biologische klok vergeten een uur te verzetten... stom
Nee, getrouwd en twee kinders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Liever ik dan m'n muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij jezelf, omdat je beschaamt met een d schrijft!
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.
Iets met een roze tasje toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Muis meent dat heul niet rotquote:
*handtasjesmiley*quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Éééé-nig!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nieuwe konijnen tekeningawhh wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye!
Ik heb gisteravond, toen ik voor mijn doen vroeg naar bed ging, nog even gevochten met 'Het Apparaat'.
En ik snap het nu en binnen 30 minuten had ik al mijn haar in de krul!![]()
![]()
Ik hou hem toch maar!
Het is een mysteriequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ei'tje is back
Van wie ben jij een kloon
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijnquote:
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bentquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Maar ik niet ik ben spontaan sexy en bescheiden
Wel op commando?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeftquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Eisoep het volgende:
En ik zorg niet dat ik gebandword want ik ben heel liev net zoals je tekening van je konijn
Ik heb een kloonscanner, je weetsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
echt wel het staat hier zwart op wit/grijsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bent
ik welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
sgat ik ben niet bang voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
59 Euro geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?
Hoe duur was dat ding?
Was het eigenlijk wel gewoon een meisje van 17, of was dat allemaal nep?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijn
Muis!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kaas
In het Banmeldtopic stond dat AbortusKonijn geband was wegens kloon van gebande.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
Ik denk dat het sloeg op de usericon van Qquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
Die valt zeker niet binnen het budget van Secret Santaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
59 Euro geloof ik
Maar wel van Remington, goed merk, met keramische platen enzo
Steil maken is een makkie
Met de krullen vergat ik hem 180 graden rond te draaien, dat was het euvel.
Toen ik het eenmaal door had lukte elke krul!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef remlof het volgende:
Greys, dat ging echt véél te ver, bij het oud papier
Van wie was het een kloon dan? Of is dat niet bekend?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Banmeldtopic stond dat AbortusKonijn geband was wegens kloon van gebande.
die beesten doen niks zolang je er niet aankomt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het ook niet zo op spinnen. Die zijn lekker voor de katten.
Type 3 muis, type 3quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q!
Hoest met de poep? Waar zit je op de bristol stool scale?
Hoe ben je daar ineens achtergekomen dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Wat is Vince Vaughn een eikel![]()
Dat had ik nooit verwacht
Wieso?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Wat is Vince Vaughn een eikel![]()
Dat had ik nooit verwacht
De persoon achter de nick is nog steeds een bestaand persoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Was het eigenlijk wel gewoon een meisje van 17, of was dat allemaal nep?
(en wat een rare avond heb je dan, als je als soort niet bestaand persoon zit te SC-en?)
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ben je daar ineens achtergekomen dan?
Die was net op tv. Hij was in Amsterdam om Couples Retreat te promoten.quote:
Nou ja, maar als ik eigenlijk een zwetend 59 jarig kalend mannetje ben met een bierbuikje, is het toch wat "bijzonder" als ik dagenlang ga vertellen dat ik een 17 jarig meisje ben?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De persoon achter de nick is nog steeds een bestaand persoon
Een nieuwe film over stellen die in couples therapy gaan op Bora Bora.quote:
Goed hoor, met Lein ook. Ze is er niet vanavond, en de rest van de week ook nietquote:
Wat stomquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Die was net op tv. Hij was in Amsterdam om Couples Retreat te promoten.
De commentator zei al 'Het is een comedy, maar met Vince viel er weinig te lachen'.
Ze mochten tien minuten met hem praten en toen ze vroegen of hij zelf romantisch is - de film gaat over de romantiek terug brengen in je relatie - vroeg hij knorrig 'Heb je nog vragen over de film?'.
En hij zat echt alleen maar te chagrijnen
De SC staat geramd voor vermaaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed hoor, met Lein ook. Ze is er niet vanavond, en de rest van de week ook nietmaja ik vermaak me wel hoor
We zijn wel populair he, lately?quote:
Ja hee, ik kwam op verzoekquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn wel populair he, lately?
Volgens mij heeft de F&F SC nog nooit zo goed gelopen
Ik ben nooit hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn wel populair he, lately?
Volgens mij heeft de F&F SC nog nooit zo goed gelopen
Q, ik waarschuw jequote:
Kun je nog een keer komen? Dit keer graag met wat spuitwerkquote:
Nee dat komt daarna danquote:
te laatquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik waarschuw je![]()
Loveless, jou ook![]()
Maar idd, en nog geen spijt van toch Goodbye?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit NIET bedoel je
Maar je hebt je draai al aardig gevonden ja!![]()
quote:
Als mijn broekzakquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een keer komen? Dit keer graag met wat spuitwerk
Graag beidequote:
Toen ik op invoeren klikte dacht ik al 'oh neequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik waarschuw je![]()
Loveless, jou ook![]()
Maar idd, en nog geen spijt van toch Goodbye?
Oeh, oeh. Who's gonna babysit me?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef MrSubtle het volgende:
Kan iemand op Q letten? Ze denkt dat het al half twaalf is... komt door de wintertijd
Nee maar seriously, het is hier gezelliger dan ooit!quote:
Die had ik vanmiddag!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, oeh. Who's gonna babysit me?
Ik heb LACHMACUN !!!
LULKOEK! mijn LACHMACUN lachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag!![]()
En het is zonder die C hoor mop, lahmacun!
Nog nooit gehadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Wel eens gegeten, Turkse pizza?
Zo'n hele dunne, die opgerold wordt?
Mjammie! Ze kosten vlak bij mijn werk 1,75 per stuk bij de Turkse bakker en dan heb je de lekkerste lunch die je je kunt bedenken!(Nou ja, op sushi na dan).
Jaartje of 10 toch? Ik vind Linda de Mol wel een leuk mens, maar ze wordt de laatste tijd wel wat ouder in haar gezicht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Wat een ongeloofwaardig stel is dat toch, Linda de Mol en dat nieuwe vriendje.
Ik heb echt het idee dat ie twintig jaar jonger is. Hoeveel schelen ze nou echt?
Tis echt lekker! Die van de turk is nog lekkerder dan die van de supermarktquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
Ben wel dol op sushi, though
Oh, alstie lacht dan is het lachmacun idd!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
LULKOEK! mijn LACHMACUN lacht
had jij ook de kant en klare van de supermarkt? goddamn die is lekker![]()
Dat komt door dat gebotox!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaartje of 10 toch? Ik vind Linda de Mol wel een leuk mens, maar ze wordt de laatste tijd wel wat ouder in haar gezicht.
Ja, ik wou net zeggen, je zou er toch jonger uit moeten zien van botox?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt door dat gebotox!
Echt, wat doen die mensen zich toch aan?
Lone (van Mamma Mia) doet ook af en toe botox, maar dan alleen een klein beetje bij haar ogen.
Die ziet er dus niet zo plastic uit, die weet maat te houden.
Sterktequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even offline en beetje relaxen. Morgen rot dagje voor de boeg
Doei allemaal
Crematie van je oma?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog even offline en beetje relaxen. Morgen rot dagje voor de boeg
Doei allemaal
Ik twijfel of ik er nog 1 ga etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, alstie lacht dan is het lachmacun idd!
Nee, die van mij kwam vandaag van de turkse bakker.
Maar die uit de supermarkt heb ik ook wel eens gehad, ook lekker!
Alleen die laat ik dan te lang in de oven liggen waardoor ik hem niet meer kan rollen
Er liggen nu 2 frikandellen in de frituurpan![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Sterkte MrS
Ik wil ook een roomsoesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
kip, patat en appelmoes. En een roooooooomsoeeeeeeees.
Youtube linkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
's Winters eten wij vaak spruitjes
Glad en groen met nootmuskaat
Die zijn meer dan niet te vreten
Ik denk dat ik die dingen haat
Soms is het een keer wat anders
Bruine rijst met smurriesaus
Dat schijnt heel apart te wezen
Ma krijgt dan van pa applaus
's Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik er een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan Franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet
Geef mij maar kip, patat en appelmoes
Met grote klodders mayonaise
Wij willen kip, patat en appelmoes
En als toetje een tompouce en een roomsoes
Op een doorsnee vrijdagavond
Is het kabeljauwfilet
In een gele saus met graten
Op een bed van lofpuree
Altijd is het eten smerig
Zelfs de toetjes, die zijn vies
Griekse yoghurt zonder slagroom
Smaakt toch net als antivries
Met extra dubbel mayonaise
Moeder kan niet koken
Vader heeft geen smaak
Ze weten niet wat smaakpapillen zijn
Ma proeft niet wat lekker is
Pa smaakt alles goed
We eten nooit wat eetbaar is
Kip, patat en appelmoes
Met grote klodders mayonaise
Mag ook piccalilly zijn
Kip, patat en appelmoes
Kip, patat en appelmoes
Kip, patat en appelmoes
Met extra dubbel mayonaise
Met een laagje pindasaus
Kip, patat en appelmoes
En als toetje een tompouce en een roomsoes...
Jou een beetje kennende... doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik er nog 1 ga eten
Help eens
Ja! Maar niet als combi. Wel patat en appelmoes, maar geen kip. Ja of een kipcornquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind kip, patat en appelmoes echt zó lekker
Als ik vroeger mocht kiezen wat ik wilde eten op mijn verjaardag was het ALTIJD kip, patat en appelmoesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Maar niet als combi. Wel patat en appelmoes, maar geen kip. Ja of een kipcorn
"MIKE! Pleur jij nog ff die laaste pizza erin?"quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jou een beetje kennende... doen!
Want dan kan je het beter nu doen als er nog twee uur over twijfelen en hem dan alsnog nemen.
Hoe vroeger eten op de avond hoe beter
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Jij eet echt als een bootwerker Q! Waar láát je het?
idd, alles waar pezen of knoken in zitten hoeft niet op mijn bordquote:
True!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
Q heeft alles eruit gescheten, die moet nu weer reserves opbouwen,.
quote:
Geen idee, het is echt erg idd. Heb ook al een bord hutspot opquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Jij eet echt als een bootwerker Q! Waar láát je het?
alle nummers van KvK zijn goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zong mee, MM lag dubbel
Wat een tof nr
Wat hebben die KvK-kids toch altijd moeilijke hoofden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zong mee, MM lag dubbel
Wat een tof nr
Hutspot en twee pizza's?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, het is echt erg idd. Heb ook al een bord hutspot op
Maar ik moet wel van de dokter op dieet
Jaaaa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben die KvK-kids toch altijd moeilijke hoofden!
En dat rechter meisje, wie is dat? Zo'n bekend hoofd!
Kelly deed daar toch ook aan mee, aan Kinderen voor Kinderen?
Toen nog als jongetje geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Die heb ik op videoooooooquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
Niemand die op m'n linkje klikt? Of kent iedereen 'm al?![]()
En Goodbye, wat ik nog wilde vragen: je usericon, is dat Audrey Hepburn of ben je het zelf?Ik durfde niet verder te kijken omdat er stond 'vrouw verliest gevecht met spin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu toch een poging gewaagd en die is leuk ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dappere Greysquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde niet verder te kijken omdat er stond 'vrouw verliest gevecht met spin'
Maar nu toch een poging gewaagd en die is leuk ja!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
Niemand die op m'n linkje klikt? Of kent iedereen 'm al?![]()
En Goodbye, wat ik nog wilde vragen: je usericon, is dat Audrey Hepburn of ben je het zelf?Audrey Hepburn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar lijk ik voor geen meter op![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik hád die op video, daarom kende ik 'm ook zo goedquote:
Maar ik denk dat Barbaaf evengoed wel met je zou willen trouwen heurquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Audrey Hepburn!
En daar lijk ik voor geen meter op![]()
Heh.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Barbaaf evengoed wel met je zou willen trouwen heur![]()
Jaaaaaaquote:
Hahaha, dit was even voor de beeldvorming. Co was namelijk nogal verbaasd dat ik niet op Audrey leekquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast, na een flinke proefrit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me?!quote:
je vraagt er ook gewoon om;quote:
Nah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vraagt er ook gewoon om;
Mag je bij Goodbye dan ook niet zo hard als je wil?![]()
Was je nooit zo kieskeurig dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Barbaaf het volgende:
Pardon? Ik ben anders aardig kieskeurig tegenwoordig, en als je al niet op Audrey Hepbrun lijkt moet je wel een heel goed karakter (of andere pluspunten) hebben om in aanmerking te komen.
Maar ik sta wel open voor een kennismakingsgesprek en evt. een proefrit bij gebleken potentie
Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en allesquote:
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en alles
Ze vinden ook altijd wel een manier hèquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon heb
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De viespeukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze vinden ook altijd wel een manier hè
*grin*quote:
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet opquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit weten
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet op
Dat zou een erg lang verhaal wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je nooit zo kieskeurig dan?
En hoezo nu wel?
Maar Audrey Hepburn is (was)quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ik
Dan maar via PMquote:
Dan doe ik het welquote:
je zat in t verkeerde topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net allemaal mensen op tv waar van ik denk waar ken ik die toch van
![]()
Zit ik me toch zomaar per ongeluk GA te kijken![]()
*ZAP*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat altijd maar een beetje gedwongen. Ik durf best naar meets, dus dan moeten jullie daar ook maar komen heen gaan
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, ik zie je wel op onze private-november-meet
Ik begin over gewicht te krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hutspot en twee pizza's?![]()
En waarom moet je op dieet? Ben je te zwaar of wat?
Da's toch geen probleem?quote:
Couldn't stay away now could ya?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef MrSubtle het volgende:
Dat muziekje van Mission Impossible![]()
(toch maar weer met laptop)
Ja, ik had teveel vensters openquote:
Heb je er zelf last van? Als ik jou was zou ik er nu wat aan doen, vijf kilo afvallen is makkelijker dan vijfien zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik begin over gewicht te krijgenik ben al 5kg te zwaar
Nooit de neiging gehad om dat vanaf het begin eens te gaan kijken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net allemaal mensen op tv waar van ik denk waar ken ik die toch van
![]()
Zit ik me toch zomaar per ongeluk GA te kijken![]()
*ZAP*
k zat de link met namen te zoekenquote:
Neuh, totaal niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit de neiging gehad om dat vanaf het begin eens te gaan kijken?
Good luck private!quote:
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijtquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je er zelf last van? Als ik jou was zou ik er nu wat aan doen, vijf kilo afvallen is makkelijker dan vijfien zullen we maar zeggen
Zat te piekerenquote:
Het duurt nog zo langquote:
dat viel wel op ja net met die pizzaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijt
Ik kan het alleen écht niet. Ik ben verslaafd aan eten
Ik maak geen grapjequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel wel op ja net met die pizza
Ja, ik heb ook geen idee hoe je het zou moeten doen. Je moet het wel écht willen, anders lukt het sowieso niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijt
Ik kan het alleen écht niet. Ik ben verslaafd aan eten
Was da?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, iemand die weet of ik Skuumkoppe in kratten kan kopen?
Die foto's zijn wel echt snoezigquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
Conleche. Vriendinnetje en ook op FOKquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was op tijd
![]()
(wie is die andere dame btw?)
lol @ leuke nickquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche. Vriendinnetje en ook op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |