Miss valt je date wel heel erg tegen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
![]()
Ik heb ook zin in het weekend
euh, internet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar ik vroeg me meer af waar je 'm van kent enzo
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Miss valt je date wel heel erg tegen?
Wat ga je eigenlijk doen?
Photoshop kan wonderen doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval niet
Mja maar uiterlijk zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Filmpje kijken samen. Mwah, tegenvallen zal het wel niet. Het risico dat hij zo gigantisch lelijk is dat ik er gelijk op af knap loop ik in elk geval niet
Ik mag toch wel gewoon afspreken met andere jongens zonder dat ik echt een relatie ga starten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Niet om ff de moraalridder uit te hangen ofzo, maar is het niet verstandig ff tot rust te komen Puala, voordat je je weer in de armen van een andere jongen gooit.?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Niet om ff de moraalridder uit te hangen ofzo, maar is het niet verstandig ff tot rust te komen Puala, voordat je je weer in de armen van een andere jongen gooit.?
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Mee eens, maar voor de rest klikt het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar uiterlijk zegt natuurlijk ook niet alles
Kijk, dat wist ik dan weer niet allemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.
Misschien begreep ik het verkeerd... Ik doelde meer op een relatie zoeken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, jij ging zelf los in Turkije nadat het uitging met ons. Dat jij nog geen vriendin hebt maakt je nu niet minder hypocriet.
Hyvesfoto's vertellen het verhaal welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet allemaal.
Ik vond het te veel moeite om ze door te spittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hyvesfoto's vertellen het verhaal wel
En komt ie ook een beetje uit de buurt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor de rest klikt het eigenlijk ook wel
Ook nog is jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En komt ie ook een beetje uit de buurt?
Wat kan er dan nog fout gaan?quote:
Zuipen en dan neuken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
Wat ga jij met jouw date eigenlijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |