deze vind je dan ook stom zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.quote:
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.
En voor haaien. Maar die heb ik gelukkig nog nooit gezien.
Wel één keertje met snorkelen op Curacao, maar dat was een verpleegsterhaai en die doen niets.
Die lag op de bodem te chillen toen ik er overheen snorkelde. Ik was bijna dood aan een hartstilstand.
Hara, slotjesposter!
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Ynske het volgende:
die spin, Greys, was die met of zonder poten 5cm?
vrijdag was dr een film op net 5 waarbij spinnen via de oren onder de huid in kropenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
En wist je dat ze in allerlei lichaamsopeningen eitjes kunnen leggen. En dan word je s'nachts wakker van de kriebel en dan lopen er OVERAL spinnetjes
In zwembaden heb je alleen plastic haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
als t met poten is, valt t reuze meequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig héquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Ja, kun je nagaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In zwembaden heb je alleen plastic haaien
HOAX dus
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig hé
Omfgquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Durf het nooit te zeggen, maar in een zwembad in het diepe loer ik ook al onder me of er soms een grote schaduw rondzwemtMijn vader heeft ooit heel slim (
maar dan anders ) mijn zus en mij naar Jaws laten kijken toen we jong waren en twee dagen later gingen we op vakantie naar Joegoslavië. Ik ben drie weken lang met geen teen de zee in geweest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
huh die spin is toch al weg daarinquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Kunnen we deze blz zo snel mogelijk vol posten?
Ik word naar van de OP.
@Hara, durf jij in een zwembad ook nooit vlakbij die afvoerputjes/roosters te komen?
Omdat er weetjijveelwat achter kan zitten?
Ik voel me alleen veilig in het pierenbadjequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word naar van de OP.
@Hara, durf jij in een zwembad ook nooit vlakbij die afvoerputjes/roosters te komen?
Ik val niet op aziatische kerels.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word naar van de OP.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
Nieuwe konijnen tekeningvalsertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nieuwe konijnen tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtle held.
Nu ben je wel MrPerfect-af natuurlijk![]()
Omfg, dat filmpje kende ik nog niet eensquote:
Ah mooi, je doet mee dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet wat Greys krijgt voor d'r secretsanta
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus niet gezien, ik keek er niet meer naarquote:
Nieuwe konijnen tekeningJij bent nog gemener dan ik .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weken lang nep lullen alleen voor deze grap.... it was worth itquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Subtle held.
Nu ben je wel MrPerfect-af natuurlijk
Echt niet hoowrr?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg, dat filmpje kende ik nog niet eens
Ik ook van jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:Subtle!
Jij rotzakBRUUT!
*zint op wraak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik weet niet wat er gebeurd is, evil has taken over!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Gatver, waar ben ik nu weer in terecht gekomen?
Nieuwe konijnen tekeningLief!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergat *plingggggg stemvork*.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Muis006 het volgende:
Spinneeeeeen
Spinnen in mijn huis daar gaat mijn kat wel van spinneeeeeen
Spinnen met meloen spinnen in je negerzoeeeen spinneeeeeen
Snoep is echt te gek en de kermis is de plek voor spinneeeeeen
Suikerspinneeeeen
De vrouwen zijn hier toch in de meerderheid? Daar moet over heen te lullen vallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, evil has taken over!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikDa's veul erger dan een spin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Spoiler rap weer dichtklapt.![]()
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hoezo? Ik durf te wedden dat deze dame ook graag over dingen heen kruipt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's veul erger dan een spin!
*Spoiler rap weer dichtklapt.
OMFG, ik google afbeeldingen op 'spider', en wat vind ik*dichtklapt en in hoekje gaat zitten huilen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Mmmm, die afbeeding werd me teveel.quote:
quote:
last van t verkeer ofoz?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Heer G was klaar vandaag in Zweden en zou morgen thuis komen.
Krijg net sms 'Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de hele boel ligt weer stil'.
Ik gok dat het wederom niet doorgaat voor de vierde keer, het thuis komen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook al helemaal verslaafd! En ik heb weer twee netjes mandarijnen gehaald
Nee, het schip waar hij op zit had de afgelopen tijd last van o.a.:quote:
Laat de wintertijd maar komen!!!quote:
Jaaaaja, maar het stond me nogal tegen zegmaar. En nu niet meer. Isn't it great?quote:
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft nu al zin in de wintertijd van volgend jaar denk ik.
Muis beschaamd mijn muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Muis juist zónder dope!![]()
Er staat je nog wat te wachten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach vrouwen, d'r biologische cyclus klok hormonencircus gezeik staat vast nog niet goed![]()
Mijn keukenklok ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:quote:
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was lollig geweest als Goodbye nu had geantwoord:
Whut?Echt? *computer op het werk uitzet en naar huis gaat*
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
Ken ik nog niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
Even heel offtopic... ik zit tv te kijken en de reclame van Domino's Pizza is er op... ik blijf 'm leuk vinden![]()
. Ik schaam me, maar ik geef 't gewoon toe
Die van de werkende bouwvakkers die telkens na 1 seconde stoppen om te horen of de bel gaat
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, één van mijn mannelijke collega's klaagde juist vandaag dat hij dat omschakelen altijd moeilijk vond.
Puh
quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal![]()
Fijn he, wintertijd... mijn biologische klok vergeten een uur te verzetten... stom
Nee, getrouwd en twee kinders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vind dit zeker ook een leuk liedje:
Liever ik dan m'n muttiquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij jezelf, omdat je beschaamt met een d schrijft!
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Steekt héélt voorzichtig zijn vinger op.
Iets met een roze tasje toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Muis meent dat heul niet rotquote:
*handtasjesmiley*quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar net was gewoon even een mooie mogelijkheid dat onbeschaamd te spammen zonder zelf de gay te lijken
Éééé-nig!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nieuwe konijnen tekeningawhh wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye!
Ik heb gisteravond, toen ik voor mijn doen vroeg naar bed ging, nog even gevochten met 'Het Apparaat'.
En ik snap het nu en binnen 30 minuten had ik al mijn haar in de krul!![]()
![]()
Ik hou hem toch maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |