Jou een beetje kennende... doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik er nog 1 ga eten
Help eens
Ja! Maar niet als combi. Wel patat en appelmoes, maar geen kip. Ja of een kipcornquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind kip, patat en appelmoes echt zó lekker
Als ik vroeger mocht kiezen wat ik wilde eten op mijn verjaardag was het ALTIJD kip, patat en appelmoesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Maar niet als combi. Wel patat en appelmoes, maar geen kip. Ja of een kipcorn
"MIKE! Pleur jij nog ff die laaste pizza erin?"quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jou een beetje kennende... doen!
Want dan kan je het beter nu doen als er nog twee uur over twijfelen en hem dan alsnog nemen.
Hoe vroeger eten op de avond hoe beter
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Jij eet echt als een bootwerker Q! Waar láát je het?
idd, alles waar pezen of knoken in zitten hoeft niet op mijn bordquote:
True!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
Q heeft alles eruit gescheten, die moet nu weer reserves opbouwen,.
quote:
Geen idee, het is echt erg idd. Heb ook al een bord hutspot opquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Jij eet echt als een bootwerker Q! Waar láát je het?
alle nummers van KvK zijn goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zong mee, MM lag dubbel
Wat een tof nr
Wat hebben die KvK-kids toch altijd moeilijke hoofden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zong mee, MM lag dubbel
Wat een tof nr
Hutspot en twee pizza's?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, het is echt erg idd. Heb ook al een bord hutspot op
Maar ik moet wel van de dokter op dieet
Jaaaa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben die KvK-kids toch altijd moeilijke hoofden!
En dat rechter meisje, wie is dat? Zo'n bekend hoofd!
Kelly deed daar toch ook aan mee, aan Kinderen voor Kinderen?
Toen nog als jongetje geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Die heb ik op videoooooooquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
Niemand die op m'n linkje klikt? Of kent iedereen 'm al?![]()
En Goodbye, wat ik nog wilde vragen: je usericon, is dat Audrey Hepburn of ben je het zelf?Ik durfde niet verder te kijken omdat er stond 'vrouw verliest gevecht met spin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu toch een poging gewaagd en die is leuk ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dappere Greysquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde niet verder te kijken omdat er stond 'vrouw verliest gevecht met spin'
Maar nu toch een poging gewaagd en die is leuk ja!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
Niemand die op m'n linkje klikt? Of kent iedereen 'm al?![]()
En Goodbye, wat ik nog wilde vragen: je usericon, is dat Audrey Hepburn of ben je het zelf?Audrey Hepburn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar lijk ik voor geen meter op![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik hád die op video, daarom kende ik 'm ook zo goedquote:
Maar ik denk dat Barbaaf evengoed wel met je zou willen trouwen heurquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Audrey Hepburn!
En daar lijk ik voor geen meter op![]()
Heh.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Barbaaf evengoed wel met je zou willen trouwen heur![]()
Jaaaaaaquote:
Hahaha, dit was even voor de beeldvorming. Co was namelijk nogal verbaasd dat ik niet op Audrey leekquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast, na een flinke proefrit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me?!quote:
je vraagt er ook gewoon om;quote:
Nah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vraagt er ook gewoon om;
Mag je bij Goodbye dan ook niet zo hard als je wil?![]()
Was je nooit zo kieskeurig dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Barbaaf het volgende:
Pardon? Ik ben anders aardig kieskeurig tegenwoordig, en als je al niet op Audrey Hepbrun lijkt moet je wel een heel goed karakter (of andere pluspunten) hebben om in aanmerking te komen.
Maar ik sta wel open voor een kennismakingsgesprek en evt. een proefrit bij gebleken potentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |