Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
Vanaf wanneer wil die je het huis uit dan?
IB-groep bijlenen... Denk niet dat je zomaar in aanmerking komt voor jeugdzorg/maatschappelijk werk omdat er veel studenten zijn die gewoon bijlenen bij ib en op dezelfde bedragen komen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisen
Waarom is het trouwens geen optie om bij je moeder te gaan wonen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisen
Baas laten betalenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
Net even een berekening gemaakt van verwachte studieschuld als ik nog een master wil gaan volgen. Kom ik op zo'n 7000-9000 euro, valt me eigenlijk nog best mee.
Ik werk nietquote:
Anders moet ik tijdens het studeren in het buitenland gaan werken. Weinig zin in. Stort me liever op m'n studie.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Kreeg een oud proeftentamen voorgeschoteld
Kat in het bakkie dus..
Heb me kapotgelachen.. Krijg je ineens een bekend tentamen voor je neus..quote:
Waarom heb je toch altijd geluk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb me kapotgelachen.. Krijg je ineens een bekend tentamen voor je neus..
Beter tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een bekend tentamen voor je neus, geeft niet meteen de garantie dat je hem goed gemaakt hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Studie in het buitenland. Dan krijg je ook nog een beurs meequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Anders moet ik tijdens het studeren in het buitenland gaan werken. Weinig zin in. Stort me liever op m'n studie.
En zo'n extra master (master waarvan ook weer 1 half jaar buitenland) betaalt zichzelf echt wel weer terug
Weet ik, maar ik ga dan wss in Noorwegen en Engeland studeren voor allebei een half jaar. Niet de goedkoopste landenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Studie in het buitenland. Dan krijg je ook nog een beurs mee
Ik ga niet bijlenen. Dat echt niet. Pa wilt me het huis uit hebben, dan betaalt hij maar. Ik kom 300 in de maand tekort, dat moet te doen zijn voor 'm.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
IB-groep bijlenen... Denk niet dat je zomaar in aanmerking komt voor jeugdzorg/maatschappelijk werk omdat er veel studenten zijn die gewoon bijlenen bij ib en op dezelfde bedragen komen..
Omdat ik daar al eerder het huis uit gegooid ben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom is het trouwens geen optie om bij je moeder te gaan wonen?
Heb je gewoon fucked up ouders of ben je zo'n probleemkind? Als dat laatste kom je iig helemaal niet over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik daar al eerder het huis uit gegooid ben.
Ik ben rond mijn leeftijd 14-15 niet heel erg gemakkelijk geweest. Alleen ik heb vergaande problemen thuis. Daar komt het met name door.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je gewoon fucked up ouders of ben je zo'n probleemkind? Als dat laatste kom je iig helemaal niet over.
Ik denk dat het dan ontzettend moeilijk te begrijpen is. Ik zou je best meer willen uitleggen, maar om het hier nou echt op fok te gooien voel ik niets voor. Ik weet wat voor idiote reacties er dan op gaan komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef AMDB het volgende:
Naja, wel balen allemaal. Mijn vriendin is ook min of meer het huis uit gegooid, maar d'r ouders dragen iig wel bij. Ze botst nogal met d'r moeder. Zelf vind ik het maar lastig te begrijpen, maar dat is ook gewoon moeilijk als je nooit problemen met je ouders gehad hebt.
Dat snap ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan ontzettend moeilijk te begrijpen is. Ik zou je best meer willen uitleggen, maar om het hier nou echt op fok te gooien voel ik niets voor. Ik weet wat voor idiote reacties er dan op gaan komen.
Is goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat snap ikAls buitenstaander weet je nooit wat er zich precies afspeelt, of hoe het er aan toe gaat als je er niet bent. Dus hou me er maar zoveel mogelijk buiten
Klinkt als goed nieuwsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Maar hier op stage (gemeentehuis) heb ik net even mijn hart gelucht bij iemand. Die kon me gelijk doorsturen naar de juiste persoon. Morgen om 10 uur een afspraak en ze gaat kijken wat er mogelijk is. Via de mail aan een docent ook gevraagd wat de mogelijkheden op school zijn voor begeleiding/verzachtende omstandigheden. Dat wordt morgen ook allemaal opgepakt. Er is dus in tijd dat ik afwezig was (had agressief virus op de pc, moest a la minute van het netwerk af) is er wel wat bereikt gelukkig
Ja, ging de laatste jaren bij mij thuis ook niet allemaal van harte meer. Maar dat lag ook voor een deel aan mij hoor...quote:
Ja best wel. Ben heel erg benieuwd wat er allemaal uit gaat komenquote:
Dat scheelt dat je de oorzaak weet, maar dat maakt het niet minder rot of iets. Bemoeien en zorgen maken doen ouders nu eenmaal, maar je moet gewoon proberen om er de juiste weg in te vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ging de laatste jaren bij mij thuis ook niet allemaal van harte meer. Maar dat lag ook voor een deel aan mij hoor...
Nu ik op mezelf woon is dat gelukkig wel een heel stuk beter geworden.
Het bemoeien en overdreven zorgen maken is er nog wel wat, maar ja, blijven ouders.
Inderdaad.quote:
Haha, ik ben niet zo'n stijfpoot. Mijn pa gelukkig ook niet. Ben zelf wel koppig, maar kan wel goed toegeven dat ik fout zit enzo. Maar geven en nemen is wel echt ontzettend belangrijk ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Daarom. En gewoon niet overal dwars tegenin gaan, soms om de lieve vrede gewoon wat geven en nemen
Maar leuk is inderdaad anders. Vooral als beide partijen nogal stijfkoppig zijn en eigenlijk niks toe willen geven
Dat is vooral wat ik zie, stijfkoppigheid. Allebei niet toe willen geven. Maarja, het is ook gewoon moeilijk om met je ouders te praten, moeilijker dan met een vriend/vriendin.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Maar leuk is inderdaad anders. Vooral als beide partijen nogal stijfkoppig zijn en eigenlijk niks toe willen geven
Ik praat eigenlijk heel erg weinig met mijn ouders. Ja, wel gewoon over de normale koetjes en kalfjes en dingen, maar nooit over 'echte' zaken. Eigenlijk met niemand. Misschien ook niet altijd goed, maar zo ben ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is vooral wat ik zie, stijfkoppigheid. Allebei niet toe willen geven. Maarja, het is ook gewoon moeilijk om met je ouders te praten, moeilijker dan met een vriend/vriendin.
Nog veertig minutenquote:
Ik ook niet hoor, kan alleen met m'n vriendin goed praten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk heel erg weinig met mijn ouders. Ja, wel gewoon over de normale koetjes en kalfjes en dingen, maar nooit over 'echte' zaken. Eigenlijk met niemand. Misschien ook niet altijd goed, maar zo ben ik
Heb ik ook.. Is op sommige momenten niet echt fijn maar het went.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk heel erg weinig met mijn ouders. Ja, wel gewoon over de normale koetjes en kalfjes en dingen, maar nooit over 'echte' zaken. Eigenlijk met niemand. Misschien ook niet altijd goed, maar zo ben ik
Daarom, gewoon weg blijven stoppenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik ook.. Is op sommige momenten niet echt fijn maar het went.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
Als die kutklok niet teruggezet was dan was ik nu al klaar geweest
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
Als die kutklok niet teruggezet was dan was ik nu al klaar geweest
quote:
Wat nuquote:
foei, koekjes zijn geen goed etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:58 schreef Puala het volgende:
Ik ga straks wel even wat ritselen. Voor of na het sporten of iets. Heb ook nog koekjes etc. hier liggen.
It's still foodquote:
Cool.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, Jazz, deze komt mijn kant op
[ afbeelding ]
gewoon op 18 overal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:26 schreef L.no het volgende:
Dagcijfers van gisteren.![]()
18. 156 Luctor.et.Emergo
20. 148 L.no
28. 136 The_Dean
64. 085 Isdatzo
En 1ste van SESquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 25-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 157 Luctor.et.Emergo
02. 109 L.no
03. 108 The_Dean
04. 064 Isdatzo
05. 050 PieterBas
06. 030 Bootje84
07. 027 DjRex89
08. 027 Puala
09. 021 sexymofo
10. 012 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
Huh, mijn posts verschillen teveel van elkaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon op 18 overal.![]()
![]()
[..]
En 1ste van SES![]()
Heb jij toevallig nog in andere topics dan alleen in Stage SC gepost?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Huh, mijn posts verschillen teveel van elkaar.Blijkbaar wordt er op een andere tijd gechecked.
Ah, daar ligt het probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog in andere topics dan alleen in Stage SC gepost?
Hier is het ook een stuk gezelliger dan op de rest van FOK!.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef L.no het volgende:
Toch heb ik best veel in de SC gepost dan. ^^
Spamslet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik gisteren trouwens 157 posts geplaatst hebben in Stage SC en 156 totaal op FOK!?
Ik post alleen maar hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het ook een stuk gezelliger dan op de rest van FOK!.
Klopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het ook een stuk gezelliger dan op de rest van FOK!.
Ook hoi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoi trouwens nog L
Hoe gaat het met jou?
Rexquote:
Ik bijna ook alleen maar.quote:
Up lijkt me wel een leuke film.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Een vraagje.. welke film denk jij wat beter is
Deze http://en.wikipedia.org/wiki/Fame_(2009_film)
Of deze http://en.wikipedia.org/wiki/Up_(2009_film) ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook hoi.
Ja goed. Zit gewoon te relaxen vandaag.
Grote jongenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vier reacties in één postTerwijl ik er ook gewoon vier losse van had kunnen maken, om aan mijn postcount te werken.
Wat ben je toch weer netjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vier reacties in één postTerwijl ik er ook gewoon vier losse van had kunnen maken, om aan mijn postcount te werken.
Hmja, dat dacht ik ook. ^^quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Up lijkt me wel een leuke film.
Dat jullie zo traag zijn met reageren, kan ik niets aan doen natuurlijk.quote:
Ze hadden beter 1984 kunnen zingen, dat was origineler geweestquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious
Muse![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze hadden beter 1984 kunnen zingen, dat was origineler geweest![]()
Muziek is wel goed.
quote:
Ik hou daar niet zo vanquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb vanavond eindelijk eens geen trainingWant het is blijkbaar vakantie..
quote:
Maak het dan maar niet te laat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan ik ook een keertje vroeg naar bedNog even snel potje RA II spelen
Beetje mij alleen laten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik was alleen bij andere topics aan het rondhangen.
truste Rexquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef DjRex89 het volgende:
Weltruste Luctor!
Ik ben ook naar mn bedje toe
Sorry.quote:
Jij ook weltrustenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
Slaapse dan maar.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry.Ik wist niet waar ik over moest praten.
Nope, maar dat hangt af of je een middagdutje spannend vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb je vandaag niets beleefd dat het vertellen waard is?
uhm... Dat hangt af van hoe spannend je droom was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, maar dat hangt af of je een middagdutje spannend vindt.
In de meeste gevallen onthoud ik het niet. Ik heb iig wel lekker geslapen, dus het zal vast een vrolijke droom geweest zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... Dat hangt af van hoe spannend je droom was.
Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
In de meeste gevallen onthoud ik het niet. Ik heb iig wel lekker geslapen, dus het zal vast een vrolijke droom geweest zijn.
Heb jij iets bijzonders meegemaakt dan?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.
Ik heb onze servicedesk gebeld, maar ze waren al naar huis. Heb toen maar een servicedesk-melding gemaakt via de pc.quote:
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik heb dus geen idee wat die foutcode betekent of hoe ik het kan oplossen.
Succes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is het nu op wachten.
zover was ik ook al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.
Al bij DIG geweest?
Ik bedoelde meer dat die melding vanalles kan betekenen.quote:
Er ging bij het invoeren iets mis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef L.no het volgende:
?
Een foutmelding 400?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ging bij het invoeren iets mis.
quote:
dank je. Jij ook lekker slapen.quote:Slaap lekker eh. Ik denk dat ik ook zo naar bed ga.
Heyquote:
quote:Top 100 van maandag 26 oktober 2009
22. 099 L.no
42. 080 Puala
68. 069 The_Dean
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Jij loopt stage bij de Mac toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey
Zitten hier nu ook echt allemaal fanatieke stagelopers of ook een hoop aangeplakt volk?
Had beter gekundquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:05 schreef Puala het volgende:
Hier ook wel goed. Ja heerlijkbeetje te kort alleen
![]()
jij ook lekker geslapen?
Het is een fanatieke SC, zie ik alquote:
Ja, bijnaquote:
Mwah, d'r zitten gewoon een paar spammers bij. Het heeft eerder echt al beter gelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een fanatieke SC, zie ik al
Wel grappig dat er dus veel mensen zijn die zijn blijven hangen, zal 't vast een gezellige club zijn.
[..]
Ja, bijna
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een spammer. Het heeft eerder echt al beter gelopen![]()
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fixed
Welkom Mikkie.. Ik ben een ouwe rot hier
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?
Weet ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoor
Waar loop je stage en vanuit welke opleiding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag de hele dag cursus/training, vanavond nog leren voor een tentamen van morgen.
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederlandquote:
Dat deed ik. Eergisteren sliep ik om 10 uur, dus ik dacht dat dat de reden was waardoor ik vroeg wakker werd gisteren.quote:
Ja, volgens mij ben ik ziek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederland
Dat heet nog altijd een Biologische wekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben ik ziek.![]()
Volgens mij heb ik ineens een iologische wekker.
ja, ik vergat de fucking b... ik ben net wakker joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heet nog altijd een Biologische wekker
Dat was om het extra op te laten vallenquote:
jaja, slap excuus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat was om het extra op te laten vallen
Jij faalt gewoon hard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat was om het extra op te laten vallen
Jup, dat wel gelukkig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Goedemorgen schoonheid![]()
Ondanks je korte nachtje nog wel lekker geslapen?
Onrustig geslapen en veel te kortquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, dat wel gelukkig.Hoe zit t met jou?
Heb je ook een pesthumeur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Onrustig geslapen en veel te kort![]()
Morgen uitslapen
Nee dat valt op zich mee. Ben het ondertussen wel gewend dat ik niet zo veel meer slaap met mijn werkdagen.quote:
Dat kan zowel positief als negatief zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat valt op zich mee. Ben het ondertussen wel gewend dat ik niet zo veel meer slaap met mijn werkdagen.
Mornin'quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan zowel positief als negatief zijn.
[..]
Mornin'
Heerlijkquote:
Positief: geen pesthumeur omdat je er al aan gewend bentquote:
Ik ken je probleemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
HeerlijkAlleen jammer dat die klote wekker zo vroeg ging
Ja, daar heb je wel een punt. Gelukkig kan ik op woensdag lekker bijslapen (lees: tot half 1 in mijn bed liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Positief: geen pesthumeur omdat je er al aan gewend bent
Negatief: te weinig slapen is niet goed voor je lichaam.
Ik heb mijn date zaterdagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens mn 'date' van vrijdag verzet naar volgende week. Heb 2 feestjes en volgende week helemaal niks. Gelukkig was het geen probleem
Oeh, dit keer is het wel een echte date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb mijn date zaterdag![]()
Wat voor feestjes heb je?
Grmblquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Gelukkig kan ik op woensdag lekker bijslapen (lees: tot half 1 in mijn bed liggen)
Dat is weer fijn ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Gelukkig kan ik op woensdag lekker bijslapen (lees: tot half 1 in mijn bed liggen)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oeh, dit keer is het wel een echte date?
Oh klinkt beide wel leuk. Eerst het ene en daarna het andere feestje?quote:Ik heb de verjaardag van een teamgenoot en eigenlijk ook nog een 'feestje' met de dweilkapel en wat andere mensen van carnaval. Dus moet nog gaan kijken hoe ik dat ga oplossen.
Niet zeuren, zaterdag kan ik niet uitslapen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Grmbl![]()
Ik moet wachten tot zaterdag..
Je hebt een date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens mn 'date' van vrijdag verzet naar volgende week. Heb 2 feestjes en volgende week helemaal niks. Gelukkig was het geen probleem
Is het die dertiger van internet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
ja. Hij is gewoon veel te leuk
![]()
[..]
Is het die stageboy?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
ja. Hij is gewoon veel te leuk
![]()
[..]
Oh klinkt beide wel leuk. Eerst het ene en daarna het andere feestje?
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt een date?
Pff volgens mij heb ik weer iets gemist.
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet zeuren, zaterdag kan ik niet uitslapen.
Jaja, als je niet in de friendszone wil komen moet je wel nu ervoor gaan he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegen
Cool, oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegen
Ah, en wie is dit dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die heb ik zondag al ontmoet en keihard afgewezen
Whehe maar ze is totaal niet mijn type wat betreft een relatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jaja, als je niet in de friendszone wil komen moet je wel nu ervoor gaan he!
Nee, die heeft al een vriendinquote:
Ja dat klinkt wel als een goed plan. Al klinkt het beide wel leukquote:Ja zoiets zal het wel worden. Die laatste is meer een borrel/gezellig bijkletsen. Dus daar ga ik denk ik eerst ff een uurtje naartoe.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde nog nee gaan roepen, maar eigenlijk plan ik zelf mijn afspraken in ja
Idd, dus ik heb wel zin in het weekendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, die heeft al een vriendin![]()
[..]
Ja dat klinkt wel als een goed plan. Al klinkt het beide wel leuk
Het zou verboden moeten worden..quote:
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, dus ik heb wel zin in het weekend
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je die nou serieus niet verwacht?
quote:
Miss valt je date wel heel erg tegen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
![]()
Ik heb ook zin in het weekend
euh, internet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar ik vroeg me meer af waar je 'm van kent enzo
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Miss valt je date wel heel erg tegen?
Wat ga je eigenlijk doen?
Photoshop kan wonderen doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval niet
Mja maar uiterlijk zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval niet
Ik mag toch wel gewoon afspreken met andere jongens zonder dat ik echt een relatie ga starten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Niet om ff de moraalridder uit te hangen ofzo, maar is het niet verstandig ff tot rust te komen Puala, voordat je je weer in de armen van een andere jongen gooit.?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Niet om ff de moraalridder uit te hangen ofzo, maar is het niet verstandig ff tot rust te komen Puala, voordat je je weer in de armen van een andere jongen gooit.?
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Mee eens, maar voor de rest klikt het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar uiterlijk zegt natuurlijk ook niet alles
Kijk, dat wist ik dan weer niet allemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.
Misschien begreep ik het verkeerd... Ik doelde meer op een relatie zoeken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.
Hyvesfoto's vertellen het verhaal welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet allemaal.
Ik vond het te veel moeite om ze door te spittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hyvesfoto's vertellen het verhaal wel
En komt ie ook een beetje uit de buurt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor de rest klikt het eigenlijk ook wel
Ook nog is jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En komt ie ook een beetje uit de buurt?
Wat kan er dan nog fout gaan?quote:
Zuipen en dan neuken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
Wat ga jij met jouw date eigenlijk doen?
Pics or it didn't happen!quote:
Standaard maar wel fijnquote:
Deanie!quote:
Nou euh, doe maar niet. Keiharde discussies richting elkaar en ik zit er echt midden tussen. Ik zou zo ff overleg hebben met 1, maar nu is het al wel weer duidelijk waar dat over zal gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
[..]
Standaard maar wel fijn![]()
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe jij dat altijd op je eerste date?
Maar dat ik nu toevallig op kort termijn voor de 2e keer iemand ontmoet betekend niet dat ik niet verlegen ben. Als ik 1-op-1 met een jongen ben val ik ook stil. Dan heb ik totaal geen idee wat ik moet doen etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomt![]()
Ook niet heel veel date-ervaring moet ik zeggen
heb je niet meer nodig.. je bent bezet..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomt![]()
Ook niet heel veel date-ervaring moet ik zeggen
Bootquote:
Goeimorgenquote:
Koffie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
En niet heel goed geslapen. En ik denk dat ik weet waar het aan ligt
Te lang op msn gebleven?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boot
[..]
Goeimorgen!
Wel kort nachtje hoor
En niet heel goed geslapen. En ik denk dat ik weet waar het aan ligt
Dat kan nietquote:
Vang je stukken uit de lucht op, of is de ruzie al klaar?quote:
Flink zuipen want daar had zij ook wel zin inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
Wat ga jij met jouw date eigenlijk doen?
Als het klikt komt dat vanzelf wel. Dan zal het ook niet zo snel stil vallen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat ik nu toevallig op kort termijn voor de 2e keer iemand ontmoet betekend niet dat ik niet verlegen ben. Als ik 1-op-1 met een jongen ben val ik ook stil. Dan heb ik totaal geen idee wat ik moet doen etc.
Maar ach, ervaring kan nog komen?
Rexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |