quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikDa's veul erger dan een spin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Spoiler rap weer dichtklapt.![]()
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hoezo? Ik durf te wedden dat deze dame ook graag over dingen heen kruipt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's veul erger dan een spin!
*Spoiler rap weer dichtklapt.
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ik*dichtklapt en in hoekje gaat zitten huilen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Mmmm, die afbeeding werd me teveel.quote:
quote:
last van t verkeer ofoz?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Heer G was klaar vandaag in Zweden en zou morgen thuis komen.
Krijg net sms 'Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de hele boel ligt weer stil'.
Ik gok dat het wederom niet doorgaat voor de vierde keer, het thuis komen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook al helemaal verslaafd! En ik heb weer twee netjes mandarijnen gehaald
Nee, het schip waar hij op zit had de afgelopen tijd last van o.a.:quote:
Laat de wintertijd maar komen!!!quote:
Jaaaaja, maar het stond me nogal tegen zegmaar. En nu niet meer. Isn't it great?quote:
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft nu al zin in de wintertijd van volgend jaar denk ik.
Muis beschaamd mijn muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Muis juist zónder dope!![]()
Er staat je nog wat te wachten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
Mijn keukenklok ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:quote:
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
Ken ik nog niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
Even heel offtopic... ik zit tv te kijken en de reclame van Domino's Pizza is er op... ik blijf 'm leuk vinden![]()
. Ik schaam me, maar ik geef 't gewoon toe
Die van de werkende bouwvakkers die telkens na 1 seconde stoppen om te horen of de bel gaat
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal![]()
Fijn he, wintertijd... mijn biologische klok vergeten een uur te verzetten... stom
Nee, getrouwd en twee kinders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Liever ik dan m'n muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij jezelf, omdat je beschaamt met een d schrijft!
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.
Iets met een roze tasje toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Muis meent dat heul niet rotquote:
*handtasjesmiley*quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Éééé-nig!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
Nieuwe konijnen tekeningawhh wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye!
Ik heb gisteravond, toen ik voor mijn doen vroeg naar bed ging, nog even gevochten met 'Het Apparaat'.
En ik snap het nu en binnen 30 minuten had ik al mijn haar in de krul!![]()
![]()
Ik hou hem toch maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |