Het is een mysteriequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ei'tje is back
Van wie ben jij een kloon
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijnquote:
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bentquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Maar ik niet ik ben spontaan sexy en bescheiden
Wel op commando?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeftquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Eisoep het volgende:
En ik zorg niet dat ik gebandword want ik ben heel liev net zoals je tekening van je konijn
Ik heb een kloonscanner, je weetsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
echt wel het staat hier zwart op wit/grijsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bent
ik welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
sgat ik ben niet bang voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
59 Euro geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?
Hoe duur was dat ding?
Was het eigenlijk wel gewoon een meisje van 17, of was dat allemaal nep?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijn
Muis!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kaas
In het Banmeldtopic stond dat AbortusKonijn geband was wegens kloon van gebande.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
Ik denk dat het sloeg op de usericon van Qquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
Die valt zeker niet binnen het budget van Secret Santaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
59 Euro geloof ik
Maar wel van Remington, goed merk, met keramische platen enzo
Steil maken is een makkie
Met de krullen vergat ik hem 180 graden rond te draaien, dat was het euvel.
Toen ik het eenmaal door had lukte elke krul!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef remlof het volgende:
Greys, dat ging echt véél te ver, bij het oud papier
Van wie was het een kloon dan? Of is dat niet bekend?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Banmeldtopic stond dat AbortusKonijn geband was wegens kloon van gebande.
die beesten doen niks zolang je er niet aankomt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het ook niet zo op spinnen. Die zijn lekker voor de katten.
Type 3 muis, type 3quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q!
Hoest met de poep? Waar zit je op de bristol stool scale?
Hoe ben je daar ineens achtergekomen dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Wat is Vince Vaughn een eikel![]()
Dat had ik nooit verwacht
Wieso?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Wat is Vince Vaughn een eikel![]()
Dat had ik nooit verwacht
De persoon achter de nick is nog steeds een bestaand persoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Was het eigenlijk wel gewoon een meisje van 17, of was dat allemaal nep?
(en wat een rare avond heb je dan, als je als soort niet bestaand persoon zit te SC-en?)
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ben je daar ineens achtergekomen dan?
Die was net op tv. Hij was in Amsterdam om Couples Retreat te promoten.quote:
Nou ja, maar als ik eigenlijk een zwetend 59 jarig kalend mannetje ben met een bierbuikje, is het toch wat "bijzonder" als ik dagenlang ga vertellen dat ik een 17 jarig meisje ben?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De persoon achter de nick is nog steeds een bestaand persoon
Een nieuwe film over stellen die in couples therapy gaan op Bora Bora.quote:
Goed hoor, met Lein ook. Ze is er niet vanavond, en de rest van de week ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |