Het is een mysteriequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ei'tje is back
Van wie ben jij een kloon
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijnquote:
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bentquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Maar ik niet ik ben spontaan sexy en bescheiden
Wel op commando?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeftquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Eisoep het volgende:
En ik zorg niet dat ik gebandword want ik ben heel liev net zoals je tekening van je konijn
Ik heb een kloonscanner, je weetsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
echt wel het staat hier zwart op wit/grijsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je spontaan of sexy of bescheiden bent
ik welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Eisoep het volgende:
sgat ik ben niet bang voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
59 Euro geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhhh! Dat klinkt goed! En het steil maken lijkt me opzich ook niet moeilijk, of wel?
Hoe duur was dat ding?
Was het eigenlijk wel gewoon een meisje van 17, of was dat allemaal nep?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
omdat dat ook een jong grietje was wat ineens in de SC kwam en toen een kloon van een gebande bleek te zijn
Muis!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kaas
In het Banmeldtopic stond dat AbortusKonijn geband was wegens kloon van gebande.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
waar halen jullie dat kloongedoe vandaan?
Ik denk dat het sloeg op de usericon van Qquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was geen konijn, je moet eerst de spoiler ff open klikken voor je props voor 't konijntje geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |