Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en allesquote:
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en alles
Ze vinden ook altijd wel een manier hčquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon heb
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De viespeukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze vinden ook altijd wel een manier hč
*grin*quote:
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet opquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit weten
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet op
Dat zou een erg lang verhaal wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je nooit zo kieskeurig dan?
En hoezo nu wel?
Maar Audrey Hepburn is (was)quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ik
Dan maar via PMquote:
Dan doe ik het welquote:
je zat in t verkeerde topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net allemaal mensen op tv waar van ik denk waar ken ik die toch van
![]()
Zit ik me toch zomaar per ongeluk GA te kijken![]()
*ZAP*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat altijd maar een beetje gedwongen. Ik durf best naar meets, dus dan moeten jullie daar ook maar komen heen gaan
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, ik zie je wel op onze private-november-meet
Ik begin over gewicht te krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hutspot en twee pizza's?![]()
En waarom moet je op dieet? Ben je te zwaar of wat?
Da's toch geen probleem?quote:
Couldn't stay away now could ya?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef MrSubtle het volgende:
Dat muziekje van Mission Impossible![]()
(toch maar weer met laptop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |