Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en allesquote:
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, ik stop ff met mn spelletje en ik denk dat het al half 12 is, met proefritten en alles
Ze vinden ook altijd wel een manier hčquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat alles omdat ik Audrey Hepburn als usericon heb
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De viespeukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze vinden ook altijd wel een manier hč
*grin*quote:
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet opquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn geen vergelijkende waren, dus of het representatief is zullen we nooit weten
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, zoals ik al zei, ik lijk er niet op
Dat zou een erg lang verhaal wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je nooit zo kieskeurig dan?
En hoezo nu wel?
Maar Audrey Hepburn is (was)quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja boeie, gewoon foto's posten, dat bedoel ik
Dan maar via PMquote:
Dan doe ik het welquote:
je zat in t verkeerde topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net allemaal mensen op tv waar van ik denk waar ken ik die toch van
![]()
Zit ik me toch zomaar per ongeluk GA te kijken![]()
*ZAP*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat altijd maar een beetje gedwongen. Ik durf best naar meets, dus dan moeten jullie daar ook maar komen heen gaan
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, ik zie je wel op onze private-november-meet
Ik begin over gewicht te krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hutspot en twee pizza's?![]()
En waarom moet je op dieet? Ben je te zwaar of wat?
Da's toch geen probleem?quote:
Couldn't stay away now could ya?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef MrSubtle het volgende:
Dat muziekje van Mission Impossible![]()
(toch maar weer met laptop)
Ja, ik had teveel vensters openquote:
Heb je er zelf last van? Als ik jou was zou ik er nu wat aan doen, vijf kilo afvallen is makkelijker dan vijfien zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik begin over gewicht te krijgenik ben al 5kg te zwaar
Nooit de neiging gehad om dat vanaf het begin eens te gaan kijken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net allemaal mensen op tv waar van ik denk waar ken ik die toch van
![]()
Zit ik me toch zomaar per ongeluk GA te kijken![]()
*ZAP*
k zat de link met namen te zoekenquote:
Neuh, totaal niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit de neiging gehad om dat vanaf het begin eens te gaan kijken?
Good luck private!quote:
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijtquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je er zelf last van? Als ik jou was zou ik er nu wat aan doen, vijf kilo afvallen is makkelijker dan vijfien zullen we maar zeggen
Zat te piekerenquote:
Het duurt nog zo langquote:
dat viel wel op ja net met die pizzaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijt
Ik kan het alleen écht niet. Ik ben verslaafd aan eten
Ik maak geen grapjequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel wel op ja net met die pizza
Ja, ik heb ook geen idee hoe je het zou moeten doen. Je moet het wel écht willen, anders lukt het sowieso niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, geen last, maar ik wil wel graag 10 kwijt
Ik kan het alleen écht niet. Ik ben verslaafd aan eten
Was da?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, iemand die weet of ik Skuumkoppe in kratten kan kopen?
Die foto's zijn wel echt snoezigquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
Conleche. Vriendinnetje en ook op FOKquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik was op tijd
![]()
(wie is die andere dame btw?)
lol @ leuke nickquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche. Vriendinnetje en ook op FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |